Jump to content

Spillere på utlån


bergkampje

Recommended Posts

Føler det kanskje kan være fint med en samlet tråd for våre utlånte spillere. Alle de utlånte har gjort det meget bra til nå. Her litt statistikk:

 

Som dere vet har Nicklas Bendtner, Fabrice Muamba og Seb Larsson dratt til Birmingham. Og alle har imponert.

Bendtner: 4 mål på 8 kamper, og 707 spilte minutter. Pådratt seg et rødt kort.

Muamba: Spilt 4 kamper, 320 minutter. Pådratt seg et gult kort.

Larsson: 1 mål på 6 kamper, 616 minutter. 2 Gule kort.

 

Arturo Lupoli dro til Derby, og har gjort sakene bra.

I gårsdagens kamp scorte han to mål, og er dermed oppe i 4 mål på 5 kamper, 472 minutter. Og et gult kort.

 

Vår Italienske keeper Mannone dro til Barnsley, hvor han har spilt 1 hel kamp, og blitt byttet inn i en annen. 170 spilte minutter.

 

Anothony Stokes dro til Falkirk hvor han har spilt 4 kamper, 243 minutter, og fortsatt er målløs. Kan imdertid putte sitt første mot Celtic idag, hvor han starter kampen.

 

Kerrea Gilbert dro til Cardiff City, og han har hatt stor suksess. Cardiff leder Championship, og Kerrea har spilt 9 av 10 kamper. Og pådratt seg to gule kort.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Ja da er nok en serierunde over og dagens statistikker viser:

 

Birmingham

Larsson: Spilte 10 minutter i 3-2 tapet mot Luton.

Muamba: Spilte hele kampen

Bendtner: Ikke på banen idag. Noen som vet om det skyldes karantene/skade?

 

Falkirk

Stokes: spilte hele kampen, og putter 1 mål i 1-1 kampen mot St.Mirren.

 

Barnsley

Mannone: Sto ikke i mål, men var på benken i Barnsleys 2-1 tap mot Shef.W.

 

Cardiff

Gilbert: Spilte som vanlig hele kampen, i Cardiffs seier mot Crystal Palace

 

Lupoli og Derby spiller imorra, spennende å se om han klarer å score

Link to comment
Share on other sites

Ja da er nok en serierunde over og dagens statistikker viser:

 

Birmingham

Larsson: Spilte 10 minutter i 3-2 tapet mot Luton.

Muamba: Spilte hele kampen

Bendtner: Ikke på banen idag. Noen som vet om det skyldes karantene/skade?

 

Falkirk

Stokes: spilte hele kampen, og putter 1 mål i 1-1 kampen mot St.Mirren.

 

Barnsley

Mannone: Sto ikke i mål, men var på benken i Barnsleys 2-1 tap mot Shef.W.

 

Cardiff

Gilbert: Spilte som vanlig hele kampen, i Cardiffs seier mot Crystal Palace

 

Lupoli og Derby spiller imorra, spennende å se om han klarer å score

 

 

Her har vi akkurat vunnet kampen mot Watford. Gjennomsnittsalderen er 24 år... vi stiller, til oss og være, ett rutinert mannskap. Når vi så ser på de spillerne du ramser opp, som imponerer ute på lån, så kan jeg ikke være annet enn superoptimist :D

Link to comment
Share on other sites

Lupoli er ein typisk italiensk spiss. Han er god innanfor 16-meteren og that's it. Han er ingen spesielt god driblar, ikkje spesielt rask, men scorer masse mål. Eg trur nok han aldri vil bli ei viktig brikke i eit Arsenal-lag, men muligens ein joker til å slenge innpå når me treng mål.

Link to comment
Share on other sites

Lupoli er ein typisk italiensk spiss. Han er god innanfor 16-meteren og that's it. Han er ingen spesielt god driblar, ikkje spesielt rask, men scorer masse mål. Eg trur nok han aldri vil bli ei viktig brikke i eit Arsenal-lag, men muligens ein joker til å slenge innpå når me treng mål.

 

jeg tenkte på reserve laget

Link to comment
Share on other sites

Lupoli er ein typisk italiensk spiss. Han er god innanfor 16-meteren og that's it. Han er ingen spesielt god driblar, ikkje spesielt rask, men scorer masse mål. Eg trur nok han aldri vil bli ei viktig brikke i eit Arsenal-lag, men muligens ein joker til å slenge innpå når me treng mål.

 

jeg tenkte på reserve laget

Kvifor skal han spele på reservelaget når han for øyeblikket speler fast på eit høgare nivå?

Link to comment
Share on other sites

Lupoli er ein typisk italiensk spiss. Han er god innanfor 16-meteren og that's it. Han er ingen spesielt god driblar, ikkje spesielt rask, men scorer masse mål. Eg trur nok han aldri vil bli ei viktig brikke i eit Arsenal-lag, men muligens ein joker til å slenge innpå når me treng mål.

 

jeg tenkte på reserve laget

Kvifor skal han spele på reservelaget når han for øyeblikket speler fast på eit høgare nivå?

 

ok så hva med at vi selger han?

Link to comment
Share on other sites

Lupoli er ein typisk italiensk spiss. Han er god innanfor 16-meteren og that's it. Han er ingen spesielt god driblar, ikkje spesielt rask, men scorer masse mål. Eg trur nok han aldri vil bli ei viktig brikke i eit Arsenal-lag, men muligens ein joker til å slenge innpå når me treng mål.

 

jeg tenkte på reserve laget

Kvifor skal han spele på reservelaget når han for øyeblikket speler fast på eit høgare nivå?

 

ok så hva med at vi selger han?

 

Hva med at han fullfører låneperioden før vi gjør noe som helst? Er nok det som er planen..

Link to comment
Share on other sites

I følge the mirror så har Stokes scoret 9 mål på 4 kamper for Falkirk i år og at han vil bli tatt opp til Irland sin landslagstropp. Grattis

 

 

SINNSYKT BRA!!! han fortsetter å imponere mer og mer! :blink: Irlands tropp mot..?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...