Jump to content

Spillere på utlån

bergkampje

Recommended Posts

• Replies 78
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

BIRMINGHAM 2-3 READING

Satt og så på Birmingham - Reading i dag, der det er 3 Arsenalspillere på utlån; Muamba, Larsson og Bendtner. Så jeg tenkte jeg kunne skrive en liten vurdering av kampen deres i dag.

Fabrice Muamba - 6,5

Spiller relativt bra til å spille på laget som spille- og resultatmessig ligger under i store deler av kampen. Han har god selvtillit, og våger å utfordre motstander. Han er sterk i kroppen, og går ofte i taklinger, og vinner de fleste. Han blir litt usynlig til tider, men jeg tror han her kan bli den nye midtbanegiganten vår om noen år. Hent ham tilbake og match ham på høyeste nivå, og se om han duger her også, er mitt tips!

Nicklas Bendtner - 5,5

Får litt lite spilletid, bare 20 minutter, og da ligger Birmingham under 1-2, så det er ikke så lett. Men Nicklas virker litt lat, og gidder ikke å jage ball osv. slik som bl.a Adebayor, som han sammenlignes med i Arsenal. Men han er sterk i kroppen, og er god til å holde på ball og sånn, og god på hodet. Men jeg tror aldri han kan komme til å bli en hit i Arsenal i og med at Adè er der fra før, som har helt same spillestil som ham. Desverre, for det hadde vært gøy mde en skandinavier i Arsenal!

Sebastian Larsson - 7,5

Birminghams beste i dag..eneste Campbell som var i nærheten! Til å være på et tapende lag, var Larsson veldig god i dag. Han var tryggheten selv i de fleste situasjoner, og kjempet som en hest hele kampen gjennom, og ga ikke opp, selv om de lå under. Han lå, på en positiv måte, nede på bakken i gjørma i store deler av kampen.. han løp som en viss Mathieu, og spilte ball som minna om en viss Cesc til tider. Det sier vel litt! En kjempekombinasjon. Satte jo toppen på kransekaka på overtid da, da han scorer et lekkert og følsomt frispark, som vrir seg elegant over muren, og rett i vinkelen! Se mer på denne karen, Wenger!!

[hvis han ikke allerede er solgt da, var vel snakk om det.]

Men jeg må legge til at Birminghams Campbell var svært livlig! Var involvert, sammen med Larsson, i de fleste angep som Birmingham hadde, og de var det mange av.. Han viste ypperlig teknikk, fart og god besluttsomhet. Han viste god skuddfot, og hadde mange lekre vendinger. Han så ung ut også.. Så selv om vi ikke trenger spisser, så var han ganske interessann...

Denne DJ Campbell er ikke i nærheten av Arsenal standard. Scorer så og si aldri til å være spiss. Har ikke sett han alt for mye i kamp, men det jeg har sett er ikke bra nok. Tror han er ca 25 år. Han er inne i sin andre sesong for Birminghan, tror han kom fra en Conference klubb. Sikkert mye talent i gutten også, skal ikke si så mye når jeg ikke har sett han siden Birmingham var i PL.

Av Arsenals utlånte gutter, har jeg store håp for Muamba. Sies å være lik Vieira og det sier jo sitt. Bendtner har vel også potensial, men virker som du sier Helmik - litt lat og stillestående. Larssons dager i klubben er vel talte...

Bra at du gidder å speide litt på utlånsgutta, Helmik :)

• 11 months later...
  • 7 months later...

Ja, selvfølgelig. Hadde glemt de. Noen flere som vi vet er på utlån?

Philippe Senderos (at Milan until June 2009)

Armand Traoré (at Portsmouth until June 2009)

Nacer Barazite (at Derby County until December 2008)

Håvard Nordtveit (at UD Salamanca until June 2009)

Vincent van den Berg (at FC Zwolle until June 2009)

Pedro Botelho (at UD Salamanca until June 2009)

Kerrea Gilbert (at Leicester City until June 2009)

Fant den listen på wikipedia nå.

Det er vel alle vi har på utlån nå fortiden?

• 1 year later...

Fant ut at vi har et helt lag og vel så det på utlån nå:

Szczesny

Gilbert-Nordtveit-Bartley-Botelho

JET-Lansbury-Wilshere

Murphy-Simpson-Sunu

Benken: Senderos-Hoyte-Randall

Blir spennende å se om noen av disse kommer seg inn på førstelaget til arsenal. Jeg tror Wilshere, JET og Sunu er nærmest...

• 2 weeks later...

Emmanuel-Thomas har visst scoret et fantastisk mål i helgen, har desverre ikke link til målet, men håper at det dukker opp snart.

http://arsenalyouth.wordpress.com/2010/03/...st-for-simpson/

Artig at talentene gjør det godt på utlån.

"JET’s goal has got to be one of the best in the CCC this year. It was a cracker.

Can we keep him?"

:D

Scouting Report – How is Jack Wilshere progressing at the Reebok?

http://www.footballfancast.com/football-bl...ership_Blogs%29

Håper den unge talentfulle Wilshere får et godt utbytte av å være på utlån til Bolton. Forhåpentligvis så går utviklingen i riktig retning, slik at vi får tilbake en spiller som kan konkurrere om plasser i start 11`eren!

Derby County manager Nigel Clough gir Gilles Sunu gode skussmål

Når jeg var over i London i starten av mars, var det en del rykter som tilsier at Sunu pakker kofferten sin etter sesongen, og drar til Marseille.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...