Jump to content

2005.03.19 Blackburn B


Haraldac

Recommended Posts

Her er troppen til kampen i morgen:

 

Arsenals skadeliste er rimelig lang, og Dennis Bergkamp må trolig kaste inn håndkleet - i likhet med Robert Pires, Thierry Henry, Sol Campbell og Edu. Wenger finner kanskje litt trøst i at Gilberto er tilgjengelig igjen, etter å ha spilt reservelagskamp mandag.

Troppen: Lehmann, Almunia, Cole, Lauren, Eboue, Ljungberg, Reyes, Gilberto, Van Persie, Fabregas, Flamini, Cygan, Clichy, Toure, Vieira, Senderos, Owusu-Abeyie.

 

 

Vi mangler mye folk til denne kampen. Så mye at Wenger kanskje kunne prøvd 4-5-1, men tviler sterkt på det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

I motsetning til hav de fleste andre på forumet tror, har jeg tro på en klassisk 4-1 seier.

Reyes netter 2, Quincy 1 og Van Persie.

Gamsten filmer seg til ett straffespark, Dicov tar den, bommer ,blir drit sint, og dommeren gir han en ny sjanse.

 

Håper på dette laget:

Lehman

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Ljungberg-Flamini-Viera-Reyes

Quincy-Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Huff, Ljungberg på topp.

 

Lehmann;Lauren, Toure, Senderos, Clichy;Fabregas, Vieira, Flamini, Cole; Ljungberg, Reyes.

Subs:van Persie, Taylor, Cygan, Eboue, Owusu Abeyie.

 

Friedel; Neill, Todd, Nelsen, Matteo; Mokoena, Thompson, Flitcroft, Reid; Pedersen, Dickov.

Subs: Emerton, Tugay, Stead, Enckelman, Johansson.

Link to comment
Share on other sites

Uffameg... Ljungen på topp, og Fabregas på kant.. Krysser fingrene og håper på litt magi av Reyes i dag. Dersom Reyes er i dårlig form, tror jeg vi kommer til å tape den kampen her...

Link to comment
Share on other sites

Ikke mye bra spill i 1.omg, men vi leder heldig 1-0. Knall-mål av Van Persie.

Ellers er det altfor mange feilpasninger og for liten bevegelse på midtbanen og fremme. Dette må bedres hvis vi skal ta med oss tre poeng.

Vi er nødt til å spille vårt spill, ikke legge oss på nivå med Blackburn....

 

Go Arsenal :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Freddie ble visstnok skadet på oppvarming, RvP fra start.

3781[/snapback]

 

Når Ljungberg skulle starte på topp, medførte skaden ingen svekkelse av laget, heller tvert om.

Link to comment
Share on other sites

Reyes var stor i andreomgangen, godt å se han med litt spilleglede igjen, etter flere måneder i dvale. Kan det ha noe med temperatur å gjøre? Jeg bare lurer...

 

Senderos var igjen meget god. Han bør ha satt Cygan på benken, tribunen, eller aller helst transferlista for all fremtid.

 

Og så fortjener Wenger litt honnør for at han ikke gjorde noen idiotiske bytter med den nevnte Cygan i sluttminuttene.

Link to comment
Share on other sites

Digger deg Van Persie!! Det var hærlig gjort!

NÅÅÅ ligger vi på andre plass igjen :angry:  :D

3784[/snapback]

 

Å lenge varer det? ;)

 

Bra kamp av Arsenal som kom til store sjanser, men avsluttet ikke så fullt så bra. Forsvaret var glimrende :D

Link to comment
Share on other sites

Utrolig godt å se at unggutta ha funnet formen igjen. Og 500 minutter uten baklengsmål, hvem skulle trodd vi var kapable til noe sånt.

VanPersie kjempet godt gjennom hele kampen og er i mine øyne MOM.

Også bra spill av Cole (ving plass til tross), Lehmann og Fabregas.

Heia Fulham!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest tonton

Syns reyes verte meir synleg og bedre når han trekke ut mot høgre. Dette har skjedd i fleire kampar no, kanskje kan det er på tide å prøve Reyes og Henry saman på topp igjen?

 

Elles solid kamp idag. Vi vinn fortent ein vanskeleg bortekamp. Fabregas, senderos, lehmann er gode. Elles på det jamne. Toure gjer fortsatt litt rare ting, og treng etter mi meining ei kvile snart. Mannen har vel spelt nesten alle kampane dei to siste sesongane

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Tror ikke jeg husker sist jeg var så fornøyd med en 1-0 seier!

 

Det var en godt gjennomført kamp av hele laget.

 

Jeg er spesielt fornøyd med at laget har funnet en defensiv trygghet som tydeligvis har gjort både forsvarsspillerne og keeperen godt!

 

Lehmann fremsto i denne kampen som tryggheten selv. Toure har på tross av et "kritisk fall" da Blacburn kunne scoret, funnet tilbake til noe av det han viste forrige sesong.

 

Når det gjelder Sendersos, så begynner jeg endelig å forstå hvorfor Wenger skrøt så hemningsløst av ham da han ankom klubben.

 

Ellers er det også positivt at RvP lykkes med bl.a et flott mål da han ble kastet inn fra start. Dersom han fortsetter sånn når han får sjansen, kan han fort bli langt bedre enn det de fleste av oss skeptikere aner.

Link to comment
Share on other sites

Idag mener jeg at spekulasjonene om at Reyes ikke gir alt blåste vekk i 2.omg... :D

Det så ut som han spilte med stor glede hele kampen, og jeg er utrolig fornøtd med resultatet, og hele laget... honnør til Lehmann som sto en god kamp og nok en gang Senderos!

 

Nå synes jeg vi skal slutte å "baksnakke" Reyes, å støtte han istedet.... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...