taugooneren Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Noen som vet om det lønner seg å kjøpe alt i tax freen? JA! Jeg vet ikke hvordan det er i Newcastle, men når jeg var på Tax Free'en på Heathrow i London, så fikk jeg drakta billigere enn det jeg fikk på Arsenalsjappa på T[old]HOF. 500 kom hele draktsettet på...ekstremt billig spør-du-meg! Go for Tax Free Var dette orginalt? Merkelig hvis det var orginalt! 540NOK på Arsenal.com bare drakten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Ekstremt billig på Torshovklubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Ekstremt billig på Torshovklubb Jeg har bestemt meg for å kjøpe den treningsjakka fra "torshovsklubb", men hva må til for å få klubbpris? At man må registrere seg?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Se øverste fakta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Er det tilbudet på Torshov sport også for langarma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Det ble solgt noen virkelig billige Arsenal-drakter på QXL her om dagen. Jeg fikk kloa i en ny, original hjemmedrakt til kun 310,- inkl. frakt. Fyren hadde 9 drakter igjen, så kanskje han legger dem ut igjen. De var laget i Marocco, om det har noe å si. Jeg følger godt med, så jeg kan poste her hvis det kommer noen flere gode tilbud. http://my.qxl.no/search/search.asp?txtSear...ndDesc=1&Catg=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Kjøpte min orginalt fra Arsenal.com jeg. Visste ivertfall at jeg fikk skikkelig kvalitet da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Det ble solgt noen virkelig billige Arsenal-drakter på QXL her om dagen. Jeg fikk kloa i en ny, original hjemmedrakt til kun 310,- inkl. frakt. Fyren hadde 9 drakter igjen, så kanskje han legger dem ut igjen. De var laget i Marocco, om det har noe å si.[/url] Er du sikker på at den er original? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Ja, Tusmo. Det var en seriøs selger, med fornøyde kunder. Derfor tviler jeg på at jeg har gjort noe bomkjøp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Noen som vet om det lønner seg å kjøpe alt i tax freen? JA! Jeg vet ikke hvordan det er i Newcastle, men når jeg var på Tax Free'en på Heathrow i London, så fikk jeg drakta billigere enn det jeg fikk på Arsenalsjappa på T[old]HOF. 500 kom hele draktsettet på...ekstremt billig spør-du-meg! Go for Tax Free eg handlet Arsenal drakt på metro senteret i Newcastle for noen år tilbake. Husker at eg måtte gå en annen plass i senteret for å få pl merker og nummer på..Drakta kostet £ 40 og merkene\ nummerene kostet £ 5 eller noe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Da jeg var i England fant jeg en skikkelig falsk Arsenal-drakt. Istedet for O2 stod det 0123 og istedet for Arsenal stod det "Pride of London". Det sto "Pride of London på" Tottenham og Chelsea sin også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Ja, Tusmo. Det var en seriøs selger, med fornøyde kunder. Derfor tviler jeg på at jeg har gjort noe bomkjøp. Jeg mener ikke å sette griller i hodet på deg, men på min drakt som jeg bestilte fra sidene her, så står det at den er produsert i Indonesia... Når det gjelder det med fornøyde kunder, så er det noe som går an å jukse på. Det er bare å registrere flere brukere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted May 1, 2007 Report Share Posted May 1, 2007 Anbefaler å reise til Finsbury Park (vist du er i England) der er jo Arsenals offesielle butikk!!! fikk kjøpt en orginal drakt for 33£ og det var ikke noe dyrt med trykk heller!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.