Jump to content

Fotballdrakter

Magnus87

Recommended Posts

Noen som vet om det lønner seg å kjøpe alt i tax freen?

JA!

Jeg vet ikke hvordan det er i Newcastle, men når jeg var på Tax Free'en på Heathrow i London, så fikk jeg drakta billigere enn det jeg fikk på Arsenalsjappa på T[old]HOF.

500 kom hele draktsettet på...ekstremt billig spør-du-meg! B)

Go for Tax Free

Var dette orginalt?

Merkelig hvis det var orginalt!

540NOK på Arsenal.com bare drakten

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Det ble solgt noen virkelig billige Arsenal-drakter på QXL her om dagen. Jeg fikk kloa i en ny, original hjemmedrakt til kun 310,- inkl. frakt. Fyren hadde 9 drakter igjen, så kanskje han legger dem ut igjen. De var laget i Marocco, om det har noe å si.

Jeg følger godt med, så jeg kan poste her hvis det kommer noen flere gode tilbud.

http://my.qxl.no/search/search.asp?txtSear...ndDesc=1&Catg=1

Det ble solgt noen virkelig billige Arsenal-drakter på QXL her om dagen. Jeg fikk kloa i en ny, original hjemmedrakt til kun 310,- inkl. frakt. Fyren hadde 9 drakter igjen, så kanskje han legger dem ut igjen. De var laget i Marocco, om det har noe å si.[/url]

Er du sikker på at den er original?

Noen som vet om det lønner seg å kjøpe alt i tax freen?

JA!

Jeg vet ikke hvordan det er i Newcastle, men når jeg var på Tax Free'en på Heathrow i London, så fikk jeg drakta billigere enn det jeg fikk på Arsenalsjappa på T[old]HOF.

500 kom hele draktsettet på...ekstremt billig spør-du-meg! :lol:

Go for Tax Free

eg handlet Arsenal drakt på metro senteret i Newcastle for noen år tilbake. Husker at eg måtte gå en annen plass i senteret for å få pl merker og nummer på..Drakta kostet £ 40 og merkene\ nummerene kostet £ 5 eller noe..

Ja, Tusmo. Det var en seriøs selger, med fornøyde kunder. Derfor tviler jeg på at jeg har gjort noe bomkjøp.

Jeg mener ikke å sette griller i hodet på deg, men på min drakt som jeg bestilte fra sidene her, så står det at den er produsert i Indonesia...

Når det gjelder det med fornøyde kunder, så er det noe som går an å jukse på. Det er bare å registrere flere brukere.

• 2 months later...

Anbefaler å reise til Finsbury Park (vist du er i England) der er jo Arsenals offesielle butikk!!! fikk kjøpt en orginal drakt for 33£ og det var ikke noe dyrt med trykk heller!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...