Jump to content

Lilian Thuram til Arsenal ?


afc1886

Recommended Posts

Pokker ta.. Han skrev under en to-årskontrakt. Mon tro om det var et-års-policyen til Wenger som gjorde at han endte opp der ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nå står det jo i linken at han skal inn i en spiller/trenerrolle,og det har etter min mening ikke vært dumt..Tror nok Thuram kan lære våre ungutter både det ene og det andre..Jeg sier KJØP:)

 

Etter kampen i går er jeg styrket i troen om at Thuram hadde vært en god signering..Både som trener og spiller..

Link to comment
Share on other sites

Nå står det jo i linken at han skal inn i en spiller/trenerrolle,og det har etter min mening ikke vært dumt..Tror nok Thuram kan lære våre ungutter både det ene og det andre..Jeg sier KJØP:)

 

Etter kampen i går er jeg styrket i troen om at Thuram hadde vært en god signering..Både som trener og spiller..

 

Jepp. Ut med Wenger og Gallas, inn med Thuram. Da er alle våre problemer løst.

 

Ironi-alarm.

Link to comment
Share on other sites

Nå står det jo i linken at han skal inn i en spiller/trenerrolle,og det har etter min mening ikke vært dumt..Tror nok Thuram kan lære våre ungutter både det ene og det andre..Jeg sier KJØP:)

 

Etter kampen i går er jeg styrket i troen om at Thuram hadde vært en god signering..Både som trener og spiller..

 

Jepp. Ut med Wenger og Gallas, inn med Thuram. Da er alle våre problemer løst.

 

Ironi-alarm.

 

tror han mente trener, slik som primorac er... ikke manager som wenger, dessuten så hadde han vært en god reserve.

Link to comment
Share on other sites

Nå står det jo i linken at han skal inn i en spiller/trenerrolle,og det har etter min mening ikke vært dumt..Tror nok Thuram kan lære våre ungutter både det ene og det andre..Jeg sier KJØP:)

 

Etter kampen i går er jeg styrket i troen om at Thuram hadde vært en god signering..Både som trener og spiller..

 

Jepp. Ut med Wenger og Gallas, inn med Thuram. Da er alle våre problemer løst.

 

Ironi-alarm.

 

tror han mente trener, slik som primorac er... ikke manager som wenger, dessuten så hadde han vært en god reserve.

 

Når det blir skrevet trenar er det vel logisk at det blir meint trenar.

Er står forskjell på trener og manager.

Link to comment
Share on other sites

Sommer 2006 sa jeg ja. Den gang var han solid. Må innrømme at jeg ikke har helt oversikten over hans prestasjoner i det siste.

 

Har alltid hatt sansen for spilleren. Er en mann som det oser rutine av. Spørsmålet er hvilken brikke han eventuelt blir i Arsenal. Trenerrollen er grei, men hva med spillet?

Link to comment
Share on other sites

Sommer 2006 sa jeg ja. Den gang var han solid. Må innrømme at jeg ikke har helt oversikten over hans prestasjoner i det siste.

 

Har alltid hatt sansen for spilleren. Er en mann som det oser rutine av. Spørsmålet er hvilken brikke han eventuelt blir i Arsenal. Trenerrollen er grei, men hva med spillet?

 

Trokke Thuram er den spillern Arsenal trenger nå, vi har solide stoppere i både Gallas og Toure, i tillegg til bra back-up med Senderos og Djorou. Tror heller ikke Wenger vil satse på en så gammal spiller som Thuram! :angry: Men uansett, må jo si at Thuram er e klassespiller!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Her står det Thuram er på vei

 

hadde ikke gjort meg noe med litt rutine bak der :)

 

Så Toure og Gallas er ikke rutinerte nok?

jojo men denne karen er bedre på posisjonering enn toure og vet hvordan det er å vinne noe.

 

dessuten kan han brukesmange steder i forsvaret :P

Link to comment
Share on other sites

En 12 mnd kontrakt med Thuram kan være en genistrek alla hva MU gjorde med Henke . En god spiller som kan lære mye til ungutta og erfaring i massevis.

Et ganske godt forslag dette. Kan være ok å ha noe å strekke seg etter for de unge, når det butter litt og man føler seg sliten i beina.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...