Jump to content

Mascherano


pekkiry

Recommended Posts

According to " A Bola" (reliable), "Clarin (Argentinian newspaper) reported that Mascherano will follow the footstep of the fellow countryman C.Tevez who quit corinthias to persue his carreer in Europe. Arsenal is the front runner to get his signiture.

 

Clarin Also reported that his agent is in London to negotiate with Arsenal his transfer to the London Club. He (agent) watched the gunner playing for a place in the group last wednesday. "

 

 

http://www.abola.pt/nnh/index.asp?op=ver&n...a=107212&tema=2

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi hadde fått han hadde jeg blitt fryktelig glad. Det hadde vært deilig å få snappet han foran øynene på SAF. Macherano er den type midtbanespilleren vi trenger. Han er såpass god at han vil gi Gilberto konkurranse om plassen, noe som vil føre til at de begge må gjøre sitt beste for å komme inn på laget. Det eneste spørsmålet er om hvor mye han vil koste. Jeg har ikke sett dette rykte noe annet sted så da veit jeg ikke om hvor pålitelig det er ..................

 

Her en en video av han.

I videoen kommer det fram en ting som vi mangler: En sentral midtbanespiller med godt skuddbein!!!

Link to comment
Share on other sites

Definitivt ein av dei beste DM i verden og ville vært eit fantastisk kjøp. Det einaste ankepunktet med å kjøpe han er høgden. Kvar er luftsstyrken i ein midtbane med Walcott, Fabregas, Mascherano og Hleb for eksempel? Det er dette som gjer Gilberto så viktig for Arsenal for øyeblikket. I tillegg til at han er ein veldig god spelar sjølvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har beundra denne spilleren lenge, jeg ble lei meg da jeg hørte at united var ute etter han, men forhåpentligvis kommer han til Arsenal før overgangsvinduet stenger.

Jeg så det ryktet, men jeg tror ikke det minste på det.

Dere må huske at The sun er den mest upålitelige avisen i hele england. Og at Wenger bruker 16 millioner pund på en 22 åring er urealistisk, selv om han har ekstreme ferdiheter.

Link to comment
Share on other sites

Dette her tror jeg er ett Wenger kjøp. Det er typisk for den siste tida. han kjøper lave pasningsikre midbane spillere som ikke er altfor luftsterke.

 

Tror Wenger fort kan hente Mascherano, det var jo noen spekulasjoner for 3 år siden oså, når det var noen rykter om att Vieira gikk til Real Madrid, så skulle wenger ha han som Vieiras erstatter.

 

Mascherano kommer. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har beundra denne spilleren lenge, jeg ble lei meg da jeg hørte at united var ute etter han, men forhåpentligvis kommer han til Arsenal før overgangsvinduet stenger.

Jeg så det ryktet, men jeg tror ikke det minste på det.

Dere må huske at The sun er den mest upålitelige avisen i hele england. Og at Wenger bruker 16 millioner pund på en 22 åring er urealistisk, selv om han har ekstreme ferdiheter.

Han brukte jo opp til 16 mill. pund på Walcott......

Vil heller ha inn en ny forsvarspiller!! Det Hoyte viste idag var horibelt... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har beundra denne spilleren lenge, jeg ble lei meg da jeg hørte at united var ute etter han, men forhåpentligvis kommer han til Arsenal før overgangsvinduet stenger.

Jeg så det ryktet, men jeg tror ikke det minste på det.

Dere må huske at The sun er den mest upålitelige avisen i hele england. Og at Wenger bruker 16 millioner pund på en 22 åring er urealistisk, selv om han har ekstreme ferdiheter.

Han brukte jo opp til 16 mill. pund på Walcott......

Vil heller ha inn en ny forsvarspiller!! Det Hoyte viste idag var horibelt... ;)

 

Hoyte er vel opprinnlig høyreback. Men er enig at slike tabber gjør en ikke på ett PL nivå. Men gutten er ung, og urutinert. Skal vi ha inn en ny forsvars spiller må det være en som kan spille både venstreback og midstopper, en ala Gallas type.

 

Noen som vet om Mascherano e god i lufta?

Link to comment
Share on other sites

Greit at han er svak i lufta for det er vel ikke de viktigste duellene som kommer på midten.

Hvis vi skaffer Gallas+10 millioner får vi Mascherano og gallas for 6 mill og Cole.

Og det er en bra handel etter hva Cashley har sagt i boken sin.

Link to comment
Share on other sites

Han brukte jo opp til 16 mill. pund på Walcott......

Det stemmer nok ikke helt... Walcott kostet £7mill up front

+ £5 mill i diverse klausuler om antall kamper og sånt. Jeg

tror (og Wenger har iofs. også sagt det selv) at vi har penger

å handle for dersom Wenger vil det. Det handler om at han

ikke ser behovet og har (i overkant?) stor tro på våre unge

spillere. Jeg er iaf overbevist om at Wenger får £20 mill om

han ber Styret om det. Jeg er derimot usikker på om dette

er en deal som vil skje... Vi får krysse fingrene :blink:

Link to comment
Share on other sites

enig i at denne spilleren ville vært ett genialt kjøp, MEN en forsvarspiller hadde vært å foretrekke... vi kan ikke ha spillere som gjør slike feil som hoyte i pl stallen... men nå blir jo ashley ligger det ann til så er vel ikke så farlig... kjøp mann kjøp

Link to comment
Share on other sites

Etter siste serierunde i fjorårssesongen så ser jeg på West Ham som Arsenal`s vennskapsklubb. Så hvis ryktene er sanne, så er ikke West ham den verste klubben å miste to spillere til :P :P

Ja, vi har jo parkert en del eldre spillere der i gamle dager:

Winterburn, Suker...etc. Men man glemmer (som det står i

tråden for Tevez) at begge disse spillerne eies av MSI som

igjen eies av Abramovitsj. Ingen grunn til glede for Gooners.

De skal vel bare "varmes opp" for Premier League, så henter

Ch€£$ki dem når/om de fungerer :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg frykter det samme som deg Didrik. Jeg håper indelig ikke at de to ble kjøpt til West Ham for at Arsenal eller Man U ikke skulle få tak i dem slik at Chelsea senere kan kjøpe dem når laget skal selge en av sine superstjerner som blir lei av for lite spilletid.......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...