Jump to content

William Gallas


pacman

Recommended Posts

Arsenal keep tabs on Chelsea's Gallas

tribalfootball.com - March 28, 2006

 

Arsenal are keeping tabs on William Gallas' situation at Chelsea.

The Mirror says the Gunners have joined Juventus and AC Milan in monitoring the situation.

 

Gallas, 28, has been linked with a move as he is unhappy at not being played in his strongest position - centre-back.

 

His agent Issa Traore said: "Milan are interested and so are Arsenal."

 

 

 

skysports

 

Arsenal have become the latest club to show an interest in Chelsea defender William Gallas, according to the player's agent.

 

The France international is thought to be unhappy with his situation of playing in a variety of different positions for Jose Mourinho's side, with Gallas having been strongly linked with a summer move to Italy.

 

Serie A giants Milan and Juventus are thought to be keen on luring the 28-year-old from Stamford Bridge, but London rivals Arsenal look to have also thrown their name into the hat regarding the former Caen and Marseille player.

 

Gallas's Chelsea contract runs until the summer of 2008, but the player's agent in Issa Traore confirmed that Milan and The Gunners have expressed interest in his client.

 

"Milan are interested and so are Arsenal," Traore told the Daily Mirror

Link to comment
Share on other sites

hadde ikke gjort noe å ha han og toure i midten bak, i tilfelle sol ikke kommer tilbake for fullt :) og hvis sol kommer tilbake for fullt og cole forsvinner bruker vi han på backen

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo

Arsenal keep tabs on Chelsea's Gallas

tribalfootball.com - March 28, 2006

 

Arsenal are keeping tabs on William Gallas' situation at Chelsea.

The Mirror says the Gunners have joined Juventus and AC Milan in monitoring the situation.

 

Gallas, 28, has been linked with a move as he is unhappy at not being played in his strongest position - centre-back.

 

His agent Issa Traore said: "Milan are interested and so are Arsenal."

 

 

 

skysports

 

Arsenal have become the latest club to show an interest in Chelsea defender William Gallas, according to the player's agent.

 

The France international is thought to be unhappy with his situation of playing in a variety of different positions for Jose Mourinho's side, with Gallas having been strongly linked with a summer move to Italy.

 

Serie A giants Milan and Juventus are thought to be keen on luring the 28-year-old from Stamford Bridge, but London rivals Arsenal look to have also thrown their name into the hat regarding the former Caen and Marseille player.

 

Gallas's Chelsea contract runs until the summer of 2008, but the player's agent in Issa Traore confirmed that Milan and The Gunners have expressed interest in his client.

 

"Milan are interested and so are Arsenal," Traore told the Daily Mirror

Får vi sjangsen til å kjøpe han må vi aboslutt prøve å kjøpe han. Kvalitetsspiller!!! Sol blir jo ikke yngre med åra han heller.

Link to comment
Share on other sites

Guest IronMaiden

Gallas er en kvalitetsspiller som vi kunne trengt i vår tropp, men tviler sterkt på at Chelsea er interesert i å selge til oss.

 

Men blir det muligheter så sier jeg ja takk til en forsvarer av hans kaliber :)

Link to comment
Share on other sites

Gallas er absolutt en spiller som ville styrket vårt kjære Arsenal. Får Wenger muligheten til å hente han, så sier jeg bare løp og kjøp.

 

Men jeg er mer tvilsom til at Chelsea velger å selge til Arsenal. Det er mange klubber som er ute etter signaturen hans, så da kan Chelsea selv velge å vrake litt hvem de skal selge han til. Tror eneste muligheten til at Gallas havner i Chelsea, er hvis han forteller Chelsea at han vil til Arsenal, og kun Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Tror eneste muligheten til at Gallas havner i Chelsea, er hvis han forteller Chelsea at han vil til Arsenal, og kun Arsenal

 

trudde at Gallas allerede var i Chelsea jeg, men det kan hende at jeg tar feil. uansett, hvis gallas kommer til Arsenal har vi fått den forsvareren vi mangler og Cygan kan gå :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Gallas er etter min mening den beste forsvarsspilleren i PL. Problemet er at, som ikke Jose klarer å se, han vil spille STOPPER. Der er han enorm, med fart som faktisk matcher Henry. Så lenge vi spilte med Gallas og Terry som stopperpar slapp vi omtrent ikke inn mål. Det var da vi satte rekorden med 1025 miutter uten baklengs.......med Gallas som STOPPER.

 

Nå spiller han høyre -og venstre back om hverandre,, fordi Jose på død og liv skal bruke Carvalho og den udugelige Huth! Jeg har full forståelse for at en spiller av Gallas sin kvalitet ikke er fornøyd med å bli brukt som en potet i forsvar.

 

Men at han havner i Arsenal har jeg ikke noe tro på......

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Gallas er etter min mening den beste forsvarsspilleren i PL. Problemet er at, som ikke Jose klarer å se, han vil spille STOPPER. Der er han enorm, med fart som faktisk matcher Henry. Så lenge vi spilte med Gallas og Terry som stopperpar slapp vi omtrent ikke inn mål. Det var da vi satte rekorden med 1025 miutter uten baklengs.......med Gallas som STOPPER.

 

Nå spiller han høyre -og venstre back om hverandre,, fordi Jose på død og liv skal bruke Carvalho og den udugelige Huth! Jeg har full forståelse for at en spiller av Gallas sin kvalitet ikke er fornøyd med å bli brukt som en potet i forsvar.

 

Men at han havner i Arsenal har jeg ikke noe tro på......

Rask er han, men jeg har til dags dato ikke sett en eneste spiller som matcher farten til Henry. Tviler på at vi får se det de første 3-4 årene. Når det gjelder de andre stopperne til Chelsea, så er Terry fantastisk god mens Carvalho er vanvittig oppskrytt...

Link to comment
Share on other sites

Gallas er nok like rask som Henry, når Henry har ballen i beina.

 

Tar gjerne i mot Gallas som fast stoppar saman med Toure, og i tillegg kan han steppe inn om det kniper på begge backane. Ser ikkje for meg at det skjer, men... Campbell...

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Gallas er nok like rask som Henry, når Henry har ballen i beina.

 

Tar gjerne i mot Gallas som fast stoppar saman med Toure, og i tillegg kan han steppe inn om det kniper på begge backane. Ser ikkje for meg at det skjer, men... Campbell...

 

Et stopperpar med Gallas og Toure hadde vært drømmen, begge er hurtige og med erfaring fra det høyeste nivået. Det er mye som tyder på at Sol aldri kommer til å bli et førstevalg igjen på grunn av alle skadene sine. Så av den grunn mener jeg vi trenger en ny stopper, men tviler på at Gallas kommer til Arsenal.

 

Når dette er sagt har jeg klokketru på Senderos og Toure som en stopperpar, det de har vist i de siste kampene lokter det svidd av.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Gallas er nok like rask som Henry, når Henry har ballen i beina.

 

Tar gjerne i mot Gallas som fast stoppar saman med Toure, og i tillegg kan han steppe inn om det kniper på begge backane. Ser ikkje for meg at det skjer, men... Campbell...

 

Et stopperpar med Gallas og Toure hadde vært drømmen, begge er hurtige og med erfaring fra det høyeste nivået. Det er mye som tyder på at Sol aldri kommer til å bli et førstevalg igjen på grunn av alle skadene sine. Så av den grunn mener jeg vi trenger en ny stopper, men tviler på at Gallas kommer til Arsenal.

 

Når dette er sagt har jeg klokketru på Senderos og Toure som en stopperpar, det de har vist i de siste kampene lokter det svidd av.

Vi trenger fire gode stoppere i stallen, så jeg vil gjerne ha Gallas

Link to comment
Share on other sites

At Gallas ville vært en forsterkning til troppen, er det liten tvil om. Men om han og Toure hadde passet sammen i forsvar, er en annen sak.

Toure og Senderos har de siste kampene vist at de passer hverandre godt, den ene har farta som sin styrke, den andre har hodespillet og at han er rask oppe i hode som sin styrke.

Begge er sterke fysisk, og sammen er de som Toure-Campbell var i unbeatable sesongen.

 

Gallas sammen med Toure, ville blitt to raske spillere, med OK hodestyrke. Ingen av de to er bedre enn Senderos eller Campbell på hodet. Er vanskelig å si om de hadde passet sammen eller ikke, når man ikke har sett dem spille sammen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...