Jump to content

Lilian Thuram til Arsenal ?


afc1886

Recommended Posts

ser jo ut som det er noe sannhet i dette, vil ha curtis davis jeg, men han ender vel opp i SCUMZ han..

 

Wenger looking at Thuram?

09-07-2006 15:34

Arsenal are understood to be considering a move for Juventus defender Lillian Thuram, as Sol Campbell prepares to leave the Gunners.

Campbell announced his decision to quit Highbury recently, and boss Arsene Wenger will now reportedly target Thuram - who has starred for France in the recent World Cup.

 

Thuram, 34, may consider leaving Juventus following the recent match-fixing allegations, and also has a close relationship with Wenger.

 

 

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=235635

Link to comment
Share on other sites

Thuram hadde hvert kjekk å ha for neste sesong. Men noe stort lenger enn 1 sesong tror jeg ikke han blir, wenger gir jo heller ikke lengre kontrakter enn 1år omgangen. Så det kan jo bli spennede å se hva Thuram har å tilføye Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Før Campbell bestemte seg for å forlate oss, nærmest lo jeg av dette ryktet. Men nå som det ser ut til at vi stiller med Djorou, Toure og Senderos til sesongstart til neste sesong er det vel liten tvil om at vi trenger MINST en midtstopper til. Jeg tar gjerne to-tre stykker jeg. Thuram har vært kanongod i VM, og beviste at han ikke er for gammel enda. Han kan være en ypperlig korttidsløsning for Arsenal. Ikke dyr, ekstremt rutinert og også en sympatisk spiller.

Link to comment
Share on other sites

ka skjedde med curtis davis rykte???

 

blir forbanna hvis han ender opp hos tottene :D

 

det er jo en del rykter om det no

 

Sjekk Curtis Davies-tråden :D

 

Forresten...Thuram har holdt imponerende nivå i en alder av 34 år både i Serie A og VM, men han er ikke noe å satse på for framtida. Max. 1 sesong.

Link to comment
Share on other sites

Et artig rykte! Det hadde ikke vært meg i mot å få han på plass nå som forsvaret lider. Thuram hadde helt sikkert klart en til to sesonger uten problemer. Ble mektig imponert over hva han viste under mesterskapet.

 

En klassespiller som passer perfekt for oss.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at Campbell har forsvunnet fra oss, så tror jeg det ikke ville vært noen stor bombe om Wenger hentet inn Thuram selv om han begynner å dra på årene. Han har masse erfaring og holder ihvertfall i 2-3 år til. Etter det så vil jo Djourou og Senderos ha fått enda mer erfaring. Positivt for både Toure, Djourou og Senderos hvis Wenger henter Thuram.

Link to comment
Share on other sites

Det ser visst ut som om at Zambrotta og Thuram går til Barcelona for 150 millioner kroner, melder radiokanalen Onda Cero. Bare formaliteter gjenstår før overgangene blir offisielt bekreftet.

Synes det hadde godt å ha Thuram i forsvar i hvertfall 1 år. Han har vist stor klasse i VM og hadde hvert god å ha i CL og tette PL kamper. Men ser ut som om at Wenger må finne seg en annen forsvarspiller.

Link to comment
Share on other sites

Nå sier agenten til Thuram at det er 50/50 mellom Barca og Arsenal. Et bud skal visstnok ha kommet og man venter kun på at Thuram bestemmer seg. Blir jo spennende å se om det kan være noe i dette.

 

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=236442

 

http://www.eatsleepsport.com/news_details....4&l_id=1&t_id=1

 

Jeg håper virkelig at det er noe sannhet i dette. Thuram har jeg alltid likt og selv om han begynner å dra på årene så kan han gjøre det bra et par sesonger hos oss. Det ville rett og slett vært en suveren signing.

Link to comment
Share on other sites

I følge nettavisen har Thuram gått til Barca.

 

Kan ikke følge med på Nettavisen vettu. Makan til slett sportsjournalistikk skal du lete lenge etter! De er på News Of The World og The Sun-nivå...knapt det! ;)

Link to comment
Share on other sites

Får håpe dette stemmer. Thuram holder nok eit par år og til den tid er nok Djourou klar for førstelagsspel. Dette er nok den beste løysinga på forsvarskrisen vår

 

Enig med deg. Vi trenger en forsvarspiller i midten av klasse. Spesielt når Senderos er skadet og Sol er borte, i tillegg til det du skriver om Djourou. Derfor greit at det er en eldre herre, selv om det da vil være av noe mer kortvarig karakter. Thura, var etter min vurdering meget god i VM.

Link to comment
Share on other sites

I følge nettavisen har Thuram gått til Barca.

 

Kan ikke følge med på Nettavisen vettu. Makan til slett sportsjournalistikk skal du lete lenge etter! De er på News Of The World og The Sun-nivå...knapt det! ;)

 

Barca har ikke bekreftet at Thuram er klar. De har kun gitt beskjed om at de er i forhandlinger, og da kan det nok hende at det stemmer at Wenger har blandet seg inn og gjort at det tar litt tid før Thuram klarer å bestemme seg.

Link to comment
Share on other sites

Thuram mener jeg er den perfekte spilleren å hente inn, og det tror jeg Wenger mener også. Han vil føre masser av rutine inn i laget, samtidig som verken Senderos eller Djourou har noen grunn til å føle seg "left out in the cold", i og med at Thuram kun har få sesonger igjen på toppnivå.

 

Jeg føler meg ganske sikker på at han ender opp i Arsenal. Barcelona og særlig Real Madrid er nesten på Tottenham-nivå når det gjelder nesten-signinger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...