Jump to content

2006.08.04 AZ Alkmaar B


Andain

Recommended Posts

AZ - Arsenal

DSB Stadion, Fredag 4 August, klokken 19:00

 

Lagoppstilling:

AZ Alkmaar:

-

 

Arsenal:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

 

TV / Radio streams:

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Denne kampen har ikke blitt bekreftet enda på www.arsenal.com, men iflg AZ sin offisielle nettside har de bekreftet at Arsenal blir laget som for æren av å være deres første motstander på nye DSB Stadion. Mere informasjon frem mot kampstart. Samtidig ber jeg dere om å ta denne kampen med et lite forbehold da den som nevnt ikke er bekreftet fra Arsenal sin side enda.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg skal mest sannsynlig bort i morra, så da får jeg nok ikke sett kampen. Men til dere som vil ha link følg med på denne siden i morra rett før kampen: http://www.myp2p.eu/Weekdays.htm

 

Det er et bra lag vi møter og jeg håper vi kan vise at vi også klarer oss bra mot gode lag i før-sesongen :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen Walcott i kveldens tropp! Da blir han ikke klar for debut i mesterkvaliken heller. Fysisk ikke klar etter at han var noe skadet.

 

Reyes stiller, på tross av ryktene. Jeg tror ryktene er rykter, og ikke noe mer. Gutten har langtidskontrakt, og ville blitt ufattelig dyr for Real!

 

http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thi...res&fxid=302911

Link to comment
Share on other sites

For Ålgård goonere vises kampen på Bokken imorgen.

 

Hvordan får denne Bokken vist kampen? Kan ikke se den går på noen kanal, uten om ATVO. Sert ut som Eurosport heller vil vise bading enn fotball.

 

De har ufattelig mange kanaler og har annonsert at de viser,men ikke hva kanal.

De viser United og Liverpool sine kamper også.

Link to comment
Share on other sites

For Ålgård goonere vises kampen på Bokken imorgen.

 

Hvordan får denne Bokken vist kampen? Kan ikke se den går på noen kanal, uten om ATVO. Sert ut som Eurosport heller vil vise bading enn fotball.

 

Du vet nok ufattelig lite om hvilket sted Ålgård er! :unsure:

 

For meg som bare bor i gamle pottit-Oslo, må jeg vel nøye meg med ATVO. Åh, den som boddde i Ålgård...

Link to comment
Share on other sites

Huff og huff. Forferdelig kjedelig kamp for øyeblikket. Håper Wenger gjer eit par bytter snart. Eit par av dei utpå der verkar ikkje som dei har lyst til å spela fotball idag.

 

Gilberto sendte oss i ledelsen nå så da er det ikke riktog så kjedelig lenger. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...