Jump to content

2005.03.19 Blackburn B


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply
Guest Ric_IMITOP.COM
Hvordan går dette?

3146[/snapback]

 

 

Vi taper 6-1. Reyes scorer 2 selvmål og Wenger blir utvist. Lehmann scorer et mot slutten. ET herlig mål. Brassespark opp i krysset. årets mål B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Hvordan går dette?

3146[/snapback]

 

 

Vi taper 6-1. Reyes scorer 2 selvmål og Wenger blir utvist. Lehmann scorer et mot slutten. ET herlig mål. Brassespark opp i krysset. årets mål :D

3148[/snapback]

Dessverre....

Når blir Sol frisk igjen egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Vi bør vinne mot Blackburn ellers så mister spillerne selvtilliten helt og vi må begynne og bygge opp den igjen og det tar lang tid og vi har ikke så lang tid før sessongslutt.

Link to comment
Share on other sites

Nei her tror jeg vi må slite! Blackburn er i form.Gikk videre i cupen og har bygd på seg litt selvtillit. I tilleg så er Gamsten i form.Noe jeg frykter kan bli for mye for den sila av et forsvar vi har for tida. Men tror vi drar i land en 3-2 sier. Ljungberg scorer alle tre! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Nei her tror jeg vi må slite! Blackburn er i form.Gikk videre i cupen og har bygd på seg litt selvtillit. I tilleg så er Gamsten i form.Noe jeg frykter kan bli for mye for den sila av et forsvar vi har for tida. Men tror vi drar i land en 3-2 sier. Ljungberg scorer alle tre! :D

3189[/snapback]

 

Hvor ble det av chelsea??? fikk ikke med meg at de ble utslått :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Hvor ble det av chelsea??? fikk ikke med meg at de ble utslått :D

3192[/snapback]

 

Chelsea ble slått ut av Newcastle i åttendedelsfinalen

3202[/snapback]

 

hehe, Glemte det jeg. Takk for påminnelsen kim :P Vi tar FAcupen Selv om chelsea hadde vært videre eller ikke. Håper vi for Man U til semien. Vi slår dem 2-0 og vi får en bra sesong uansett. :D Neste år vinner vi al.t

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen kan bli vanskelig, Blackburn er et "griselag" til de grader og vi vet alle at det passer Arsenal dårlig!

Tror allikevel vi kommer til å gå seirende ut av denne dysten, vi har jo begynt å holde buret rent og tipper vi gjør det igjen. 1-0, målscorer Ljungberg!!!

Det er særdeles viktig at vi vinner her både for tabellsituasjonen og for FA-cupen. Det er viktig å få et psykisk overtak foran semien. Vil ikke ryke ut i semien to år på rad! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
1-3 til Arsenal

 

0-1 (Vieira), 1-1 (Gamst Pedersen), 1-2 (Cole) og 1-3 (Henry). B)  B)

3488[/snapback]

 

 

Enda en som ikke har fått med seg at Henry er skadet???

Link to comment
Share on other sites

Hørt fra noen Liverpoolvenner som så kampen i går at dette var noe av det svakeste som har vært vist på balløya denne sesongen. Både Liverpool og Blackburn spilte håpløs fotball. Vi får håpe at Blackburn er så tilfredse med semifinale at de glemmer å spille fotball i ligaen.

 

Vi har i de siste kampene vist at vi kan vinne mot fysisk tøffe lag. Dette vil bli avgjørende på lørdag og jeg tipper vi vinner uten å vise glitrende spill. Dette blir en sliteseier.

Link to comment
Share on other sites

Ville vært typisk at vi taper denne kampen og at Gamst blir matchvinner. Akkurat det ville gitt dagspressa litt å skrive om og rose ham opp i skyene samtidig som de henger ut hvor "dårlige" Arsenal er i år.

3557[/snapback]

 

La oss håpe det aldri skjer at en normann avgjør mot Arsenal igjen. 2 ganger Keru holder i massevis. Det var i en periode avisene stort sett var opptatt med ManU og han lille gutten der borte. Så skulle man plutselig skrive side opp og side ned om dette laget fra London som aldri var gode i CL.. Det var vonde dager det.

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke han setter inn Gilberto nå med en gang.

3665[/snapback]

 

frå Arsenal.com:

“Gilberto is available again,” said Wenger. “I don’t know if he is quite ready for selection. I’ll have to think about that. He is still a bit short.

 

“Ideally I would like to give him another game in the Reserves but it depends who is available tomorrow. It is important to get the right balance in the team.”

______________________________________________________

 

ser ingen grunn til at ikkje Vieira og Flamini vil danne sentral midtbane frå start. Gilberto vil forhåpentlegvis få spele siste 25-30 minutta.

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen

Jeg ønsker meg en 1-0 seier i denne kampen. Det å vinne en krig med liten margin kjennetegner et Arsenal i medgang!

 

Vinner vi denne kampen, vil jeg bli utrolig glad.

 

... og målskoreren ????????????????????????????????? nei, det var vanskelig....

kanskje Senderos? Det hadde jeg likt! En fysisk hard kamp og skoring av midtstopperen Senderos!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...