Jump to content

Hvem vil slå gjennom?


Richardinho

Recommended Posts

Vi har jo utallige talenter på B og junior lag, men få slår gjennom på Arsenals A-lag. Hvem tror dere slår gjennom av de utlånte eller dagens Reserve/Junior spillere?

 

Selv har jeg mest tro på disse:

 

Nicklas Bendtner - Gjør suksess på utlån og med Birmingham. Tror han kan ta "Adebayor-rollen" som en targetmann, og gjøre det bedre enn Ade.

 

Fabrice Muamba - Har vel blitt 18 år. Imponerer i Birmingham, godt gjort å spille seg inn på et topp Championship lag som 18-åring. Er vel ikke helt fast men har gjort det bra og fått god kritikk fra Steve Bruce.

 

Fran Merida - Herjer på U-18 laget og har scort også for reservene. Virker som en type Fabregas, Deco og lignende. Har syk teknikk og overblikk som Fabregas selv.

 

Carlos Vela - Er vel litt frem og tilbake om han er Arsenal spiller eller ikke, men virker som en spennende spiller.

 

Armand Traore - Imponerte i Pre-Season og var i troppen mot Zagreb. Er nok litt tidlig denne sesongen, men forhåpentligvis vil han etterhvert bli backup og utfordrer til Clichy.

 

 

Er drøssevis av andre store talenter. Connoly, Rodgers, Mannone, Barazite, Lokando, van den Berg osv.... Litt tidlig å si noe om dem siden de er såpass unge og at jeg kan for lite om dem.

 

Spillere som Justin Hoyte, Seb Larsson og Jeremie Aliadiere tror jeg ikke har noen fremtid og vil bli solgt etter sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo utallige talenter på B og junior lag, men få slår gjennom på Arsenals A-lag. Hvem tror dere slår gjennom av de utlånte eller dagens Reserve/Junior spillere?

 

Selv har jeg mest tro på disse:

 

Nicklas Bendtner - Gjør suksess på utlån og med Birmingham. Tror han kan ta "Adebayor-rollen" som en targetmann, og gjøre det bedre enn Ade.

 

Fabrice Muamba - Har vel blitt 18 år. Imponerer i Birmingham, godt gjort å spille seg inn på et topp Championship lag som 18-åring. Er vel ikke helt fast men har gjort det bra og fått god kritikk fra Steve Bruce.

 

Fran Merida - Herjer på U-18 laget og har scort også for reservene. Virker som en type Fabregas, Deco og lignende. Har syk teknikk og overblikk som Fabregas selv.

 

Carlos Vela - Er vel litt frem og tilbake om han er Arsenal spiller eller ikke, men virker som en spennende spiller.

 

Armand Traore - Imponerte i Pre-Season og var i troppen mot Zagreb. Er nok litt tidlig denne sesongen, men forhåpentligvis vil han etterhvert bli backup og utfordrer til Clichy.

 

 

Er drøssevis av andre store talenter. Connoly, Rodgers, Mannone, Barazite, Lokando, van den Berg osv.... Litt tidlig å si noe om dem siden de er såpass unge og at jeg kan for lite om dem.

 

Spillere som Justin Hoyte, Seb Larsson og Jeremie Aliadiere tror jeg ikke har noen fremtid og vil bli solgt etter sesongen.

 

Savner Lupoli og Gilbert på listen din. Ellers er jeg enig i at Justin Hoyte, Seb Larsson og Jeremie Aliadiere ikke har noen fremtid i klubben. De jeg har mest tro på er:

 

1. Merida

2. Bendtner

3. Gilbert

4. Traore

5. Lupoli

6. Vela

7. Muamba

8. Denilson

 

Ufattelig hvor mange talenter vi har. Merida, Bendtner, Lupoli, Vela, Gilbert, Traore, Muamba, Connoly, Rodgers, Mannone, Barazite, van den Berg, Randall, Denilson, Stokes. Listen virker virker uendelig lang. I tillegg har vi jo Cesc, Djorou, Senderos, Clichy, RvP, Diaby, Flamini, Song, Adebayor, Walcott...

 

Smak på dette:

 

-----------------Mannone-----------------

--------------------------------------------

- Gilbert - Djorou - Senderos - Clichy -

--------------------------------------------

Walcott - Cesc - Denilson - Merida - RvP

--------------------------------------------

----------------Bendtner------------------

--------------------------------------------

 

Subs: Lupoli, Vela, Traore, Muamba, Connoly, Rodgers, Barazite, van den Berg, Randall, Stokes, Diaby, Flamini, Song, Adebayor.

 

=> Sweet as a nutt!

Link to comment
Share on other sites

Vel.. Som supporter av en klubb med Wenger som trener, og som satser en stor del på talenter, så er det vel på sin plass med en sånn tråd som dette.

 

Men allikevel så er det kanskje litt tidlig å komme med dette på en måte.

 

Men la oss nevne noen da:

 

BENDTNER:

Kommer til å ta over for Adè om noen år... virker veldig sterk, og teknisk flink. Puss litt på avslutninger osv. så er han en fullgod 2.spiss ved siden av Henry.

 

MERIDA:

Hører han gjør det godt for reservelaget.. det høres veldig fint ut i mine ører (øyne)... har tro på denne gutten, og alt jeg har sett så virker han fantastisk. Cesc 2?

 

VELA:

Jaja.. er vel faktisk talt usikkert om han i det hele tatt kommer tilbake til Arsenal mener nå jeg.. han kommer nok til å ville være der han spiller nå, i Celta Vigo når han blir gammel nok til å reise. Selv om Arsenal sikkert vil være en drøm for ham så er det tøft for en så ung og urutinert spiller som ham å bare flytte til London helt uten videre.

Men en bra fotballspiller er han jo... har troen på ham der.

 

DENILSON:

Har hørt om ham før.. virker spennende. Bare smaken av "Kaptein på Brasils U-19 lag" lukter jo seriøst svidd! Blir gøy å vølge han her.

 

MUAMBA:

Han har jeg hele tiden hatt tro på selv, men jeg tror ikke han kommer til nå med Baptista som ny, og Diaby og andre slike spillere som er ganske like han selv i spillestil, men kanskje noen hakk bedre. Blir vanskelig for ham.

 

WALCOTT:

Oi...han sprang så fort at jeg fikk ikke tid til å skrive om ham engang!:-O

Nææh... need I say more.. you all know this kiddy!!!

 

TRAORE:

Spennende.. ifølge Wenger: "He is not speedy.. he is superspeedy"... sounds nice to me! Cole 2? [utenom den forbanna Chel$ea-"episoden" da"]

 

Deg gror jo enda mer nedover, men det er disse som får mest av min oppmerksomhet.. har forhåning-/ventninger til alle disse!

Link to comment
Share on other sites

Glemte Gilbert og Lupoli på min liste.

 

Kerrea Gilbert - Imponerte stort i fjorårssesongen, en spiller jeg har store forhåpninger til.

 

Lupoli tror jeg ikke har det som skal til. Virker litt for lett, og mer som Aliadiere; en som putter for B-laget, men aldri tar steget opp.

 

Walcott tar jeg som en selvfølge :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har gjort det bra i Birmingham, men er litt usikker på han etter å ha lest TGP sine oppsummeringer fra treningsleiren i Østerrike. Men gutten har jo landskamper for Danmark, så kanskje.

 

Når det gjelder Lupoli har jeg ingen tro på at han slår gjennom. Etter hva jeg vet er han i sitt 20.år nå og har fortsatt ingen premier league- minutter (eller hadde han noen få minutter borte mot Blackburn i fjor?) Vel uansett: han er litt for gammel (og for liten) til å ikke ha mer førstelagserfaring...

 

Fran Merida - ser at Arsenal har fått denne spilleren og at han allerede har scoret en del mål. Er dette samme spiller som man kunne se video av for et halvt års tid siden. Han på videoen het Fran Bojan og han var visst aktuell for Arsenal. Uansett, jeg har tro på han.

 

Walcott sier seg selv...

 

Dessuten synes jeg Clichy er en veldig god venstreback. Hans driv fremover er unikt.

Link to comment
Share on other sites

Vel.. Som supporter av en klubb med Wenger som trener, og som satser en stor del på talenter, så er det vel på sin plass med en sånn tråd som dette.

 

Men allikevel så er det kanskje litt tidlig å komme med dette på en måte.

 

Men la oss nevne noen da:

 

BENDTNER:

Kommer til å ta over for Adè om noen år... virker veldig sterk, og teknisk flink. Puss litt på avslutninger osv. så er han en fullgod 2.spiss ved siden av Henry.

 

MERIDA:

Hører han gjør det godt for reservelaget.. det høres veldig fint ut i mine ører (øyne)... har tro på denne gutten, og alt jeg har sett så virker han fantastisk. Cesc 2?

 

VELA:

Jaja.. er vel faktisk talt usikkert om han i det hele tatt kommer tilbake til Arsenal mener nå jeg.. han kommer nok til å ville være der han spiller nå, i Celta Vigo når han blir gammel nok til å reise. Selv om Arsenal sikkert vil være en drøm for ham så er det tøft for en så ung og urutinert spiller som ham å bare flytte til London helt uten videre.

Men en bra fotballspiller er han jo... har troen på ham der.

 

DENILSON:

Har hørt om ham før.. virker spennende. Bare smaken av "Kaptein på Brasils U-19 lag" lukter jo seriøst svidd! Blir gøy å vølge han her.

 

MUAMBA:

Han har jeg hele tiden hatt tro på selv, men jeg tror ikke han kommer til nå med Baptista som ny, og Diaby og andre slike spillere som er ganske like han selv i spillestil, men kanskje noen hakk bedre. Blir vanskelig for ham.

 

WALCOTT:

Oi...han sprang så fort at jeg fikk ikke tid til å skrive om ham engang!:-O

Nææh... need I say more.. you all know this kiddy!!!

 

TRAORE:

Spennende.. ifølge Wenger: "He is not speedy.. he is superspeedy"... sounds nice to me! Cole 2? [utenom den forbanna Chel$ea-"episoden" da"]

 

Deg gror jo enda mer nedover, men det er disse som får mest av min oppmerksomhet.. har forhåning-/ventninger til alle disse!

Enig med deg Helmik'n!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo utallige talenter på B og junior lag, men få slår gjennom på Arsenals A-lag. Hvem tror dere slår gjennom av de utlånte eller dagens Reserve/Junior spillere?

 

Selv har jeg mest tro på disse:

 

Nicklas Bendtner - Gjør suksess på utlån og med Birmingham. Tror han kan ta "Adebayor-rollen" som en targetmann, og gjøre det bedre enn Ade.

 

Fabrice Muamba - Har vel blitt 18 år. Imponerer i Birmingham, godt gjort å spille seg inn på et topp Championship lag som 18-åring. Er vel ikke helt fast men har gjort det bra og fått god kritikk fra Steve Bruce.

 

Fran Merida - Herjer på U-18 laget og har scort også for reservene. Virker som en type Fabregas, Deco og lignende. Har syk teknikk og overblikk som Fabregas selv.

 

Carlos Vela - Er vel litt frem og tilbake om han er Arsenal spiller eller ikke, men virker som en spennende spiller.

 

Armand Traore - Imponerte i Pre-Season og var i troppen mot Zagreb. Er nok litt tidlig denne sesongen, men forhåpentligvis vil han etterhvert bli backup og utfordrer til Clichy.

 

 

Er drøssevis av andre store talenter. Connoly, Rodgers, Mannone, Barazite, Lokando, van den Berg osv.... Litt tidlig å si noe om dem siden de er såpass unge og at jeg kan for lite om dem.

 

Spillere som Justin Hoyte, Seb Larsson og Jeremie Aliadiere tror jeg ikke har noen fremtid og vil bli solgt etter sesongen.

 

Savner Lupoli og Gilbert på listen din. Ellers er jeg enig i at Justin Hoyte, Seb Larsson og Jeremie Aliadiere ikke har noen fremtid i klubben. De jeg har mest tro på er:

 

1. Merida

2. Bendtner

3. Gilbert

4. Traore

5. Lupoli

6. Vela

7. Muamba

8. Denilson

 

Ufattelig hvor mange talenter vi har. Merida, Bendtner, Lupoli, Vela, Gilbert, Traore, Muamba, Connoly, Rodgers, Mannone, Barazite, van den Berg, Randall, Denilson, Stokes. Listen virker virker uendelig lang. I tillegg har vi jo Cesc, Djorou, Senderos, Clichy, RvP, Diaby, Flamini, Song, Adebayor, Walcott...

 

Smak på dette:

 

-----------------Mannone-----------------

--------------------------------------------

- Gilbert - Djorou - Senderos - Clichy -

--------------------------------------------

Walcott - Cesc - Denilson - Merida - RvP

--------------------------------------------

----------------Bendtner------------------

--------------------------------------------

 

Subs: Lupoli, Vela, Traore, Muamba, Connoly, Rodgers, Barazite, van den Berg, Randall, Stokes, Diaby, Flamini, Song, Adebayor.

 

=> Sweet as a nutt!

 

Ja, men ville heller hatt Eboue på høyrebacken. Hvorfor har ingen nevnt Diaby??

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har ingen nevnt Diaby??

 

Mener han er over de som nevnes her.. hvorfor har liksom ingen nevnt Cesc, RvP, Eboue eller noen sånt? Jo, fordi de er hakket over de som er lovende... han er 1.lagsaktuell, og da slår man ikke gjennom lengre liksom.. da HAR man slått gjennom.

 

På den annen side så er det vanskelig å si om Diaby noen gang kommer til å komme seg opp på et nivå som Arsenal holder. Jeg håper og egentlig tror det, men man kan aldri vite sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Det store problemet med så mange gode talnter er at de vil kreve spilleitd. Får de ikke det, forsvinner de. Det er kanskje litt pessimistisk av meg, men jeg tror halvparten av talentene våre forsvinner til andre PL klubber eller havner i førstedivisjon pga for liten spilletid. Folk må jo huske at vi også har mange unge på førstelaget --> Djourou (19), Fabregas (19), Ade (22?), Eboue (23), Clichy (22?), Senderos (20), Diaby (20?), Flamini (21?).

 

Ellers har vi talenter som Song, men som tydligvis få har tro på siden han ikke engang er nevnt ;). Connolly er et stort forsvarstalent. Den raske Jay Simpson imponerte i fjor med god mål pr. kamp statistikk, men han spilte dog få kamper. Mark Randall ble faktisk tatt med i pre-season da vi var i østerrike.

 

Angående Justin Hoyte, så har han en yngre bror som heter Gavin. Han er ekstremt rask han også, så det er forsatt et håp for Hoyte-familien :D.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...