Caribo Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 http://sport.guardian.co.uk/smalltalk/stor...1943857,00.html Et morsomt intervju med godeste Perry...en ekte benkesliter og fast innbytter Link to comment Share on other sites More sharing options...
#10 Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 Perry er en fantastisk type! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjørnstan Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 El Pel er en ekte Gooner. Har kjøpt boka og håper at mange, mange gjør det samme. Hadde vært uttrolig morro om han klarte å selge flere bøker enn denne griske venstre backen (husker ikke hva han hete)vi hadde tidligere. Så løp å kjøøøppp!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 En fantastisk type! Tvers igjennom en ekte Gooner. Vi snakker om en spiller som ble hentet inn fra Colchester for bare 50 000 pund. Startet ofte på benken, men fikk allikevel med seg et pent antall kamper og mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 El Pel, en Arsenal legende, hverken mer eller mindre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Et morsomt intervju med godeste Perry...en ekte benkesliter og fast innbytter Er det Pascal Perry Cygææ vi snakker om her eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Et morsomt intervju med godeste Perry...en ekte benkesliter og fast innbytter Er det Pascal Perry Cygææ vi snakker om her eller? Nei, det er Tintin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Heh, Tusmo. Nokon som har lest boka? Eg skal bestille den no snart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Jeg vil ha den boka! Vi skal hjelpe han å selge mere enn Cashley's bok!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Mer om Perry Groves. Her svarer han på spørsmål fra fansen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Perry Groves; pure genious and a Gooner through and through. They don`t make `em like that anymore! Tin-tin; you were just a class act!!! Hvem av oss som var der kan glemme en sovende El-Pel under bordet på nattklubben Narvik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Jeg vil ha den boka! Vi skal hjelpe han å selge mere enn Cashley's bok!! Vær sikker på at jeg skal ha den boka!!! Åh, - jeg ser bare for meg den korte, opptrekte shortsen på rødtoppen vår. For en type Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Her er i alle fall boken på amazon: http://www.amazon.co.uk/All-Live-Perry-Gro...4053650-3210831 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted December 28, 2006 Report Share Posted December 28, 2006 Fekk boka i dag. Gler meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Noen som kan si om boka er verdt å kjøpe? tenkte jeg skulle handle meg denne boka, men tenkte jeg kunne høre med folk hvordan den er! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Noen som kan si om boka er verdt å kjøpe? tenkte jeg skulle handle meg denne boka, men tenkte jeg kunne høre med folk hvordan den er! Absolutt. Eg har lest nokre kapittel no. Akkurat komen fram til då han har signert for Arsenal. Mykje gode historiar. Livlig type. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Der var boka utlest. Anbefalast på det varmaste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Der var boka utlest. Anbefalast på det varmaste. Hvor kjøpte du den? Hvor lang var den? - jeg er ingen lesehest skjønner du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Der var boka utlest. Anbefalast på det varmaste. Hvor kjøpte du den? Hvor lang var den? - jeg er ingen lesehest skjønner du Man får kjøpt den på Amazon og den er 288 sider lang. Link: http://www.amazon.co.uk/All-Live-Perry-Gro...ie=UTF8&s=books Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 gidder ikke opne en ny for dette, er bare et lite spørsmål. Den boka om Highbury, er det noen som har lest den? Jeg har handlet meg den, men tar en liten stund før den kommer, så jeg lurer på om den er noe bra. Skal selvfølgelig lese den, men er bra med noen synspunkter før jeg setter igang Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 Da er den bestilt sammen med et par andre...begynner å bli en del bøker nå...;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 gidder ikke opne en ny for dette, er bare et lite spørsmål. Den boka om Highbury, er det noen som har lest den? Jeg har handlet meg den, men tar en liten stund før den kommer, så jeg lurer på om den er noe bra. Skal selvfølgelig lese den, men er bra med noen synspunkter før jeg setter igang Den har jeg også lysst på!! Er den kun på engelsk? Og hvor kjøpte du den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 gidder ikke opne en ny for dette, er bare et lite spørsmål. Den boka om Highbury, er det noen som har lest den? Jeg har handlet meg den, men tar en liten stund før den kommer, så jeg lurer på om den er noe bra. Skal selvfølgelig lese den, men er bra med noen synspunkter før jeg setter igang Den har jeg også lysst på!! Er den kun på engelsk? Og hvor kjøpte du den? Jeg kjøpte den fra Bokkilden, men jeg skal avbestille den. Jeg fant ut den var så dyr. Så jeg skal bestille Highbury boka sammen med Perry Groves fra amazon, det vil bare koste 311 kr etter dagens valuta Sparer en del kronarser da. Noen som vet hva fraktprisen er på amzon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 gidder ikke opne en ny for dette, er bare et lite spørsmål. Den boka om Highbury, er det noen som har lest den? Jeg har handlet meg den, men tar en liten stund før den kommer, så jeg lurer på om den er noe bra. Skal selvfølgelig lese den, men er bra med noen synspunkter før jeg setter igang Den har jeg også lysst på!! Er den kun på engelsk? Og hvor kjøpte du den? Jeg kjøpte den fra Bokkilden, men jeg skal avbestille den. Jeg fant ut den var så dyr. Så jeg skal bestille Highbury boka sammen med Perry Groves fra amazon, det vil bare koste 311 kr etter dagens valuta Sparer en del kronarser da. Noen som vet hva fraktprisen er på amzon? Det kan du vel sjå sjølv når du går til "checkout". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northbank1886 Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Selv hilste jeg på Perry på Emirates Stadium! Veldig hyggelig fyr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.