Jump to content

Perry Groves


Caribo

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Noen som kan si om boka er verdt å kjøpe? tenkte jeg skulle handle meg denne boka, men tenkte jeg kunne høre med folk hvordan den er!

 

Absolutt. Eg har lest nokre kapittel no. Akkurat komen fram til då han har signert for Arsenal. Mykje gode historiar. Livlig type.

Link to comment
Share on other sites

gidder ikke opne en ny for dette, er bare et lite spørsmål.

 

Den boka om Highbury, er det noen som har lest den?

Jeg har handlet meg den, men tar en liten stund før den kommer, så jeg lurer på om den er noe bra. Skal selvfølgelig lese den, men er bra med noen synspunkter før jeg setter igang :P

Link to comment
Share on other sites

gidder ikke opne en ny for dette, er bare et lite spørsmål.

 

Den boka om Highbury, er det noen som har lest den?

Jeg har handlet meg den, men tar en liten stund før den kommer, så jeg lurer på om den er noe bra. Skal selvfølgelig lese den, men er bra med noen synspunkter før jeg setter igang :P

 

Den har jeg også lysst på!! Er den kun på engelsk? Og hvor kjøpte du den?

Link to comment
Share on other sites

gidder ikke opne en ny for dette, er bare et lite spørsmål.

 

Den boka om Highbury, er det noen som har lest den?

Jeg har handlet meg den, men tar en liten stund før den kommer, så jeg lurer på om den er noe bra. Skal selvfølgelig lese den, men er bra med noen synspunkter før jeg setter igang :)

 

Den har jeg også lysst på!! Er den kun på engelsk? Og hvor kjøpte du den?

 

Jeg kjøpte den fra Bokkilden, men jeg skal avbestille den. Jeg fant ut den var så dyr. Så jeg skal bestille Highbury boka sammen med Perry Groves fra amazon, det vil bare koste 311 kr etter dagens valuta :D Sparer en del kronarser da. :D

 

Noen som vet hva fraktprisen er på amzon?

Link to comment
Share on other sites

gidder ikke opne en ny for dette, er bare et lite spørsmål.

 

Den boka om Highbury, er det noen som har lest den?

Jeg har handlet meg den, men tar en liten stund før den kommer, så jeg lurer på om den er noe bra. Skal selvfølgelig lese den, men er bra med noen synspunkter før jeg setter igang :)

 

Den har jeg også lysst på!! Er den kun på engelsk? Og hvor kjøpte du den?

 

Jeg kjøpte den fra Bokkilden, men jeg skal avbestille den. Jeg fant ut den var så dyr. Så jeg skal bestille Highbury boka sammen med Perry Groves fra amazon, det vil bare koste 311 kr etter dagens valuta :D Sparer en del kronarser da. :D

 

Noen som vet hva fraktprisen er på amzon?

 

Det kan du vel sjå sjølv når du går til "checkout".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...