Jump to content

Zidane til Arsenal?


Hetland

Recommended Posts

Saken er den at News Of The World kjører TV spots i dag for morgendagens avis. Den forteller at Arsenal har sikret seg underskriften til en VM stjerne og at dette vil sjokkere fotballverden. Vital Football tipper på Zidane siden han er den eneste "stjerna" uten kontrakt. Er du uten kontrakt kan du gå til hvem du vil utover overgangsvinduet.

 

Hadde vært utrolig morro da... :lol: :lol: men det er nok ikke så vel...

Link to comment
Share on other sites

Er det noen andre som kan være aktuelle som sjokk overganger hvis det ikke er Zidane da? Barthez kanskje...

 

Men hvor konge hadde det ikke vært om Zidane kom :lol: Er nok bare litt engelsk medie-vås, men man drømmer jo litt når man ser noe sånt. Det er jo noen grunner til at dette kunne vært sannsynlig og;

-Zidane er fransk og kjenner kanskje Wenger godt.

-Wenger ser at laget er for urutinert.

-Trenger en ny sentral midt.

-Zidane vil ikke bli husket for Materazzi skallen, men vil fullføre med stil.

 

 

Nei sorry, drømmer meg nok litt bort her nå :lol:

Link to comment
Share on other sites

For å legge saken død: HADDE DET VÆRT NOE I DETTE, TROR JEG NOK DET HADDE BLITT STORE OVERSKRIFTER OVERALT. Jeg har ikke sett ei einaste avis (engelsk/norsk) eller andre internettkilder som sier dette. På vitalfootball står det noe om det, ja, men det er skrevet av en helt vanlig skribent. Sikkert like mye journalist som du og jeg...

Link to comment
Share on other sites

For å legge saken død: HADDE DET VÆRT NOE I DETTE, TROR JEG NOK DET HADDE BLITT STORE OVERSKRIFTER OVERALT. Jeg har ikke sett ei einaste avis (engelsk/norsk) eller andre internettkilder som sier dette. På vitalfootball står det noe om det, ja, men det er skrevet av en helt vanlig skribent. Sikkert like mye journalist som du og jeg...

 

 

helt enig

Link to comment
Share on other sites

Synes det er utrolig synd at Nettavisen (og resten av media-Norge) favoriserer lag med nordmenn på laget - det eneste som gir et greit bilde av kampen, er spiller børsen:

 

Nettavisen

Jeg syns iofs innholdet i denne "artikkelen" i Nettavisen godt

kan plasseres i rykter, da den er like tullete som Zidane til

Arsenal ;) Makan til pisspreik av en sportsjournalist... Bare

se på ordbruken avhengig av om det handler om en Moan U-

spiller eller en Arsenalspiller. Det er faktisk trist at sånne som

Rørtveit får skrive om kampen.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er utrolig synd at Nettavisen (og resten av media-Norge) favoriserer lag med nordmenn på laget - det eneste som gir et greit bilde av kampen, er spiller børsen:

 

Nettavisen

Jeg syns iofs innholdet i denne "artikkelen" i Nettavisen godt

kan plasseres i rykter, da den er like tullete som Zidane til

Arsenal ;) Makan til pisspreik av en sportsjournalist... Bare

se på ordbruken avhengig av om det handler om en Moan U-

spiller eller en Arsenalspiller. Det er faktisk trist at sånne som

Rørtveit får skrive om kampen.

 

Ja, dette er noe av det verste av sportsjournalistikk jeg noen gang har sett, kun få dager etter CL-kampene der omkvedet var at Arsenal vant pga straffefilming, mens man ikke nevnte et ord om skuespillet til Giggs... Er det rart vi blir oppgitt over norske fotballjournalister? Det er faktisk greit noen ganger å tone flagg, men dette blir bare FOR patetisk og ynkelig. At de vil dette mot seg selv og sin integritet som journalister er i hvert fall en gåte for meg...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...