Jump to content

Unisport.dk


arsenal_1886

Recommended Posts

Hei!

Har tenkt å kjøpe den nye hjemmedrakten fortløpende og fant ut at unisport.dk solgte den for kun 399 kr. link

Synes prisen er litt lav og vet ikke derfor om jeg skal tro at drakten er ekte... Noen som har brukt unisport tidligere og vet om draktene de selger er ekte?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Husk også at varer bestilt fra utlandet, med en verdi over 200 kroner, vil være avgiftspliktige.

Du vil sannsynligvis måtte betale 25% mva, og i tillegg skal postens fortollingsavdeling ha ca. 70 kr for jobben.

Men er du veldig heldig så vil kanskje avsender merke sendingen slik at den ikke blir registrert med reell verdi (lite sannsynlig fra en seriøs butikk).

 

Disse reglene gjelder uansett hvilket land utenfor Norge varene kommer fra.

 

Jeg har selv erfart at gode kjøp i utlandet, ikke har vært så veldig gode likevel.

Link to comment
Share on other sites

Ja, internettkjøp er nok best å gjøre i Norge, men skal du reise til England, og er på Heathrow, så skal jeg si deg noe:

 

Jeg hadde vært på Highbury og kjøpt hjemmedrakten [sett kamp også da].. full stas [shorts, drakt og sokker], for 700 NOK, så kom jeg på Heathrow.. vi var litt tidlige til flyet så vi gikk å kikket litt i tax-free'en først, så kom jeg over en klesbutikk. Gjett hvor mye jeg måtte betale for bortedrakten [hjemmedrakten kosta like mye den også da] ...jo, 500 NOK for drakt, shorts og sokker. Helt vanvittig, og de var helt ekte.

 

Så er du på Heathrow i England.. ta turen innom tax-free'en! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, internettkjøp er nok best å gjøre i Norge, men skal du reise til England, og er på Heathrow, så skal jeg si deg noe:

 

Jeg hadde vært på Highbury og kjøpt hjemmedrakten [sett kamp også da].. full stas [shorts, drakt og sokker], for 700 NOK, så kom jeg på Heathrow.. vi var litt tidlige til flyet så vi gikk å kikket litt i tax-free'en først, så kom jeg over en klesbutikk. Gjett hvor mye jeg måtte betale for bortedrakten [hjemmedrakten kosta like mye den også da] ...jo, 500 NOK for drakt, shorts og sokker. Helt vanvittig, og de var helt ekte.

 

Så er du på Heathrow i England.. ta turen innom tax-free'en! ;)

 

Er jo litt kulere å kjøpe den på Arsenal-sjappa da ;)

 

Men hvis du er ute etter ett annet sted hvor det er billig å kjøpe drakter så burde du sjekke ut Lillywhites på Piccadilly Circus. Draktene der ligger på ett sted rundt 20-25£ for det meste, og shorts og strømper ligger godt under den prisen på Arsenal-sjappa. Prisen vil vel ligge rundt den samme prisen som Helmik'n sier om Heathrow, men hvis du tar flyet for eksempel fra Stansted eller Gatwick så lønner det seg å stikke innom Lillywhites.

Link to comment
Share on other sites

sjekke ut Lillywhites på Piccadilly Circus. Draktene der ligger på ett sted rundt 20-25£

 

Stemmer, var i London til lanseringen av den blå drakta (Arsenal vs PSV) vi har nå, og fant drakten til £ 25 på Lillywhites på Piccadilly Circus, kjempebutikk i 4-5 etasjer rett ved tube-stoppen.

 

Bestemte meg for å bestille den nye drakten på arsenal.com idag, men de har bare xxl igjen... ikke helt min størrelse... ingen andre som har nummer og navn... :( får vel vente til Steve Perryman får den inn...

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

sjekke ut Lillywhites på Piccadilly Circus. Draktene der ligger på ett sted rundt 20-25£

 

Stemmer, var i London til lanseringen av den blå drakta (Arsenal vs PSV) vi har nå, og fant drakten til £ 25 på Lillywhites på Piccadilly Circus, kjempebutikk i 4-5 etasjer rett ved tube-stoppen.

 

Bestemte meg for å bestille den nye drakten på arsenal.com idag, men de har bare xxl igjen... ikke helt min størrelse... ingen andre som har nummer og navn... :) får vel vente til Steve Perryman får den inn...

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Hvor mye koster det for navn og nummer på arsenal.com?

Link to comment
Share on other sites

trur det koster 52 pund med navn og nummer på drakto

 

Altså rundt 500 kr bare for trykket på drakta? Nei, det er umulig riktig.. gi meg fasit her noen?

 

 

då er drakta med såklart + navn og nummer bakpå

 

trur det koster 52 pund med navn og nummer på drakto

 

Det er helt avhengig av hvor mange bokstaver som skal trykkes på.

 

 

hvis du ser på keeper drakta å skal ta på navn og nummer så står der Name (£6.00 for any name) og Numbers: (£6.00 for any number) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg forhåndsbestilte drakten på unisport.dk den dagen denne "topicen" ble laget (6.juli).... Noen andre som gjorde det samme som også sitter og venter ved postkassa? :unsure: eller eventuelt har fått den? :ph34r:

 

Stor sannsynlighet for at den er inne for fortolling.

Link to comment
Share on other sites

Skal bestille 1 til av jubileumsdrakta fra 05/06. Noen som vet om man får original trykk fra unisport enda??? Eller har de kun til de spiller som de skriver i teksten ved siden av bildet på drakta? Noen som vet om det evt er mulig å få printa på original trykk et annet sted i Norge??

Link to comment
Share on other sites

Skal bestille 1 til av jubileumsdrakta fra 05/06. Noen som vet om man får original trykk fra unisport enda??? Eller har de kun til de spiller som de skriver i teksten ved siden av bildet på drakta? Noen som vet om det evt er mulig å få printa på original trykk et annet sted i Norge??

 

Du kan bestille trykk fra fra shopen til supporteklubben. Så kan du få ein sportsbutikk til å trykke på drakta.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Er det noen flere som forhåndsbestillte den nye bortedrakten hos unisport.dk?

 

Jeg bestilte i juli.. Har enda ikke fått, men regner med jeg får neste uke eller noe.. Drit at den kommer så sent, siden jeg bestilte en haug med andre ting til, og de blir sent sammen med bortedrakten..

Link to comment
Share on other sites

Er det noen flere som forhåndsbestillte den nye bortedrakten hos unisport.dk?

 

Jeg bestilte i juli.. Har enda ikke fått, men regner med jeg får neste uke eller noe.. Drit at den kommer så sent, siden jeg bestilte en haug med andre ting til, og de blir sent sammen med bortedrakten..

 

Hadde det bare vært så vel.

De blir sendt i begynnelsen av September ;)

Har vekslet et par mailer med folkene hos unisport. Aldri mer unisport...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...