Jump to content

Unisport.dk


arsenal_1886

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Noen som har fått bortedraktene sine?

Min skulle bli sendt i løpet av 2-4 dager ble det sagt på torsdag, så det vil si i morgen.

 

Etter at det viste seg at de i det heletatt ikke hadde fått inn draktene, så har jeg nå avbestilt.

Kan like godt kjøpe den på Emirates når jeg reiser over om en måneds tid.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har fått bortedraktene sine?

Min skulle bli sendt i løpet av 2-4 dager ble det sagt på torsdag, så det vil si i morgen.

 

Etter at det viste seg at de i det heletatt ikke hadde fått inn draktene, så har jeg nå avbestilt.

Kan like godt kjøpe den på Emirates når jeg reiser over om en måneds tid.

 

Du kødder nå!? tror det er siste gang jeg bestiller fra unisport hvis det er sånn her hver gang!!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har fått bortedraktene sine?

Min skulle bli sendt i løpet av 2-4 dager ble det sagt på torsdag, så det vil si i morgen.

 

Etter at det viste seg at de i det heletatt ikke hadde fått inn draktene, så har jeg nå avbestilt.

Kan like godt kjøpe den på Emirates når jeg reiser over om en måneds tid.

 

Du kødder nå!? tror det er siste gang jeg bestiller fra unisport hvis det er sånn her hver gang!!

 

Nei jeg tuller ikke. Men etter jeg hadde avbestillt fikk jeg følgende mail:

 

"Hej Kjetil.

 

Den er hermed afbestilt.

Hold øje med siden i næste uge, vi har fået bekræftelse på at de nu er afsendt fra Nike."

 

Yeah right...

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at det er sånn hvert år? Noen som har erfaring med unisport.dk tidligere?

Jeg annbefaler uansett folk til og kjøpe på unisport. Spesielt diverse arsenalting, som fotball, treningsdrakter, klokker, plakater, sengetøy o.l

 

Drakter er sikkert mye bedre og bestille når de på hjemmesiden har bekreftet at de er kommet, og er KLAR for salg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri opplevd noe tull med unisport :P Merkelig nokk for alle jeg kjenner og har hørt om har det :S Bestiller der fast vær 3. mnd, kjøper alltid kepperhansker og arsenal drakter der i fra, og aldri hatt ett lite problem ;) Så jeg kan egentlig ikke klage på denne siden enda ...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri opplevd noe tull med unisport ;) Merkelig nokk for alle jeg kjenner og har hørt om har det :S Bestiller der fast vær 3. mnd, kjøper alltid kepperhansker og arsenal drakter der i fra, og aldri hatt ett lite problem ;) Så jeg kan egentlig ikke klage på denne siden enda ...

 

Heldig du ;D

 

Men jeg har fått vite at drakta er i trykk (enda) men at den blir sendt til uka...får se hva som skjer, håper jeg får den snart hvertfall :P

Link to comment
Share on other sites

Gave fra Unisport.dk – Få din ordre levert gratis neste gang

 

Hei Eirik.

 

Takk for at du handlet på Unisport.dk. Vi regner med at du nå har mottatt din ordre, og at du er tilfreds med den behandlingen du har fått og at produktet lever opp til alle forventninger.

 

Som din fotballspesialist ønsker vi selvfølgelig at du i fremtiden gjør dine fotballinnkjøp der får den beste veiledningen, det beste utvalget og de beste prisene.

 

Derfor sender vi deg, sammen med denne mailen, et gavekort du kan bruke ved ditt neste kjøp. Gavekortet har en verdi på 70 kr., noe som medfører at du får gratis frakt. Alt du trenger å gjøre er å taste inn gavekortkoden som står i denne mailen på siden der du taster inn kredittkortopplysninger.

 

Gavekortkode: **********

Gavekort-ID: ******

Verdi: 70,00

 

 

 

Med venlig hilsen

Unisport.dk

 

Fikk denne mailen fra unisport. Synes det er ganske flott at de som kjøper der får gavekort. Venter bare på alt jeg har bestilt, så er jeg nesten fornøyd iallefall! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Fikk postoppkrav i posten idag.

 

Det så helt greit ut til jeg så på noe som heter "fortollingsfaktura" på 702 KR!!!!!!!!

 

Jeg fikk sjokk!!! nesten en tusenlapp for og få varer jeg har bestilt fra utlandet? Er jo HELT på tryne! Huff!

 

Er dette normalt, evt, hva er dette fortollingsfaktura greiene?

Link to comment
Share on other sites

Fikk postoppkrav i posten idag.

 

Det så helt greit ut til jeg så på noe som heter "fortollingsfaktura" på 702 KR!!!!!!!!

 

Jeg fikk sjokk!!! nesten en tusenlapp for og få varer jeg har bestilt fra utlandet? Er jo HELT på tryne! Huff!

 

Er dette normalt, evt, hva er dette fortollingsfaktura greiene?

Ta kontakt med ditt lokale postkontor på hvorfor det er så mye, og send en mail til unisport angående dette. Kanskje de gjør noe med det?

Link to comment
Share on other sites

Vil heller vente lenge på tingen du kjøper enn å betale mye mær penger for produktet :P Jeg bestilte fotball sko for 2 uker siden- de kom i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...