Jump to content

www.arsenal.no


Haraldac

Recommended Posts

Jeg ser at internettadressen www.arsenal.no ikke lenger finnes. De som hadde den og prøvde å tjene penger på den har kanskje gitt opp?

 

Er det noen planer i supporterklubben for å kjøpe opp dette domenet?

 

Unødvendig tråd!! Finnes allerede en tråd om arsenal.no..

Skjekk før du lager ny tråd!! :o ;)

 

Hmmm...

 

Sist jeg sjekket, så var ikke du en del av moderatorgruppa Arsenal90. Les forumets retningslinjer før du legger inn ett innlegg

har man ikke rett til å rette på andre hvis de gjør en feil, kim?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at internettadressen www.arsenal.no ikke lenger finnes. De som hadde den og prøvde å tjene penger på den har kanskje gitt opp?

 

Er det noen planer i supporterklubben for å kjøpe opp dette domenet?

 

Unødvendig tråd!! Finnes allerede en tråd om arsenal.no..

Skjekk før du lager ny tråd!! :o ;)

 

Hmmm...

 

Sist jeg sjekket, så var ikke du en del av moderatorgruppa Arsenal90. Les forumets retningslinjer før du legger inn ett innlegg

har man ikke rett til å rette på andre hvis de gjør en feil, kim?

 

Poenget er at dette ofte skaper misnøye blant forumister, og fører ofte til unødvendige krangler. Har fått flere henvendelser om å legge inn retningslinjer vedr. dette. Dette er en av grunnene til at man faktisk har moderatorer på forumet, for å rydde opp i slike ting.

 

Alvor så opptatt du er av ytringsfrihet og demokrati for tiden? Bare fordi du ikke får lov å diskutere politikk/religion her inne, så skal du gå rundt og legge deg oppi alt vi gjør?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at internettadressen www.arsenal.no ikke lenger finnes. De som hadde den og prøvde å tjene penger på den har kanskje gitt opp?

 

Er det noen planer i supporterklubben for å kjøpe opp dette domenet?

 

Unødvendig tråd!! Finnes allerede en tråd om arsenal.no..

Skjekk før du lager ny tråd!! :o ;)

 

Hmmm...

 

Sist jeg sjekket, så var ikke du en del av moderatorgruppa Arsenal90. Les forumets retningslinjer før du legger inn ett innlegg

har man ikke rett til å rette på andre hvis de gjør en feil, kim?

 

Poenget er at dette ofte skaper misnøye blant forumister, og fører ofte til unødvendige krangler. Har fått flere henvendelser om å legge inn retningslinjer vedr. dette. Dette er en av grunnene til at man faktisk har moderatorer på forumet, for å rydde opp i slike ting.

 

Alvor så opptatt du er av ytringsfrihet og demokrati for tiden? Bare fordi du ikke får lov å diskutere politikk/religion her inne, så skal du gå rundt og legge deg oppi alt vi gjør?

neida, bare poengterer at dere moderatorer ikke trenger å henge dere opp i eventuelle korreksjoner som forumister prater om.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at internettadressen www.arsenal.no ikke lenger finnes. De som hadde den og prøvde å tjene penger på den har kanskje gitt opp?

 

Er det noen planer i supporterklubben for å kjøpe opp dette domenet?

 

Unødvendig tråd!! Finnes allerede en tråd om arsenal.no..

Skjekk før du lager ny tråd!! :-| :angry:

 

Hmmm...

 

Sist jeg sjekket, så var ikke du en del av moderatorgruppa Arsenal90. Les forumets retningslinjer før du legger inn ett innlegg

har man ikke rett til å rette på andre hvis de gjør en feil, kim?

 

Poenget er at dette ofte skaper misnøye blant forumister, og fører ofte til unødvendige krangler. Har fått flere henvendelser om å legge inn retningslinjer vedr. dette. Dette er en av grunnene til at man faktisk har moderatorer på forumet, for å rydde opp i slike ting.

 

Alvor så opptatt du er av ytringsfrihet og demokrati for tiden? Bare fordi du ikke får lov å diskutere politikk/religion her inne, så skal du gå rundt og legge deg oppi alt vi gjør?

neida, bare poengterer at dere moderatorer ikke trenger å henge dere opp i eventuelle korreksjoner som forumister prater om.

 

Det er forsåvidt greit nok. Men nå har vi gjort det klart i retningslinjene at dette er moderators jobb, for at vi skal unngå alt bråket det medfører hvis alle skal gå runt og hakke på andre forumisters feil. Synes også Arsenal90 var vel krass i sin "talemåte," og valgte derfor å være litt krass i tilsvaret mitt.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje du kan ta det med personen på PM Kim, i stedet for å kringaste det til forumet. Blir så tåpelig når du skal irettesette brukerne, i stedet for å veilede. Her har du mye å lære Kim.

 

Og dette bør du bare ta til etterretning.

 

Tar kritikken til etterretning Optimus

Link to comment
Share on other sites

Kanskje du kan ta det med personen på PM Kim, i stedet for å kringaste det til forumet. Blir så tåpelig når du skal irettesette brukerne, i stedet for å veilede. Her har du mye å lære Kim.

 

Og dette bør du bare ta til etterretning.

 

Det er også tåpelig at det skal være nødvendig for moderatorer å sitte barnevakt for alle som velger å ikke følge forumets retningslinjer eller velger å ikke vise normal folkeskikk.

 

La nå moderatorene jobbe i fred. De gjør en jobb her på frivillig basis, og de gjør den bra.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje du kan ta det med personen på PM Kim, i stedet for å kringaste det til forumet. Blir så tåpelig når du skal irettesette brukerne, i stedet for å veilede. Her har du mye å lære Kim.

 

Og dette bør du bare ta til etterretning.

La nå moderatorene jobbe i fred. De gjør en jobb her på frivillig basis, og de gjør den bra.

I utgangspunktet enig.

 

Er forøvrig et paradoks, sett i lys av min forrige post, at jeg maner til PM bruk. :-|

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

han gjøken* som eier dette domenet har faktisk registrert domenenavnet www.sønnico.no og vi hadde nettopp idioten på tråden hvor han prøvde å selge dette domenet tilbake til sønnico for 10 000,-. så han driver storstilt som domenepirat han her.

problemet hans blir nok at sønnico er et stort norsk firma og at han derfor bryter med loven når han registrerer dette.

 

*Organization Name..........: BJERKEBO BJØRNAR ANTONSEN

Organization Number........: 869949442

Post Address...............: OPSTADV 58

Postal Code................: NO-1718

Postal Area................: GREÅKER

Country....................: NO

Phone Number...............: +47 480 01 010

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

En arbeidskollega av meg, som er liverpoolfan, uttrykte stor misnøye med utsjånaden på sida vårm noko eg ikkje heilt kunne forstå. Men då han sa at det var Arsenal.no han hadde vore inne på, forstå eg alt.

Ser at denne gjengen igjen har fått opp ei fantastisk side.

Rett og slett ei skammeleg jævleg side med mottoet: Arsenal.no - For Arsenal fans i Norge..

Link to comment
Share on other sites

Jeg gjentar det som er skrevet på en annen tråd; enhver Gooner med respekt for seg selv holder seg LANGT vekke fra nettsiden www.arsenal.no. Fyren som driver nettstedet driver ren spekulasjon. Her kan dere blant annet se en domsavgjørelse fra domeneklagenemda:

 

http://www.norid.no/domenekonflikter/klagearkiv/brattas.html

 

Som sagt; skygg unna!

Link to comment
Share on other sites

Frank... ser du skrev at vi ikke skulle bli offenda... men desverre så må jeg nok bli det!:D Jeg vil ikke bli likestilt med de folka der!!^^

 

Men jeg tok meg også en titt innom.. skrev noe i gjesteboka. Prøvde å linke til www.gunners.no, men de bare sensurerte det..haha!

 

Jeg fikk lagt inn et lite reklameinnspill for gunners.no. :D Jeg er enig i det meste av kritikken dere gir til siden (arsenal.no) her. Det er jo også klart at den siden får mange besøkere.

Link to comment
Share on other sites

Ser at mod. stengte debatten om arsenal.no i Denilson tråden. Høyst fornuftig. Vi forholder oss til dette her på denne tråden. Jeg ser at de har noe som heter arsenal.no Tube. Altså videosnutter med Arsenal klipp. De har klipp fra gårsdagens kamp mot Villa. Så vidt jeg vet så har de neppe rettigheter til dette. Hvem i styrelsen tar ballen og presenter problemet for Arsenal FC? Jeg synes defintivt det er en sak som bør forfølges. www.arsenal.no bør motarbeides på det sterkeste.

 

Men, og her er det et STORT MEN, vi bør gå relativt stilt i dørene selv på dette området, da både linker og adresser legges ut på vårt eget forum. Personlig, og det smerter meg faktisk talt å skrive dette, har jeg mye mer sansen for måten Tottenhamsvenner gjør dette, de kjører nulltolleranse og sletter linker og adresser til linker umiddelbart. Det burde faktisk talt vi også gjøre. Noen kommentarer fra styrelsen?

Link to comment
Share on other sites

Ser at mod. stengte debatten om arsenal.no i Denilson tråden. Høyst fornuftig. Vi forholder oss til dette her på denne tråden. Jeg ser at de har noe som heter arsenal.no Tube. Altså videosnutter med Arsenal klipp. De har klipp fra gårsdagens kamp mot Villa. Så vidt jeg vet så har de neppe rettigheter til dette. Hvem i styrelsen tar ballen og presenter problemet for Arsenal FC? Jeg synes defintivt det er en sak som bør forfølges. www.arsenal.no bør motarbeides på det sterkeste.

 

Men, og her er det et STORT MEN, vi bør gå relativt stilt i dørene selv på dette området, da både linker og adresser legges ut på vårt eget forum. Personlig, og det smerter meg faktisk talt å skrive dette, har jeg mye mer sansen for måten Tottenhamsvenner gjør dette, de kjører nulltolleranse og sletter linker og adresser til linker umiddelbart. Det burde faktisk talt vi også gjøre. Noen kommentarer fra styrelsen?

 

 

selv om ikke jeg er fra styrelsen, så mener jeg at det er idioti å ta fra mange, mange supportere som ikke alltid har mulighet til å se kampene få se mål og høydepunkter. Nulltolleranse for linker til mål og lignende er bare tull. Arsenal FC får vel nok av inntekter fra oss supportere som det er. ( Skyhøye priser på kampbilletter, drakter osv) Snart kommer det vel lover som forbyr streaming av kamper og lignende..Ikke ta fra oss gleden ved å se Arsenalmål og høydepunkter enda..Det er ingen grunn til at vi skal mase frem stenging og forbud mot ting vi setter pris på..

Link to comment
Share on other sites

Det har ingenting med å ta fra noen gleden av noe som helst. Det har ganske enkelt med å fremstå som en seriøs aktør blant mye rusk og rask. Og det er den norske supporterklubben tjent med. Full respekt til Tottenhamsvenner som kjører null toleranse når det gjelder den slags. Det har ganske enkelt med å respektere opphavsrett, lover og regler. Og der bør den offsielle supporterklubben gå foran som et godt eksempel. Så enkelt er det!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er klart denne supporterklubben bør stå frem som en seriøs aktør. Vi trenger ikke legge linker til streams, klipp osv på forsiden. Men vi kan godt se litt mellom fingrene når det gjelder hva som blir lagt ut på forumet. Er usikker på hvordan lovene er i dag i forhold til dette temaet.. Så det kan fort bli litt vanskelig å vite hvordan man skal respektere lover om opphavsrett når man ikke kjenner de. Hvilke regler gjelder ? Norske , engelske eller EU-regulerte lover?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

surfa litt rundt på verdsveven og oppdaga til mi store forundring at arsenal.no er oppe og går igjen, med "forum" og alt. syns det er trist når folk som ikkje er arsenal-fans prøver å tene pengar ved å utgi seg for å vere det :P

 

men sjekk gjerne ut det travle forumet der, spesielt den følelsesladda avskjedstråden Admin hadde laga for Freddie, og også denne kamptråden for Arsenal-Fulham der admin er så grei at han har lagt ut videosnutt frå "tilsvarende" kamp forrige sesong :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...