Jump to content

Unisport.dk


arsenal_1886

Recommended Posts

Er det noen flere som forhåndsbestillte den nye bortedrakten hos unisport.dk?

 

 

eg også bestile diverse Arsenal utstyr 21 Juli (inkludert borte drakten), men fortsatt ikke fått noe.

men siden de skulle få den inn innen slutten av August, regner eg med at eg får den rett over måneds skiftet..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Fra mailene fra unisport.dk:

 

Hej Kjetil.

De er endnu ikke ankommet men vi venter den hvad dag, det skal være.

 

------

Hei igjen.

Snakker vi 1 dager, 2 dager, 1 uke, to uker eller en måned?

 

-------

 

Hej Kjetil.

Ifølge Nike er udsigterne i starten af september - som det ser ud ligenu.

 

 

Ser ut som om vi må vente en liten stund til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også vurdert å kjøpe den nye bortedrakta der. Men jeg har et spørsmål, er draktene store i størrelsen? Jeg bruker til vanlig M, men jeg liker ikke hvis den er klistret opp til kroppen så jeg vurderer å ta L. har noen erfaring med det? Glad for alle som svarer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også jeg bestilte M, men var faktisk i tvil om jeg skulle ha L, fordi hjemmedrakten min er det. Høres ganske digert ut, men det er ikke det.. Tror jeg er ca. 175 høy..

 

Jeg er 189 og har i de siste årene pleid å ha M. Men hvis du liker å ha litt størrelse på drakten, så er vel L greit.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også jeg bestilte M, men var faktisk i tvil om jeg skulle ha L, fordi hjemmedrakten min er det. Høres ganske digert ut, men det er ikke det.. Tror jeg er ca. 175 høy..

 

Jeg er 189 og har i de siste årene pleid å ha M. Men hvis du liker å ha litt størrelse på drakten, så er vel L greit.

Noen som har fått bortedrakta?

 

Jeg er ca 180 høy. Hva burde jeg ha? M?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også jeg bestilte M, men var faktisk i tvil om jeg skulle ha L, fordi hjemmedrakten min er det. Høres ganske digert ut, men det er ikke det.. Tror jeg er ca. 175 høy..

 

Jeg er 189 og har i de siste årene pleid å ha M. Men hvis du liker å ha litt størrelse på drakten, så er vel L greit.

Noen som har fått bortedrakta?

 

Jeg er ca 180 høy. Hva burde jeg ha? M?

 

Den kommer sansynligvis i slutten av neste uke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også jeg bestilte M, men var faktisk i tvil om jeg skulle ha L, fordi hjemmedrakten min er det. Høres ganske digert ut, men det er ikke det.. Tror jeg er ca. 175 høy..

 

Jeg er 189 og har i de siste årene pleid å ha M. Men hvis du liker å ha litt størrelse på drakten, så er vel L greit.

Noen som har fått bortedrakta?

 

Jeg er ca 180 høy. Hva burde jeg ha? M?

 

Det står at den blir sent ut i begynnelsen av September, så ingen har fått den enda. Får den mest sannsynlig i neste uke.

 

Som Imers sier, smak og behag.

Jeg har L på hjemmedrakten og har bestilt M på bortedrakten.

Lengden er nesten helt lik, det er mest bredden som er forskjellen. Hvis du liker litt vide T-skjorter og drakter tror jeg at jeg hadde gått for L.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er rart at jeg ikke har hørt noe fra unisport...fikk beskjed at drakta ville bli sendt den 20. og Moen sier at de vil ikke bli sendt ut før i september, evt. dårlig service!?

 

Jeg har uttrykt min misnøye om unisport.dk tidligere, så jeg tør ikke repetere meg i frykt for å virke sutrete. ;)

Den informasjonen jeg har fått ang sending av draktene, har jeg måtte maset meg til. Så ja, jeg synes det er dårlig service.

Link to comment
Share on other sites

Off!! Ser ut til at sendingen blir enda mer forsinket.

 

"Arsenal - Udebanetrøje 07/08 Pre-OrderArsenal udebanetrøje 2007-08.

 

Arsenals udebanetrøje er dedikeret til klubbens manager i 1925-1934 Herbert Chapman, som var den første manager der vandt store trofæer med Arsenal. Han vandt bl.a. klubbens første mesterskab i 1931. Hans historie er vævet ind i trøjen.

 

Trøjen leveres i slutningen af september. "

 

Kilde: Unisport.dk

 

Tror du det er mulig og få rabatter eller noe lignende siden de forsinker det hele tiden? :( ;) Jeg bestilte andre ting sammen med drakten, så de blir også forsinket. !! :( :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

Off!! Ser ut til at sendingen blir enda mer forsinket.

 

"Arsenal - Udebanetrøje 07/08 Pre-OrderArsenal udebanetrøje 2007-08.

 

Arsenals udebanetrøje er dedikeret til klubbens manager i 1925-1934 Herbert Chapman, som var den første manager der vandt store trofæer med Arsenal. Han vandt bl.a. klubbens første mesterskab i 1931. Hans historie er vævet ind i trøjen.

 

Trøjen leveres i slutningen af september. "

 

Kilde: Unisport.dk

 

Tror du det er mulig og få rabatter eller noe lignende siden de forsinker det hele tiden? :( ;) Jeg bestilte andre ting sammen med drakten, så de blir også forsinket. !! :( :angry: :angry: :angry:

 

Du får sende en mail og høre...

Og post svaret ditt her =)

Link to comment
Share on other sites

fikk denne mailen idag...

 

Hej Glenn

 

Din ordre SH651146 er nu lagt til tryk og vil snarest muligt blive afsendt fra Unisport.

 

 

Med Venlig Hilsen

Morten, Unisport

 

det var på tide!

 

Merkelig.

Da jeg spurte tidligere i dag om når draktene ville komme fikk jeg dette svaret:

 

Hej Kjetil.

 

Desværre ikke, men så snart vi ved mere, får du besked.

 

Med Venlig Hilsen / Kind Regards

Morten, Unisport A/S

Ordreansvarlig

 

 

Var det bortedrakten du hadde bestillt?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...