Jump to content

Grygera


Frank

Recommended Posts

Kanskje et rykte med mindre sannhet enn The Sun, men kan jo fort være noe i det. Ville egentlig vært et litt typisk Wenger kjøp. Hentet fra Arsenal land sitt forum.

 

I read today in the dutch newspaper that Zdenek Grygera from Ajax will leave these days. There were 3 clubs interest. Inter Milan, Monaco and one 'big club' of the premiership. The name of club was not mentiond. I really believe that Arsenal is this club. Why? He's an experience defender who can play centre back, right back and left back. He's right footed and he has one year left on his contract so he would not be very expensive. not more than 2mil pounds.

It could be a good signing

 

So it would be Gallas or Grygera. Ofcourse I rather have Gallas. He's one of the best defenders in the world! I really hope he will come, but I have a feeling that wenger is after Grygera.

 

Hvis det skulle vært noe i dette, hvordan mener dere Grygera ville passet inn? Bare sånn for diskusjonensskyld. :P

Link to comment
Share on other sites

Tydeligvis anvendelig ihvertfall, men kan ikke huske om han er god. Ser for lite på nederlandsk fotball.

Men er han god nok så kanskje, bare han har litt bedre fysikk og taklingsstyrke enn Gio hadde i Arsenal.

 

Ellers vil jeg foretrekke en venstrefot-spiller på venstreback.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Grygera er en passe god spiller, han er jo fast på landslaget og klubblaget. 2 millioner pund ville vært en bra pris for han. Og Wenger har sagt at han skal ihvertfall hente en rutinert spiller før overgangsmarkedet stenger.

Link to comment
Share on other sites

Me har då Hoyte som kan spela over heila forsvaret. Synes han skal satsast på istadenfor å henta inn ein middelmådig utlending. Greit nok at Grygera har erfaring, men han har absolutt ikkje kvalitetar nok til å spela i Arsenal. Viss me skal henta inn ein tsjekker til forsvaret, må det vera Jankulovski sjølv om han kun kan spela venstreback(?).

Link to comment
Share on other sites

ville ikke hatt han om han hadde blitt kastet etter oss en gang..

 

holder med ajax, vet ka jeg snakker om, han er ikke god nok!!!!

 

 

Bra! Nå syns jeg Hoyte bør få en sjanse istedet for nok en utlending.

Link to comment
Share on other sites

ville ikke hatt han om han hadde blitt kastet etter oss en gang..

 

holder med ajax, vet ka jeg snakker om, han er ikke god nok!!!!

 

 

Bra! Nå syns jeg Hoyte bør få en sjanse istedet for nok en utlending.

 

Den dagen Hoyte får en sjanse fremfor en utlending, er den dagen det regner kremboller ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange her har egentlig sett Davies spille over flere kamper?

 

 

Di 4 -5 kampene jeg har sett av davies har ikke gjort meg veldig imponert,føler egentlig at

vi har en like god spiller i djourou!

Og Djourou er i tillegg yngre. Johan har virket veldig lovende de kampene jeg har sett ham spille, så vil gjerne se at vi satser på ham istedet for å legge ut store summer for å få en engelsk stopper til klubben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...