kje_simen Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Hei! Jeg har snart bursdag og jeg vet ikke helt hva jeg skal ønske meg. Jeg har kanskje lyst på noen Arsenal effekter, men er litt usikker. Noen som har noen tips? Bare kom med forslag, jeg blir glad for alt! På forhånd takk! EDIT: Skrev feil øverst på topicen, men finner ikke ut hvordan man retter det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Fm 07 uten tvil Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 30, 2006 Author Report Share Posted October 30, 2006 Tenkte på det, men jeg har allerede bestemt meg for å kjøpe det (har lagt det til side på elkjøp). Klarer ikke vente lenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 syns du burde ønske deg fifa 2007 eller en tur til emirats Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 syns du burde ønske deg fifa 2007 eller en tur til emirats Sånn enten eller? som å velge mellom ferrari eller Lada det då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Ser du er fra Gjøvik, og det er ikke så langt fra Oslo. Så ta deg en tur dit, gå på City og Fotballshoppen der, og ta ideer. Så kan du også ta en tur til FootballWord på Youngs Torget, ny butikk! Eller se på arsenal.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunningForPresident Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Dersom det er utelukket å ønske seg fred på jord, så foreslår jeg at du ønsker deg arsenal-frelst kjæreste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 syns du burde ønske deg fifa 2007 eller en tur til emirats Fifa 07 er så dårlig, dårlig, dårlig, dårlig! pro evelution soccer 6 eller noe sånt er mye bedre. Men om du ønsker deg Fifa 07, så er det greit for meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Hvis jeg var deg ville jeg ønsket meg det jeg hadde hatt mest lyst på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Det beste du kan få er en tur til emirates,så jeg ville ønsket meg det Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunders1 Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 syns du burde ønske deg fifa 2007 eller en tur til emirats Fifa 07 er så dårlig, dårlig, dårlig, dårlig! pro evelution soccer 6 eller noe sånt er mye bedre. Men om du ønsker deg Fifa 07, så er det greit for meg! kunne ikke vært mer enig. Hvis du ønsker deg et fotballspill burde du ønske deg Pro Evolution 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Fifa 07 er ikkje dårlig Men eg ville ønsket meg ein tur til London på Arsenal kamp :)enn Fifa 07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Jeg liker ikke Fifa, jeg heller. Det er dårlig og falskt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Hvis en tur til England for å se Arsenal er uaktuelt, så burde du ønske deg PES 6. Mye bedre enn Fifa 07. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Herlig at så mange andre også synes PES går fifa nitten høye ganger! Ønsk deg PES6! Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Ønsk deg en iPod;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Fifa er ikkje dårlig!! Kva er så dårlig med det??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Fifa er ikkje dårlig!! Kva er så dårlig med det??? Alt. Spillfølelsen deriblandt. Spillerne løper ikke fort (ingen utmerker seg på fart), i tillegg til at spillerne virker så runde og firkanta på en gang. Her går PES 6 FIFA 07 en høy gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted December 17, 2006 Author Report Share Posted December 17, 2006 Da var bursdagen unnagjort og jeg fikk den nye hjemmedrakta med "GALLAS 10" på ryggen, pluss shorts og strømper. Jeg er strålende fornøyd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted December 17, 2006 Report Share Posted December 17, 2006 Da var bursdagen unnagjort og jeg fikk den nye hjemmedrakta med "GALLAS 10" på ryggen, pluss shorts og strømper. Jeg er strålende fornøyd!! Velykka bursdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Har både FIFA 07 og PES 6 og eg synes at i år er det FIFA som får min stemme selv om PES leverer varene i år og, men årets utgave av FIFA er så vanvittig bra at eg nesten bare har spillt dette, og etter å ha spilt 8 år på saven min er det faktisk Walcott som er den beste med en rate på 99 av 100 for de som vet hva eg snakker om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted December 24, 2006 Report Share Posted December 24, 2006 Har både FIFA 07 og PES 6 og eg synes at i år er det FIFA som får min stemme selv om PES leverer varene i år og, men årets utgave av FIFA er så vanvittig bra at eg nesten bare har spillt dette, og etter å ha spilt 8 år på saven min er det faktisk Walcott som er den beste med en rate på 99 av 100 for de som vet hva eg snakker om. Jaa, Walcott har 99 på meg også! Det er faktisk det beste! 99/99 Ikke 100!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.