Jump to content

Hvem bør danne spisspar sammen med Henry??


@rsen@l

Hvem bør danne spisspar sammen med Henry??  

78 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Halvparten av målene er på straffer. Johnson har 9 spillemål på 2520 spillte minutter. Det er nå ikke så veldig imponerende da? Det er ett mål pr. 290 minutter.

 

Til sammenligning har Robert Earnshaw 9 på 1406 spillte minutter i WBA. Det er ett pr. 156 minutter, altså nesten dobbelt så effektiv som Johnson på et lag som scorer mindre mål enn Palace.

 

Andy Johnson er en god spiller som holder greit PL nivå. Greit PL nivå er derimot ikke greit nok hvis en skal konkurrere med Chelsea, United, Juve, Milan, Barca, Real og den slags motstand.

4349[/snapback]

 

 

Jeg syntes WBA spiller mere underholdene enn CP, dvs at de skaper flere sjanser, men har ingen skikkelig goalgetter. Tenk, hvis Johnson hadde spilt på WBA, garantert at han hadde puttet mer en Earnshaw....Det er jeg sikker på. Eller for Arsenal :P

Johnson skaper nesten alle sjanser selv!

 

Earnshaw har ofte kommet inn som innbytter. Ofte når WBA har ligget under og gjør alt for å få en redusering. Da er det naturlig at de kommer til sjanser og han kanskje putter...(vet at han har scoret noe nå i det siste, hvor han også har spilt fra start)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Halvparten av målene er på straffer. Johnson har 9 spillemål på 2520 spillte minutter. Det er nå ikke så veldig imponerende da? Det er ett mål pr. 290 minutter.

 

Til sammenligning har Robert Earnshaw 9 på 1406 spillte minutter i WBA. Det er ett pr. 156 minutter, altså nesten dobbelt så effektiv som Johnson på et lag som scorer mindre mål enn Palace.

 

Andy Johnson er en god spiller som holder greit PL nivå. Greit PL nivå er derimot ikke greit nok hvis en skal konkurrere med Chelsea, United, Juve, Milan, Barca, Real og den slags motstand.

4349[/snapback]

 

 

Jeg syntes WBA spiller mere underholdene enn CP, dvs at de skaper flere sjanser, men har ingen skikkelig goalgetter. Tenk, hvis Johnson hadde spilt på WBA, garantert at han hadde puttet mer en Earnshaw....Det er jeg sikker på. Eller for Arsenal :P

Johnson skaper nesten alle sjanser selv!

 

Earnshaw har ofte kommet inn som innbytter. Ofte når WBA har ligget under og gjør alt for å få en redusering. Da er det naturlig at de kommer til sjanser og han kanskje putter...(vet at han har scoret noe nå i det siste, hvor han også har spilt fra start)

4403[/snapback]

 

Til orientering:

 

Crystal Palace har hatt 245 avslutninger mot WBA's 237.

 

Johnson står bak 58 av CP's avslutninger, herav er 11 straffer (9 str.mål/2 bom). Earnshaw står for 44 av WBA's avlutninger, herav 2 straffespark (1 str.mål/1 bom).

Link to comment
Share on other sites

Hei...

 

Jeg er enig i at Begkamp er et godt valg, men jeg har litt medynk med Reyes og...

(eller, Reyes er best :) )

 

Men Bergkamp legger flotte passninger, scorer nå og da og er en kjempe spiss.... :rolleyes:

Men han har ikke de samma ferdighetene som Reyes fordet....f.eks Fart, Dribling osv.

 

Så jeg ville hatt Reyes!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg er enig med Sir John i at Owen kunne vært en spiller som kunne bøttet inn mål for oss. Han har vist tidligere at han er en spiller som kan score mye mål.

 

Vi snakker om å finne en erstatter for Bergkamp. Spørsmålet mitt, er om den spilleren nødvendigivs må ha samme posisjon som Bergkamp? Det jeg tenker på, er en spiller som Beckham. Han er en spiller som kan slå gode gjennombruddspasninger, samt gode crossere.

Link to comment
Share on other sites

Owen er ikkje god nok teknisk til å spele for Arsenal. Ikkje det at han ikkje kunne ha gjort en god jobb, men til kva pris?

 

Eg må nok ein gong få påpeike at spelarar a la Owen gjerne blir free loaders når spelet pågår. Dette vil hemme Arsenal's spel, sjølv om han gjerne vil putte noken mål. Han blir en Jeffers, berre litt raskare. Det einaste måtte i tilfelle vere at vi fekk han til å løpe, og skape rom for andre, a la jobben Freddie gjer i laget i dag. Freddie og Owen på samme lag blir for mykje løp, og for lite ballbehandling. Eg vil dessuten heller ha Freddie.

Link to comment
Share on other sites

Nå går vi mot Silly Season tid, og vet dere kva? Eg vil tru at Reyes muligens går til Real Madrid mot Owen/Beckham i retur. Reyes pga hans mistrivsel i England, sjølv om siste uttalelse var at han trivdes betre, er eg ikkje sikker på om det faktisk stemmer.

Kanskje vi da vil se Owen Henry neste år?

Eg bare spekulerer...

Link to comment
Share on other sites

Nå går vi mot Silly Season tid, og vet dere kva? Eg vil tru at Reyes muligens går til Real Madrid mot Owen/Beckham i retur. Reyes pga hans mistrivsel i England, sjølv om siste uttalelse var at han trivdes betre, er eg ikkje sikker på om det faktisk stemmer.

Kanskje vi da vil se Owen Henry neste år?

Eg bare spekulerer...

10341[/snapback]

 

Ganske sikker på at Jose Antonio blir. Double-D var seinast ute i dag å sa at Reyes ikkje kom til å forlate Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var vist den første til å velge Aliadiere :unsure: Grunnen til mitt valg er rett og slett at jeg tror den mannen ligger inne med masse kvaliteter som bare venter på å slippes løs. De kampene jeg så han i før skadeproblemene hans starter (pre season for noen år siden) imponerte han voldsomt i. Så spørs det bare om Aliadiere sitt fravær har satt han så pass tilbake i tid og kvaliteter at Wenger velger å gi slipp på unggutten.

 

Reyes valgte jeg ikke grunnet jeg synes han enda virker å slite med å tilpasse seg, han velger for ofte de gale løsningene foran mål. Men Reyes på sitt beste er uten tvil suverent.

 

Dennis Bergkamp er ingen ungdom lengre, men jeg takker de høyere guder for at Wenger gir han et nytt (og siste denne gangen?) år i Arsenal som spiller. Med sine 8 scoringer og 12 assist dette året i EPL viser det at det ende bor mye i han, alderen til tross.

 

Van Persie ser ut til å kunne bli arvtageren til Bergkamp. Han har både vist seg fra siden gode og dårlige sider, men uten tvil masse av potensiale i han.

Link to comment
Share on other sites

Gi oss Trezeguet                han vil blomstre i arsenal-trøya akkurat som henry

 

tror de blir et bra spisspar

10344[/snapback]

 

Trez og Henry på topp vil uten tvil vært et spennede spisspar og ikke mist utfyller de hverandre veldig godt. Desverre er nok Trez utenfor vår rekkevidde

Link to comment
Share on other sites

Nå går vi mot Silly Season tid, og vet dere kva? Eg vil tru at Reyes muligens går til Real Madrid mot  Owen/Beckham i retur. Reyes pga hans mistrivsel i England, sjølv om siste uttalelse var at han trivdes betre, er eg ikkje sikker på om det faktisk stemmer. Kanskje vi da vil se Owen Henry neste år? Eg bare spekulerer...

10341[/snapback]

 

David Beckham har vel nylig uttalt at han blir værende i Real Madrid ut karrieren sin, mens Reyes har gitt signaler om at han blir i Arsenal. Personlig hadde det ikke gjort så veldig mye for undertegnede om Reyes forlot oss.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten
Gi oss Trezeguet han vil blomstre i arsenal-trøya akkurat som henry

 

tror de blir et bra spisspar

10344[/snapback]

 

Trez og Henry på topp vil uten tvil vært et spennede spisspar og ikke mist utfyller de hverandre veldig godt. Desverre er nok Trez utenfor vår rekkevidde

10425[/snapback]

 

 

TREZ har vel uttalt at han kan tenke seg til arsenal syns jeg å huske

Link to comment
Share on other sites

Gi oss Trezeguet han vil blomstre i arsenal-trøya akkurat som henry

 

tror de blir et bra spisspar

10344[/snapback]

 

Trez og Henry på topp vil uten tvil vært et spennede spisspar og ikke mist utfyller de hverandre veldig godt. Desverre er nok Trez utenfor vår rekkevidde

10425[/snapback]

 

 

TREZ har vel uttalt at han kan tenke seg til arsenal syns jeg å huske

10437[/snapback]

 

Var nok pressen som feil siterte Trez litt tilbake i tid, slik at han selv gikk ut med en pressemelding om at han ikke hadde noen planer om å forlate Juventus.

Link to comment
Share on other sites

Nå går vi mot Silly Season tid, og vet dere kva? Eg vil tru at Reyes muligens går til Real Madrid mot  Owen/Beckham i retur. Reyes pga hans mistrivsel i England, sjølv om siste uttalelse var at han trivdes betre, er eg ikkje sikker på om det faktisk stemmer. Kanskje vi da vil se Owen Henry neste år? Eg bare spekulerer...

10341[/snapback]

 

David Beckham har vel nylig uttalt at han blir værende i Real Madrid ut karrieren sin, mens Reyes har gitt signaler om at han blir i Arsenal. Personlig hadde det ikke gjort så veldig mye for undertegnede om Reyes forlot oss.

10426[/snapback]

Det samme sa han om United bare uker/få månader før han reiste til Madrid, så alle dessa uttalelsane tar eg ikjke for god fisk.

Link to comment
Share on other sites

Reyes kan bli skikkelig god i Arsenal.

Syns spillet hans har blitt mye bedre. Spesielt

Han sammen med Van Persie var meget bra.

 

Ellers tror og håper jeg ikke Trez kommer til

Arsenal. Henry/Trez har vært svake sammen på

Frankrike.

Tror ikke det blir bedre i Arsenal.

 

Kjøper ikke Arsenal inn en ny spiss til neste sesong

tror jeg det kan bli hipp som happ av de 3 hvem

som spiller med Henry.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Klart vp er en av de som kan danne spisspar med henry. Men vi trenger flere muligheter.

 

Har tenkt over det med forlan. Jeg var selv skeptisk, men har kommet til føgende vurdering. Forlan skal ogsåbli en arsenalspiss og det av tre grunner;

han er kjent med premleague og han er sikert sterkere og i alle fall mer moden enn sist

han vant gullskoen sammen me henry, så da får vi e par sko i stedet for to enkle, du skårer ikke 25 mål i spania for et av lagene som ikke er helt i toppen, uten å ha noe

og for dettredje; han kan bli garantien for at henry blir i klubben. dette er en spiller henry ønsker, så la han få det.

Link to comment
Share on other sites

Klart vp er en av de som kan danne spisspar med henry. Men vi trenger flere muligheter.

 

Har tenkt over det med forlan. Jeg var selv skeptisk, men har kommet til føgende vurdering. Forlan skal ogsåbli en arsenalspiss og det av tre grunner;

han er kjent med premleague og han er sikert sterkere og i alle fall mer moden enn sist

han vant gullskoen sammen me henry, så da får vi e par sko i stedet for to enkle, du skårer ikke 25 mål i spania for et av lagene som ikke er helt i toppen, uten å ha noe

og for dettredje; han kan bli garantien for at henry  blir i klubben. dette er en spiller henry ønsker, så la han få det.

26011[/snapback]

 

Veldig mye fornuftig der. Ikke glem at han skyter som en hest også! Vi mangler etter min mening flere som kan score fra distanse enn Henry. Reyes er villig som få, men sliter litt med sikte enda.

Om det stemmer at Henry kunne tenkt seg Forlan er det grunn nok til å kjøpe ham. Wenger, Dein og de andre store gutta bør gjøre alt for å holde Henry i Arsenal i noen år til.

Av andre alternativer som er nevnt er jo Torres og Cassano. Når det gjelder sistnevnte tror jeg han gjør seg best i Italia. Litt mye krangling og filming etter min mening. Men uansett bør RVP være et klart alternativ på topp sammen med Henry til andre eventuelt blir handlet inn. Den gutten ER god!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...