Jump to content

Fotballdrakter


Magnus87

Recommended Posts

Jeg skal til Newcastle på onsdag med fotballaget og har tenkt å kjøpe meg shorts, strømper og drakt (arsenal så klart B)). Noen som vet hvor det lønner seg å kjøpe utstyret??

 

 

eg kjøpte Arsenal drakt på metro senteret der, kjøpte drakten poå et sted, men eg måtte gå til en annen butikk for å få klistret navn og nummer på , men det henger enda på hehe:

 

08082006231dx9.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til Newcastle på onsdag med fotballaget og har tenkt å kjøpe meg shorts, strømper og drakt (arsenal så klart B)). Noen som vet hvor det lønner seg å kjøpe utstyret??

 

 

eg kjøpte Arsenal drakt på metro senteret der, kjøpte drakten poå et sted, men eg måtte gå til en annen butikk for å få klistret navn og nummer på , men det henger enda på hehe:

 

08082006231dx9.th.jpg

 

Jeg tror ikke jeg skal ha noe navn bakpå uansett. Men hvor mye kosta det for drakten?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til Newcastle på onsdag med fotballaget og har tenkt å kjøpe meg shorts, strømper og drakt (arsenal så klart B)). Noen som vet hvor det lønner seg å kjøpe utstyret??

 

 

eg kjøpte Arsenal drakt på metro senteret der, kjøpte drakten poå et sted, men eg måtte gå til en annen butikk for å få klistret navn og nummer på , men det henger enda på hehe:

 

08082006231dx9.th.jpg

 

Jeg tror ikke jeg skal ha noe navn bakpå uansett. Men hvor mye kosta det for drakten?

 

 

 

eg betalte £40 for drakten for ca 3 år siden ca..+ at eg betalte for nummer og tall i tillegg... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke, men jeg ville heller kjøpt på arsenal.com. Der koster drakter rundt 45£ og frakt 8£, mye bedre.

 

Lykke til ;)

Kan du fortelle meg hva som er bedre med å kjøpe over arsenal.com, hvor det er dyrere? Skjønner ikke helt den? :blink: :ph34r:

 

Det er jo den offisielle sida til arsenal, du finner ikke mer orginalt enn det der. Det er ikke dyrt heller. hvis du ser bakpå The Gunners Post så er det oppi noe med 600kr. gang 45 på 12 så får du noe helt annet. Det er mitt tips. Det jeg mener er kvaliteten.

 

Som sagt lykke til ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke, men jeg ville heller kjøpt på arsenal.com. Der koster drakter rundt 45£ og frakt 8£, mye bedre.

 

Lykke til :D

Kan du fortelle meg hva som er bedre med å kjøpe over arsenal.com, hvor det er dyrere? Skjønner ikke helt den? :P :P

 

Det er jo den offisielle sida til arsenal, du finner ikke mer orginalt enn det der. Det er ikke dyrt heller. hvis du ser bakpå The Gunners Post så er det oppi noe med 600kr. gang 45 på 12 så får du noe helt annet. Det er mitt tips. Det jeg mener er kvaliteten.

 

Som sagt lykke til :D

 

Er no ikkje så den aller største forskjellen, iallefall viss du husker å legge til frakta 540(45*12)+96(8*12) = 636. Supporterklubben tek 625 + porto. Og huskar eg ikkje feil så hadde dei ei kampanje der du kunne forhåndsbestille og få drakta fraktfritt.

 

Men kjøper du på en av dei to plassane er man sikker på å få ei ekte vare og ikkje berre ein simpel kopi frå thailand.

Link to comment
Share on other sites

Hjemmedrakten var på tilbud til 31,49 pund (cirka 380 kr :)). Shorten fant jeg for rundt 10 pund.

 

Drakten er ekstremt luiftig og veldig behaglig å ha på seg. Koselig å se oss tilbake i hvitt og rødt, selv om jeg egentlig likte fjorårets drakt med gullskrift.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke, men jeg ville heller kjøpt på arsenal.com. Der koster drakter rundt 45£ og frakt 8£, mye bedre.

 

Lykke til :P

Kan du fortelle meg hva som er bedre med å kjøpe over arsenal.com, hvor det er dyrere? Skjønner ikke helt den? :D :D

 

Det er jo den offisielle sida til arsenal, du finner ikke mer orginalt enn det der. Det er ikke dyrt heller. hvis du ser bakpå The Gunners Post så er det oppi noe med 600kr. gang 45 på 12 så får du noe helt annet. Det er mitt tips. Det jeg mener er kvaliteten.

 

Som sagt lykke til ;)

 

Er no ikkje så den aller største forskjellen, iallefall viss du husker å legge til frakta 540(45*12)+96(8*12) = 636. Supporterklubben tek 625 + porto. Og huskar eg ikkje feil så hadde dei ei kampanje der du kunne forhåndsbestille og få drakta fraktfritt.

 

Men kjøper du på en av dei to plassane er man sikker på å få ei ekte vare og ikkje berre ein simpel kopi frå thailand.

 

Jeg er helt for å kjøpe originale drakter fra Arsenal.com/The Armoury (om man er der), men om dere bestiller fra Arsenal.com må dere huske på at de skriver verdien på pakken - og så lenge den er over 200 NOK (som den jo blir) så kommer det toll og tull til fra Posten. Det er 85 NOK i tollbehandlingsgebyr om du fortioller selv (som er en del prakk) eller 175 NOK om du lar Posten ta seg av det. Dersom verdien er under 1000 NOK slipper du unna med 85 NOK i gebyr uansett. Men i tillegg til det 25% på verdien av pakken (strengt tatt også inkludert porto!) Et lite regnestykke da (om man går ut fra 636 NOK som over) blir da plutselig til 795+85 = totalt 880 NOK... Og det tar sin tid med denne fortollingen - i verste fall kan det ta et par uker ekstra :P

 

Jeg har selv kjøpt diverse thaikopier på eBay o.l., men vil uansett slå et slag for supporterklubbens shop (ingen fortolling der heller). Jo bedre økonomi supporterklubben har, dess bedre tilbud får vi som Arsenalsupportere i Norge :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det noen som kan fortelle meg hvorfor det er så mye billiger å kjøpe uniteddrakter i deres supporterklubb en det vi har for arsenaldrakter i våres klubb. En venn av meg er unitedsupporter og sier at medlemmer der får rabatt og dermed drakta til 400 kr. Hvorfor har ikke vi gunnere noe sånt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke, men jeg ville heller kjøpt på arsenal.com. Der koster drakter rundt 45£ og frakt 8£, mye bedre.

 

Lykke til :o

Kan du fortelle meg hva som er bedre med å kjøpe over arsenal.com, hvor det er dyrere? Skjønner ikke helt den? :huh: ;)

 

Det er jo den offisielle sida til arsenal, du finner ikke mer orginalt enn det der. Det er ikke dyrt heller. hvis du ser bakpå The Gunners Post så er det oppi noe med 600kr. gang 45 på 12 så får du noe helt annet. Det er mitt tips. Det jeg mener er kvaliteten.

 

Som sagt lykke til :(

Er no ikkje så den aller største forskjellen, iallefall viss du husker å legge til frakta 540(45*12)+96(8*12) =

636. Supporterklubben tek 625 + porto. Og huskar eg ikkje feil så hadde dei ei kampanje der du kunne forhåndsbestille og få drakta fraktfritt.

 

Men kjøper du på en av dei to plassane er man sikker på å få ei ekte vare og ikkje berre ein simpel kopi frå thailand.

Den ekte er faktisk produsert i Indonesia.... Men skjønner poenget ditt.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det lønner seg å kjøpe alt i tax freen?

JA!

Jeg vet ikke hvordan det er i Newcastle, men når jeg var på Tax Free'en på Heathrow i London, så fikk jeg drakta billigere enn det jeg fikk på Arsenalsjappa på T[old]HOF.

 

500 kom hele draktsettet på...ekstremt billig spør-du-meg! :)

 

Go for Tax Free

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...