Jump to content

Spillerstallen 2006/2007 sesongen


Guest Walcott_AFC

Recommended Posts

Guest Walcott_AFC

Det er ikke lenge til neste sesong nå, og det betyr at overgangsvinduet åpner om ikke så alt for lenge. Til neste år så trenger vi noen få nye spillere, men jeg tror at det er enda viktigere for laget å beholde alle brikkene slik at kemien bare blir bedre og bedre.

 

Keeper

Jens Lehmann har vært en levende vegg der bak i år. Han har lenge vært utskjelt og sett på som vårt svakeste ledd, men denne sesongen har han virkelig vist hva han er god for.

 

Reservekeeperen er jeg mer redd for. Hva om Lehmann skulle få en formsvikt eller skade seg? Vil Poom, Almunia eller Manonne kunne gjøre en god nok jobb for oss? Jeg er ikke sikker, og en god og billig keeper burde bli hentet inn i reserve. Forslag: Robert Green eller Kameni.

 

Almunia OG Poom ut - Kameni ELLER Green inn.

 

 

Back

Etter at Lauren ble skadd har vår ivorianske venn, Eboue, virkelig vist seg frem. Jeg er sikker på at han kommer til å bli PL beste høyre back, hvis han ikke alt er det. Lauren vil nok slite med å få spilletid neste sesong. I tillegg til disse så har vi Gilbert og også har imponert stort i de kampene han har spilt. Beholder vi alle tre har vi "Chelsea-dekning" på høyre back. De spørs om Lauren får igjen plassen sin, og får han ikke det så spørs det og om han gidder å sitte på benken. Drar han er det meget ungt på høyre back, men det oser likevel av kvalitet.

 

På venstresida har vi, som på høyre, kun kuksusproblemer. Vi har, etter min mening, verdens beste back i Cole, et av de største talentene i Clichy og "verdens beste midtbaneterrier på venstrebacken" i Flamini. Drar Cole så kan det være nødvendig med en rutinert spiller inn, men jeg har og trua på at Clichy er god nok til å ha hovedansvaret i den posisjonen. Hvis ikke så er jo Flamini et utmerket alternativ :ph34r:

 

 

Midtstopper

På stopperplass har det lenge vært mast om nye spillere. Men jeg er ikke lenger sikker. Kolo Toure er, med farta og taklingsstyrken, selvskreven. Sol Campbell kjemper med Senderos om den andre stopperplassen, og det er egentlig en ganske jevn match synes jeg. De har begge kvalitetene til å danne et stopperPAR med Toure, nemlig styrke, hodestyrke og markeringer. Bak disse igjen kommer Djorou som har vist seg som et fantastisk talent pluss Cygan som de fleste, inkludert meg selv heller bare ønsker å bli kvitt.

 

Cygan ut, da står vi igjen med Campbell, Toure, Senderos og Djorou. I tillegg så kunne jeg tenkt meg å se mer av Connoly fra junioravdelingen.

 

 

Sentral midtbane

Også i denne posisjonen har mange mast om nye fjes. Wenger valgte, ikke uventet, å heller hente inn ungt og spennende, og det kan på sikt være veldig smart. Vi har Gilberto Silva, en spiller som har et ekstremt høyt toppnivå, husk at Arsenal ikke tapte en ligakamp på nærmere to sesonger med han på banen da han virkelig var i toppform. Denne sesongen har han slitt litt mer, men nå på slutten har "den usynlige veggen" begynt å vise takter igjen. Som hans makker har vi muligens verdens største fotballtalent i Cesc Fabregas. Han har den siste tiden rundspilt spillere som Vieira, Emerson, Gerrard, Alonso, Gravesen, Guti, Zidane ++ så han det er nok ikke noe å tvile på. Det er mer usikkert bak dem igjen. Song har hvertfall ikke imponert meg og burde ikke få permanent kontrakt. Diaby har vist seg som en spiller som KAN bli en ny Vieira, men han har fortsatt en laang vei å gå, spesielt på det defensive. Vi har óg allrounderen Flamini, men han er bedre som back enn som midtbanespiller. Så man kan si det er litt tynt bak to meget solide førstevalg. Muamba trenger nok ytterlige en sesong (minst) før han kan bli noe. Vi trenger nok ikke noe nytt talent her, og vi burde beholde alle spillerne vi alt har. Men kanskje hente inn en ny spiller led litt muskler? I tillegg så må den eventuelle nye spilleren tåle å bli plassert på benken i noen kamper. Forslag: van Bommel, Gravesen, Cahill

 

 

Ving

Formen til Freddie Ljungberg og delvis Pires har vært et problem for oss denne sesongen, og jeg er ikke lengre sikker på om disse to har noen fremtid i klubben. Pires er gammel og er motvillig til å følge lønnspolitikken, og det er usikkert om han signeren ny kontrakt. Ljungberg begynner så smått å dra på åra og har prestert på nivå med en Championship spiller i år. Reyes har heller ikke vært direkte strålende, men han er ung og jeg tror nok at alle her inne vet hva han står for når han er på sitt beste. Selv om han ikke har vært på det nivået vi håper så er det vel likevel han som har flest assist av samtelige i PL denne sesongen? Gi Reyes mer tid! Hleb har fått tid og nå begynenr vi å skimte strukturene av en toppspiller. Smith har vært på lån i Leichester i år og gjorde det brader. Walcott vil nok vli å se neste år, men det er usikkert om han spiller ving eller spiss. Det er ingen spillere som MÅ ut, men om Pires og/eller Freddie drar så må det nye spillere inn.

Forslag til eventuelle nye spillere inn: Downing og SWP (har ikke klart å etablere seg i Ch€£$ki og det kan åpne for en overgang).

 

 

Spiss

Thierry Henry er et nøkkelnavn her. Blir han er mye gjort. Drar han har Wenger en stor jobb foran seg. Adebayor har vist fine tendenser synes jeg. Han har bomma på noen 100% sjanser, men alt i alt er det bra. RvP er en glimrende fotballspiller med meget gode ferdigheter. Legenden DB10 legger opp og det lager plass til Lupoli og/eller Bendtner i A-stallen. Det er vel snart på tide at disse får skikkelig matching på førstelaget? HVIS Henry skulle dra, da trenger vi en ny klassespiss som kan garantere mål i bøtter os spann. Forslag: Fernando Torres, Dirk Kuyjt.

 

Som dere muligens har skjønt så er hvertfall jeg mer opptatt av å bygge på det vi alt har og gjøre vårt beste for å beholde de spillerne vi har. Jeg tror vi kommer lengre med det enn hvis vi henter inn mange nye spillere.

 

P.S

Denne tråden er kanskje litt lik noen av de vi alt har fra før, men jeg er ikke ute etter noe drømmelag eller hvem spillere du ønsker osv. Bruk denne tråden til å poste realistiske ønsker og hvem du mener må inn/ut for å få en stall som til neste år er god nok for PL gull :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Jawohl

Synes ikke keeperplassen er noe problem egentlig. Almunia er en helt grei reservekeeper, men skjønner mindre av at vi har hentet Poom permanent. Å kjøpe unge keepre er unødvendig mener jeg, da disse som regel ikke er gode nok før om 8-10 år til å vokte buret fast for en toppklubb som Arsenal. La dem heller utvikle seg i mindre klubber, så kan vi hente dem når de er gode nok. Tror Wenger tenker likt som meg, derfor han hentet en gammel keeper som Lehmann da Seaman gav seg.

 

Jeg vilha friskt blod til midtforsvaret. Ut med Cygan, og inn med et talent. Vi har Djorou, Senderos, Toure og Campbell, men vi trenger et femte alternativ.

 

Ellers så vil jeg ha en ny midtbanespiller, gjerne et talent. Har ingen tro på at Wenger henter Van Bommel eller Gravesen, da han stort sett henter ukjente unggutter. Ut med Song og inn med en spiller med gode defensive fibre som kan ta opp kampen med Gilberto.

 

Tenker at Pires og Bergkamp er ferdige etter denne sesongen, og jeg vil ha inn èn spiller som erstatter. Om det blir ving eller spiss avhenger av hvor Wenger tenker seg Walcott på banen. Regner med han er med aktuell for førstelaget neste år, og da er det viktig å gi plass til ham. I år har han for mange utfordrere, derfor han ikke får spille.

Erstatteren som Wenger henter inn håper jeg er et mer merritert navn, kanskje en med samme status som Hleb da han ankom i sommer.

Link to comment
Share on other sites

 

 

På venstresida har vi, som på høyre, kun kuksusproblemer. Vi har, etter min mening, verdens beste back i Cole, et av de største talentene i Clichy og "verdens beste midtbaneterrier på venstrebacken" i Flamini. Drar Cole så kan det være nødvendig med en rutinert spiller inn, men jeg har og trua på at Clichy er god nok til å ha hovedansvaret i den posisjonen. Hvis ikke så er jo Flamini et utmerket alternativ :huh:

 

 

 

 

Er du sikker på at vi har kuksusproblemer? :ph34r:

Neida, jeg skjønte hva du mente...

Venstresida er bra den og jeg håper at Lauren får spille såpass mye at han blir værende her et par år til.

Eboe er heller ikke den jeg vil se på benken så jeg håper de får spille Ca. 50-50

Link to comment
Share on other sites

Guest Darren Moore

Jeg synes vi burde hente, en keeper: Ricardo, stopper: Van Buyten, og det er en spiller til jeg mener vi burde hente og det er Julio Baptista.

 

Han er strålende både som midtbane og spiss, han har jo vært en flopp i Real-Madrid så jeg tror vi kan få ham ganske billig.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til Overgangsesongen! Jeg tro det blir en ganske lik overgangsesong som alle de andre vær sommer! Men... Jeg synes at Lehman må ut! Han er veldig god, men han legger opp snart! Keepere jeg synes vi må ha: Canizares, Coupet eller Kameni!

i forsvars rekka treneger vi bare en Cambpell erstatter! Han er så gammel. Yobo er god nok til den rollen!

midtbanen: Det går rykter om at Pires har skrevet under en avtale med Villareal! Derfor trenger vi en venstreving! har ikke noen store ønsker der!

Spiss: vanskelig men hvis Henry må vekk, må Torres inn!

Link to comment
Share on other sites

Tror Almunia fortsatt blir i klubben, Poom forsvinner nok om Wenger ikke velger å gi slipp på Almunia og dermed gir Poom sjansen til å kjempe om plassen med Lehmann. En ny keeper hadde ikke vært å forakte, men med Mannone på vei opp virker det som om det holder om en av de to reservekeeperne blir. Forsvinner begge må vi ha inn en etablert keeper som ikke bare er tenkt å sitte på benken, men som kan ta opp kampen med Jens.

 

Kolo er blitt en av verdens beste stoppere. Det så vi både mot Real Madrid og Juventus. Cygan bør byttes ut som mange sier. Han er ikke god nok hvis vi skal ha ambisjoner om å vinne CL og ta ligagullet. Ellers er det vel usikkert om både Sol og Cole blir. Jeg tror at begge blir i Arsenal, men om de drar, vil vi nok være nødt til å iallefall hente inn en ny stopper som kan ta opp kampen med Senderos og/eller Toure og dermed øke kvaliteten på disse. Hoyte er fortsatt Arsenalspiller, og kan bekle alle plassene i forsvaret. Om han blir med oss videre på Emirates Stadium er vel heller usikkert.

 

På midtbanen bør vi ha inn minst en sentral midtbanespiller til for å ta opp kampen med Gilberto og/eller avlaste Cesc når han er sliten. På vingene har både Pires og Ljungberg begynt å finne fram til gamle takter den siste tiden, med Fredrik som en midtbanekriger istedet for den målscoreren han var for bare et par år siden. Mye av grunnen er nok at DB10 ikke har spilt sammen med ham på leenge. De to hadde det perfekte samarbeidet, og Dennis' pasninger var veldig mye av grunnen til at Freddie kom til de sjansene han gjorde. Pires har begynt å vise drivet sitt igjen etter å ha fått litt mer tillit. Jeg tror han fortsatt kan ha mye å gi om han får spilletid. Både Freddie og Robert kan ha mye å gi på treningsfeltet for ungguttene og å gi slipp på dem vil gjøre at mye rutine forsvinner fra laget... Ryan Smith er også tilbake fra utlån, og han gjorde det visst egentlig ganske bra i Leicester. Spørsmålet er om han ender opp som Jerome Thomas og forsvinner om ikke så lenge til en litt dårligere klubb, eller om han kan ta opp kampen med enten spissene eller vingene

 

Wenger er sikker på at Henry blir, men resten av verden er heller mer usikre med tanke på at han har valgt å ikke signere ny kontrakt. Jeg tror han blir, og fører laget ut på Emirates Stadium neste sesong. Walcott kan bekle begge vingrollene og spissrollene etterhvert om han klarer å utvikle seg riktig. Adebayor må få orden på hue sitt, og klare å være iskald foran mål. Kanskje han burde søke om timer hos en psykolog for å få orden på det mentale? Uansett, han er fortsatt ung, og har en fin framtid foran seg som fotballspiller. Om han slår ordentlig til i Arsenal får vi bare håpe på. van Persie vet vi alle hva kan gjøre med ballen, og han kommer til å gi oss mange fine scoringer og finter videre.

Vi har også Aliadiere på utlån i Wolves, og der har han nå fått et par mål og virker å endelig få tillit. Ali har kontrakt med oss til 2009 og vil nok få sjansen også for oss etterhvert. Jeg har fortsatt troen på Ali, om han bare kan unngå alle skadene. Det virker også som om Wenger fortsatt ikke tror Alis sjanser i Arsenal er tapt.

I bakhånd har vi Lupoli og Bendtner som er to helt forskjellige spillertyper og begge spillertypene kommer vi til å trenge. Håper at vi etterhvert får se de briljere på topp for oss.

 

Uansett, vi har store talenter på vei opp, i tillegg til talentene som allerede har begynt å etablere seg på førstelaget. Fremtiden ser lys ut, om vi unngår for mange skader på dem, og de får sjanser til å vise hva de er gode for!

Link to comment
Share on other sites

Guest Oll14

Jeg synes vi burde hente, en keeper: Ricardo, stopper: Van Buyten, og det er en spiller til jeg mener vi burde hente og det er Julio Baptista.

 

Han er strålende både som midtbane og spiss, han har jo vært en flopp i Real-Madrid så jeg tror vi kan få ham ganske billig.

 

Vi Har Jo Reyes som kan spille venstre ving, og hleb og walcott kan spille høyre, Van buyten er for dårlig, vi må ha en som Lucio eller Cris i midtforsvaret.

Link to comment
Share on other sites

Guest Darren Moore

Jeg synes vi burde hente, en keeper: Ricardo, stopper: Van Buyten, og det er en spiller til jeg mener vi burde hente og det er Julio Baptista.

 

Han er strålende både som midtbane og spiss, han har jo vært en flopp i Real-Madrid så jeg tror vi kan få ham ganske billig.

 

Vi Har Jo Reyes som kan spille venstre ving, og hleb og walcott kan spille høyre, Van buyten er for dårlig, vi må ha en som Lucio eller Cris i midtforsvaret.

 

Du vet vel at Ricardo er keeper på Sporting Lisboa?.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til Overgangsesongen! Jeg tro det blir en ganske lik overgangsesong som alle de andre vær sommer! Men... Jeg synes at Lehman må ut! Han er veldig god, men han legger opp snart!

Hmmmm, han er bare 37? Man kan spille keeper til man er 41, det beviste LSK keeper Claus Reitmaier i fjor årets Tippeliga!!

Link to comment
Share on other sites

Guest F.Beckenbauer

Wenger kjøper:Torres,Kameni og Yobo

Wenger seller: Cygan,Poom er jo berrre på utlån til oss så han går og håper ikkje Pires går

Link to comment
Share on other sites

Synest vi trenger en ny midtstopper. Virker for meg som Senderos er litt for "primetiv" bare noen veldige taklinger, og ikke heilt god nok enda, en rutinert stopper som Gallas hadde vore fint. Men har også hørt veldig masse bra om V.Kompany så han virker som en veldig spennende spiller.

 

Lauren er en spiller som vi trenger på høyre back, han er rett og slett fantastisk i angrep og i forsvar. Drømme back!

 

På midten har Helb imponert meg masse i det siste, utrulig teknikk og fantastisk på små flater. Men her mangler vi en som kan spille sentral, Gilberto jobber og sliter men vet ikke om det alltid er nok? Fabregas har vert fantastisk, men synest han har fått litt for mye ansvar, og vil at han skal ha en vanlig rotasjonsplass noen sesonger til, ikke gjøre oss avhengig av en 18åring. kansje Doffen kunne vert en spiller også satset på? :D

Vider synest eg ikke at ljungberg har hatt noen super sensong, håper det blir bedre, viss ikke er der kansje på tide og la han gå også få litt penger for han? og bruke disse på noe nytt. Men for all del Freddy er elsket høyt og håper han finner tilbake til formen nå snart. Pries forsvinner nok, men der er Reyes mer enn klar for å ta øve, også kansje en ungutt kan få prøve seg på venstre innimellom.

 

På topp trur eg at vi beholder Henry viss vi skaffer oss en skikkelig spiss... Vår nye Kanu er god men sløser med for mange sjagser, har mye mer sansen for V.Persie da, han er utrulig bra, en fantastisk avslutter, kansje litt for egoistisk til tider.

Drømmen er og får Torres til Arsenal som spiss makker til Henry. Men Julio "the animal" Baptista hadde ikke vore feil det heller. Itilleg har eg litt sansen for Drogba, han er en avgjører og hadde vore godt å blitt kvitt han på Chelsea laget.

Link to comment
Share on other sites

Guest Oll14

Jeg synes vi burde hente, en keeper: Ricardo, stopper: Van Buyten, og det er en spiller til jeg mener vi burde hente og det er Julio Baptista.

 

Han er strålende både som midtbane og spiss, han har jo vært en flopp i Real-Madrid så jeg tror vi kan få ham ganske billig.

 

Vi Har Jo Reyes som kan spille venstre ving, og hleb og walcott kan spille høyre, Van buyten er for dårlig, vi må ha en som Lucio eller Cris i midtforsvaret.

 

Du vet vel at Ricardo er keeper på Sporting Lisboa?.

Selvfølgelig gjør jeg det, han er en god keeper han!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lauren er en spiller som vi trenger på høyre back, han er rett og slett fantastisk i angrep og i forsvar. Drømme back!

 

 

Lauren er elendig til å slå innlegg, så han e ikkje fantastisk i angrep! Han e blant de dårligste på heile laget spør du meg! Eboue e mye bedre!

Link to comment
Share on other sites

Lauren er nesten som Cafu var i sine glansdager, førstemann i angrep og førstemann i forsvar. Itilleg takler han på en måte som gjøre at noen og en hver blir skremt, og det er viktig å ha noen bak der som virkelig skremmer vannet av motstandarene!

Link to comment
Share on other sites

Lauren er nesten som Cafu var i sine glansdager, førstemann i angrep og førstemann i forsvar. Itilleg takler han på en måte som gjøre at noen og en hver blir skremt, og det er viktig å ha noen bak der som virkelig skremmer vannet av motstandarene!

 

defensivt e han bra, men offensivt synes ikkje eg at han duger.

Link to comment
Share on other sites

Lauren er vel en av di få på laget som virkelig klarer å skremme noen med taklingene sine. Etter vieira forsvant har litt av frykta med å møte Arsenal forsvunnet. Senderos er også en som takler som det lukter svidd men han mangler litt hurtighet.. Desuten har Lauren lange innkast som heller ikke er for mange av på dette laget.

Link to comment
Share on other sites

 

Sentral midtbane

Vi har Gilberto Silva, en spiller som har et ekstremt høyt toppnivå, husk at Arsenal ikke tapte en ligakamp på nærmere to sesonger med han på banen da han virkelig var i toppform.

 

Snakk om omskriving av historien! Du er klar over at Gilberto var så dårlig i store deler av de to sesongene at selv Wenger, som ellers har behandlet Gilberto som om han var en hellig ku, satte ham ut av laget til fordel for Edu?

 

La oss se på Gilbertos tid i Arsenal:

 

2002-2003: Han var brukbar, men langtfra noe mer. Den generelle oppfatning her inne var vel at han var utslitt etter VM og kom til å spille seg opp neste sesongen.

 

2003-2004: Elendig, søplete sesong av Gilberto. Husker spesiellt et par CL kamper i Øst Europa hvor laget ville vært kraftig styrket av å spille med 10 mann. En stund etter jul mistet han plassen til Edu.

 

2004-2005: Edu ble hvilt i starten av sesongen etter Copa America, og Gilberto startet ganske bra. Ble skadet etter noen kamper og gikk glipp av mesteparten av sesongen.

 

2005-2006: De fleste klarer vel å huske denne sesongen? Elendig mesteparten av sesongen, bedre i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Vel Paul G, jeg må vel arrestere deg litt på dine kommentarer. Å si at Gilberto spilte en elendig og søplete sesong i 2003/04 - er fryktelig FEIL, - og STYGT sagt!

 

Gilberto har vært en av våre viktigste spillere i flere sesonger. I år har han vært en av våre viktigste, på tross av varierende form. Få spillere ved siden av Henry som jeg ville vært foruten akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Mener at en ny keeper bør hentes in som backup. Lehmann holder et par sesonger til.

 

En ny stopper bør også hentes inn samtidig som cygan forlater klubben. Denne stopperen kan godt være ung og lovende.

 

På midtbanen trenger vi etter min mening en ving og en sentral midtbane. Song har ikke imonert meg og det bør altså forsterkes sentral burde det forsterkes. Freddie har desverre hatt en downsesong, og begynner nok å bli for dårlig, derfor mener jeg en ny ving bør hentes inn, som sammen med hleb kan spille på flanken.

 

Fremme avhenger alt om henry blir. blir han har vi gode nok spisser fra før til å levere jobben for oss.

 

Holmgren

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi trenger en klasse keeper i f.eks: Sebastien Frey, eller Kameni.

En verdensklassemidtstopper kunne vi trengt: Lucio, eller gallas.

Venstreback plassen har som kjent vært et lite problem for oss i år, men hvis vi ikke sliter like mye med skader neste sesong, trenger vi ikke noen ny spiller der.

En sentral midtbanespiller, som vi kan bruke til å avlaste Fabregas med, han er vel den som har spilt flest kamper for oss i år.

Spissplassen: der er Henry selvskreven, selv om formen har begynt å dale i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Keeper: Synes vi kunne ha kjøpt inn en ny, f.eks Given ellerno, for å gi Jens litt press og motivasjon.. Motivasjonen hans i år har jo vært VM og da hadde det vært greit med ltt konkurranse neste år.

 

Forsvar: Curtis Davies er et meget godt alternativ.. Ellers har vi et meget godt forsvar,særlig backplassene er godt rustet..

 

Midtbane: Gilberto holder ikke evig så kunne nok ha trengt en ny defensiv på midten etterhvert.. F.eks Diarra på Lyon.. Vingene har vi bra dekning på!

 

Spiss: Synes vi bør kjøpe inn Torres så vi har to spisser i verdensklasse.. Dette forutsetter selvfølgelig at Henry blir der han hører hjemme,nemlig Emirates.. Adebayor og Robin bør også satses på men føler Lupoli og Bendter har fått sine sjanser.. I tillegg har vi jo Theo,selv om jeg er usikker på hvor Arsene ser for seg å bruke han..

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Keeper: Synes vi kunne ha kjøpt inn en ny, f.eks Given ellerno, for å gi Jens litt press og motivasjon.. Motivasjonen hans i år har jo vært VM og da hadde det vært greit med ltt konkurranse neste år.

 

Forsvar: Curtis Davies er et meget godt alternativ.. Ellers har vi et meget godt forsvar,særlig backplassene er godt rustet..

 

Midtbane: Gilberto holder ikke evig så kunne nok ha trengt en ny defensiv på midten etterhvert.. F.eks Diarra på Lyon.. Vingene har vi bra dekning på!

 

Spiss: Synes vi bør kjøpe inn Torres så vi har to spisser i verdensklasse.. Dette forutsetter selvfølgelig at Henry blir der han hører hjemme,nemlig Emirates.. Adebayor og Robin bør også satses på men føler Lupoli og Bendter har fått sine sjanser.. I tillegg har vi jo Theo,selv om jeg er usikker på hvor Arsene ser for seg å bruke han..

Diarra garanterer jeg at Wenger ikke kjøper

Lyon har uttalt at han blir dyrere enn Essien, så da har ikke vi råd

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...