Jump to content

Bursdagen min


kje_simen

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg har snart bursdag og jeg vet ikke helt hva jeg skal ønske meg. Jeg har kanskje lyst på noen Arsenal effekter, men er litt usikker.

 

Noen som har noen tips?

Bare kom med forslag, jeg blir glad for alt! :)

 

På forhånd takk!

 

EDIT: Skrev feil øverst på topicen, men finner ikke ut hvordan man retter det.

Link to comment
Share on other sites

syns du burde ønske deg fifa 2007 eller en tur til emirats

Fifa 07 er så dårlig, dårlig, dårlig, dårlig! pro evelution soccer 6 eller noe sånt er mye bedre. Men om du ønsker deg Fifa 07, så er det greit for meg!

kunne ikke vært mer enig. Hvis du ønsker deg et fotballspill burde du ønske deg Pro Evolution 6

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har både FIFA 07 og PES 6 og eg synes at i år er det FIFA som får min stemme selv om PES leverer varene i år og, men årets utgave av FIFA er så vanvittig bra at eg nesten bare har spillt dette, og etter å ha spilt 8 år på saven min er det faktisk Walcott som er den beste med en rate på 99 av 100 for de som vet hva eg snakker om.

Link to comment
Share on other sites

Har både FIFA 07 og PES 6 og eg synes at i år er det FIFA som får min stemme selv om PES leverer varene i år og, men årets utgave av FIFA er så vanvittig bra at eg nesten bare har spillt dette, og etter å ha spilt 8 år på saven min er det faktisk Walcott som er den beste med en rate på 99 av 100 for de som vet hva eg snakker om.

 

 

Jaa, Walcott har 99 på meg også! Det er faktisk det beste! 99/99 Ikke 100!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...