Jump to content

Unggutta


gooner6

Recommended Posts

sinnsykt omfattende beskrivelser pacman. Veldig bra ;)

 

De er vel kopiert fra en link på NewsNow hvis jeg ikke tar helt feil, og dessuten er det på engelsk, så du burde sett at det ikke var han som hadde skrevet det! :D

Ja og her er linken: http://www.footballingworld.com/index.php?..._from=&ucat=120 :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

tenkte det var bra lesestoff uansett jeg.. bra når folk poster linker og diverse :angry:

 

og helmik påstår du at jeg ikke kan skrive engelsk? :unsure:

 

For det første så sa jeg ikke at det ikke var bra lesestoff. Det var fint at du posta det!:unsure:

 

For det andre så tviler jeg ikke et sekund på at du kan skrive engelsk. Men det jeg sikta til, det var at du ikke hadde skrevet på engelsk på et norsk forum..?

 

Right?

Link to comment
Share on other sites

tenkte det var bra lesestoff uansett jeg.. bra når folk poster linker og diverse ;)

 

og helmik påstår du at jeg ikke kan skrive engelsk? ;)

 

For det første så sa jeg ikke at det ikke var bra lesestoff. Det var fint at du posta det!;)

 

For det andre så tviler jeg ikke et sekund på at du kan skrive engelsk. Men det jeg sikta til, det var at du ikke hadde skrevet på engelsk på et norsk forum..?

 

Right?

 

hehe.. sant det... prøvde bare og være litt vanskelig ;)

Link to comment
Share on other sites

Det laget Arsenal stilte mot Chelsea er bedre enn laget som spilte mot PSV!

 

Unggutta er nå så gode at de bør være førstevalg. Midtbanen med Diaby, Denilson og Fabregas er ekstremt gode. Jeg kan ikke finne plass til Gilberto her. Gilberto kan heller være aktuell på midtstopperplass.

 

enig

Link to comment
Share on other sites

Er stygt redd for at dersom ungguta blir vald ut som førstevalg så set det eit heilt anna press på dei. Reaksjonen til spelarane er vanskelig å forutsjå. Det er ikkje same situasjon som å vere ligacupspelarar.

 

Dei er gode, ja, men det er noko heilt anna å spele dei store kampane, når du har danka ein førstelagsspelar som normalt sett skulle spelt, ut av laget. Heilt anna press og forventingar.

Link to comment
Share on other sites

At Diaby og Denilson spesielt virker klare til å ta opp kampen

for en plass på 1 laget er det liten tvil om,men er en ting som heter rutine som kan være gull verdt også. Spesielt i CL kampen mot PSV.

 

Kan snu litt på det også B&M. Med et par rutinerte spillere mer

mot Chelsea kunne vi vunnet ligacupfinalen.

Link to comment
Share on other sites

At Diaby og Denilson spesielt virker klare til å ta opp kampen

for en plass på 1 laget er det liten tvil om,men er en ting som heter rutine som kan være gull verdt også. Spesielt i CL kampen mot PSV.

 

Kan snu litt på det også B&M. Med et par rutinerte spillere mer

mot Chelsea kunne vi vunnet ligacupfinalen.

 

Hvem da?

Henry og Gallas: Nei.

Gilberto, tja.....

Falmini: Aldri i livet

Clichy: Ja

Lehmann: Nei

RVP: Mulig.

 

Og den rutinen som du savner, den kommer jo kun med å spille. Dessuten den rutinen var ikke mye verd i Eindhoven....

 

Gallas regner jeg som en av verdens beste midtstoppere.At ikke Wenger snart bruker Kolo/Gallas er et mysterium for meg for Gallas er en middelmådig sideback.

 

Gilberto og Rosisky uten tvil ja.

Men dette var bare for å påpeke at en ikke skal underdrive rutine B&M.

Jeg syns det var helt korrekt av Wenger å satse på ungutta her.

 

Og forresten B&M Flamini hadde vunnet kampen alene på midten ihvertfall mot småspillere som Lampard :D

 

Rutine er gull verdt,men det er også friskheten som mange av disse ungutta har.

Så en kombinasjon av dette bør det satses på.

Link to comment
Share on other sites

http://www.uefa.com/competitions/meridian/...sid=509113.html

 

 

Ser både Armand Traore og Wojciech schiezny(?) ble tatt ut i troppen til et all-star lag for U-18 spillere i Europa. De møtte et afrikansk all-star lag med bla lillebroren til samuel eto'o. Traore skal visstnok ha måttet trekke seg grunnet kamper for Arsenal. Lover godt for fremtiden dette...

Link to comment
Share on other sites

http://www.uefa.com/competitions/meridian/...sid=509113.html

 

 

Ser både Armand Traore og Wojciech schiezny(?) ble tatt ut i troppen til et all-star lag for U-18 spillere i Europa. De møtte et afrikansk all-star lag med bla lillebroren til samuel eto'o. Traore skal visstnok ha måttet trekke seg grunnet kamper for Arsenal. Lover godt for fremtiden dette...

Ååå dæven, visste ikke at den polske keeperen var så god :D Spennende å følge ham i framtiden, sammen med de andre 20 da! (Szczesny faktisk :D )

Link to comment
Share on other sites

Så akkurat Birmingham mot Cardiff. Bendtner og Muamba gjorde en god kamp - håper disse får tillit av Wenger neste sesong. Da tror de bare vil bli enda bedre. Sebastian Larsson scoret for Birmingham, så det må en tidligere Arsenal spiller til for å sikre poengene for dem. :P

 

Gilbert kom innpå i slutten. Virket litt usikker, men kanskje ikke så rart når han kom inn helt på slutten og banen var helt forferdelig.

 

Litt morsomt at selv med alle de store talentene som er i klubben nå, så har vi fortsatt enda flere som er på lån. 3 Arsenal spillere i denne kampen og en som tidligere var i troppen vår. Sier jo litt om hvor mange talenter vi egentlig har. :D

 

Arsenal have handed Spanish teen Fran Merida a four-year contract.

The midfielder turned 17 yesterday and with it also inked his first professional deal. To celebrate, Gunners boss Arsene Wenger invited Merida, his family and agent, Joseba Diaz, to the executive box at Emirates stadium to watch their victory over Reading.

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=30911

 

Wonderful! :D

Link to comment
Share on other sites

Har veldig god tro på Denilson :D Jeg har alltid likt han og kommer alltid til og gjøre det, men som sakt Gilbert er favoritt

Link to comment
Share on other sites

Charlton Athletic boss Alan Pardew has hailed the impact of loanee Alexandre Song since his arrival from Arsenal in the January transfer window.

 

The 19-year-old midfielder has helped Pardew's side overwhelm West Ham 4-0 and fight back from two goals down to draw 2-2 at Watford on Saturday.

 

Pardew said: "He is a very accomplished player.

 

"At times in the first half he was caught out a little bit because he has kind of a lazy style, but you can't hide the fact that he is a winner and his thrust for us in the second half was a key element in getting a point.

 

"I can't speak highly enough about him. We are very lucky to have him.

 

"I had watched a few times when I was at West Ham and had a good understanding of what he is about. He is a very calm boy and a nice guy."

 

 

begynte og få litt troen på han i pool kampen, så wenger så noe som vi andre ikke så, for det var ingen i hele verden som skjønte hvorfor vi kjøpte han..

 

men at han neste år kommer til og være bedre en flamini det tror jeg :D

Link to comment
Share on other sites

Song har vore veldig god for Charlton. Ein nydelig assist på 1-2 scoringa, og var tredje sist på ballen på utlikningsmålet. Hadde også ein fantastisk pasning til Holland som kom aleine med keeper, men han missa. Han er også sterk i nærduellane.

Kan virke litt sløv av og til, men er kald med ballen i beina. Har fått trua på Song, og håper at me beholder han.

Link to comment
Share on other sites

Personlig mener jeg at vi har sett nok av Flamini til å konkludere med at han ikke blir noe fast innslag på Arsenal sin midtbane. Når det gjelder Song er det ikke mange minuttene han har spilt. Hadde bl.a. gode kamper mot Everton og Liverpool. Håper at han gjør sine saker bra i Charlton, og at han deretter kan være med å kjempe om en plass på laget.

Link to comment
Share on other sites

selg flamini før song mener jeg, han har mer potensial han en det flamini har..

Når det gjelder Flamini vs. Song er vel det mer et spørsmål om hva slags spiller vi trenger...

Trenger vi en som gir alt, men er best uten ball eller

trenger vi en som kan virke litt treig/lat, men som er best med ball?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...