Jump to content

William Gallas


pacman

Recommended Posts

Gallas er nok like rask som Henry, når Henry har ballen i beina.

 

Tar gjerne i mot Gallas som fast stoppar saman med Toure, og i tillegg kan han steppe inn om det kniper på begge backane. Ser ikkje for meg at det skjer, men... Campbell...

 

Et stopperpar med Gallas og Toure hadde vært drømmen, begge er hurtige og med erfaring fra det høyeste nivået. Det er mye som tyder på at Sol aldri kommer til å bli et førstevalg igjen på grunn av alle skadene sine. Så av den grunn mener jeg vi trenger en ny stopper, men tviler på at Gallas kommer til Arsenal.

 

Når dette er sagt har jeg klokketru på Senderos og Toure som en stopperpar, det de har vist i de siste kampene lokter det svidd av.

Vi trenger fire gode stoppere i stallen, så jeg vil gjerne ha Gallas

 

 

Vi har BÅDE Sol og Djourou i bakhånd, så jeg ser ikke noe grunn for at vi trenger Gallas. Jeg synes selv Djourou har imponert de kampene han har fått sjansen, og han virker som en lovende spiller for fremtiden. En spiller som absolutt burde få flere muligheter neste sesong.

Sol har slitt mye med skader de siste sesongene, og satser på at han er i god form og mer heldig på skadefronten neste sesong.

 

Toure og Senderos er et stopperpar de neste årene i Arsenal FC, et sterkt par som utfyller hverandre meget bra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...