Didrik Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Arsenal manager Arsene Wenger has confirmed the club are close to signing Japanese starlet Sho Ito. "I like him, I want to sign him and we are applying for a working visa for him on the basis of exceptional talent," Wenger said. Noen som vet noe som helst om denne pjokken? Spiller på Japan U-19, og er visstnok "rask" (So, what´s new?) Fantastisk lite å finne om ham rundt omkring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Så ser det ut som det blir et typisk Wenger-kjøp, istedet for et kjøp som vi virkelig trenger. Ser ut som denne sesongen skal bli like frustrerende som forrige sesong Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Japanske og kinesiske spillere som går til store klubber i Europa tjener alltid klubbene mere penger enn lønnen og overgangssummen på... Ene og alene på økt supporterutstyrsalg i hjemlandet så hvorfor ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Hvorfor tenker Wenger hele tiden fem år fremover? Kunne vi ikke fått en rutinert spiller når vi trenger det som mets, isteden for å bruke penger på unggutter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 jeg blir irritert og frutret. Please hent noe rutine, hent en midtstopper! Godt mulig han er god denne Japanern, men jesus da, skjer ikke at han går rett inn på laget. Vi trenger en midtstopper, kjapp deg Wenger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Hvorfor tenker Wenger hele tiden fem år fremover? Kunne vi ikke fått en rutinert spiller når vi trenger det som mets, isteden for å bruke penger på unggutter.. Akkurat som jeg skulle ha skat det selv, faen skal vi med alle dissa små gutta? etter en skuffanes sesong så trodde jeg Wenger hadde lært, trodde virkelig vi skulle styrke lage i år. Dette er bare å le av det Wenger driver med nå, tror han virkelig at alle disse unggutta skal klare å heve laget, nei ser alle de andre laga i England styrker laga sine, så driver Wenger med det motsatte spør du meg, blir så iritert ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 For de som kan japansk og/eller fransk - her er en reportasje om Shos treningsopphold hos Arsenal. Link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted September 4, 2006 Author Report Share Posted September 4, 2006 For de som kan japansk og/eller fransk - her er en reportasje om Shos treningsopphold hos Arsenal. Link. Tror alt jeg skjønte var ett og annet "Arsenal" og "Thierry Henry", men great find Så kan man iaf. si at man har sett ham! Spent på om dette er mer enn økt skjortesalg i Asia... Håper det, men historisk sett er det ikke mange asiater som har slått til i England. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 For de som kan japansk og/eller fransk - her er en reportasje om Shos treningsopphold hos Arsenal. Link. Tror alt jeg skjønte var ett og annet "Arsenal" og "Thierry Henry", men great find Så kan man iaf. si at man har sett ham! Spent på om dette er mer enn økt skjortesalg i Asia... Håper det, men historisk sett er det ikke mange asiater som har slått til i England. Skoene til Inamoto er ikke akkurat store å fylle - dobbelt betydning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.