Jump to content

Wenger vil kjøpe stjerner... (les Sky Sport) !!!


Guest Rufsen

Velg hvilken spiller du vil ha !  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg mener at vi ikke trenger noen ny midtstopper enda. Senderos har imponert meg, og Kolo spiller bra, bare han ikke spiller sammen med Cygan. Han virker litt usikker med han ved siden av seg. På midtbanen trenger vi kanskje en ny en, hvis Edu forsvinner, en etablert stjernespiller som kan komme inn for Gilberto/Vieira når en av de er skada. Ellers har vi både Flamini og Cesc som kan komme inn og gjøre en god jobb. Framme ved Henry syns jeg vi skal vente litt med å tenke på en ny spiss. Kanskje Wenger velger å hente en ny en til sommeren, og bruker Reyes enten på høyre eller venstrevingen. Men en ny keeper kan vi trenge.. Det ser ikke ut til at Lehmann får fornyet kontrakten sin, og jeg tror ikke Almunia er god nok. Men jeg syns han har spilt for få kamper til at vi kan dømme ham..

Ellers vil jeg helst se Senderos spille sammen med Kolo framover, til Campbell blir frisk, og at Kolo da enten blir flyttet ut på høyreback, eller kanskje opp med Vieira på midtbanen?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Mener Arsenal trenger å beholde de de har og et en klassespiller i hvert ledd.. Keeperplassen har lenge vært et problem. Verken Almunia eller godeste Jens har stått bra nok. Så hvis vi skal hevde oss i verdenstoppen så må en keeper som Frey,Casillas,Buffon++ bli kjøpt inn.

 

Forsvaret er også bra bare de slipper skader.. Nå i det siste som Sol er ute så blir det fort litt amputert selv om både Cygan og Senderos har klart seg brukbart.

Foreslår Lucio,King,Mexes eller Cordoba.

 

Midtbanen er også grei nok. Men man savner en partner til Paddy og mitt forslag der blir definitivt Gattuso eller Essien. Ville også likt meget godt hvis vi signet Shaun Wright-Phillips!

 

Angrepet er til tider av stor klasse. Men også her mangler vi en av den aller ypperste klasse ved siden av Henry. Reyes og Dennis er til tider gode men ikke noen goalgettere av rang.

Foreslår Torres, Robinho,Owen!

 

Gjør Wenger disse grepene ror jeg Arsenal har alt som skal til for å komme seg lenger en 1/8 finale i CL:P

Link to comment
Share on other sites

Håper han har bedre hell med seg enn tidligere. Wenger har

vært et geni på å finne talenter og 'billige' spillere, men ser vi på

de siste dyre innkjøp fra Wenger:

Wiltord 130 mill, Jeffers 100 mill og nå Reyes 130-160 mill så...

er jeg ikke optimist.

Men hadde vi fått King, Essien og Gattuso hadde jeg vært fornøyd...

det er jo lov å drømme. ;)

Link to comment
Share on other sites

Mange spillere av typen "gode på FM/CM, men vil de passe inn i Arsenal til en riktig prislapp"-spillere her... ;)

 

Gattuso er nok helt uaktuell. Milan er en større klubb enn Arsenal fortsatt dessverre.

Samme gjelder nok spillere som Buffon, Casillas, Lucio og Adriano. De koster for mye både i overgangsum og i lønn. I tillegg er det tvilsomt om de vil til Arsenal.

 

Carini ble nevnt; han var vel på det nærmeste klar for Arsenal for et par år siden?!? Noen so vet hva som hendte der?

 

 

 

Et poeng jeg tror blir viktig, er hvilke klubber i Europa som kvalifiserer seg for CL. Dortmund som eksempel; de sliter vel med økonomien, og uten plass i neste års CL blir de kanskje nødt til å selge en spiller som Rosicky. Han kunne vært spennende.

 

 

Ellers er vel et av ankepunktene mot Wengers ledelse av Arsenal at vi mangler en plan B i vårt spill. En spiller som Carew kunne kanskje vært med å gi oss en sårt tiltrengt hodestyrke.

Utsiden av hodet vel å merke !!!!

Dog kunne en stor og sterk spiss gjort det meningsfult å noen ganger "slå langt".

 

 

Ellers er mitt største ønske for neste sesong ikke en big-signing, men en spiller som Keown eller Parlous som du vet hva du får av når du bruker han. En ryddegutt med stor arbeidsmoral. Vi har mer enn nok teknisk briljante spillere...

Link to comment
Share on other sites

Guest tonton

I følge sky kan Emre vere aktuell for oss. Ein spelar som eg trur kan passe godt. Teknisk god, løpsterk og ein litt motsatt spelar enn store vieira og gilberto. Vi treng midtbane spelarar som er noko kvikkare i fotane og her har vi ein som kan passe. Eit anna pluss er at han venstrebeint. Det negative er vel at han ikkje har fått ut sitt store potensiale i Inter (kven har vel egentleg det dei siste åra???). Dette kan vere at Wenger kan snu, eller det kan rett og slett vere at han manglar det vesle ekstra som skal til for å lykkas på topp nivå???

Link to comment
Share on other sites

Guest civil

Registerer med sjokk at flere arsenalsupportere ønsker og drømmer om flere innkjøp til klubben. Hvordan er dette mulig? Er det virkelig slik at dere ønsker å vrake halve av det allerede eksisterende laget vi har? :huh:

 

Skal si meg veldig enig om at en ny keeper er virkelig noe som trengs. En alternativ midtstopper er heller ikke å forrakte, men her stopper det.

Hvor ligger behovet for en ny spiss? Hva med Reyes som fortsatt sliter med å tilpasse seg? Er ikke han en mann i deres øyne for fremtiden? Glem for all del alle rykter om mistrivsel og overgangsspekulasjoner!

Hva med franskmannen Alidiere? Eller Italieneren Lupoli?

Nei gi nå for guds skyld nåværende spiller sjangsen til å vise at dem duger. For det vet vi alle at dem har all verdens potensiale og muligheter til å bli klassespillere av rang. Dete r ikke uten grunn at dem fortsatt er med i reservetroppen..

 

La oss ikke håpe at Arsenal blir en reprise av Chelsea med drøssevis av nykommere. Jeg er helt enig i Wengers politikk når det gjelder økonomistyring. Å betale blodpris på en allerede ferdigutviklet spiller, fremfor å dyrke en frem selv til 20% av prisen er galskap!!

 

Melding slutt.

ERKJENN! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Emiren

Bra innlegg civil.

Enkelte her på forumet har problemer med å skille mellom fm/cm og den harde virkelighet. Arsenal er dessverre ikke i samme divisjon som milan, juventus, real madrid, barcelona, chelsea, man utd hva lønninger, overgangssummer angår - enn så lenge... Dette vil mest sannsynlig endre seg når vi flytter til Emirates.

Samtidig så synes jeg man ikke bør gå i Chelseas fotspor og oppfylle fansens juleønske-lister og kjøpe en hel haug med nye spillere bare fordi man har plutselig har fått en solid økonomi. Arsenal og Wenger har i en årrekke stått for en fornuftig økonomisk drift med smarte investeringer. Som et resultat har man kanskje den mest spennende ungdomsstallen i England samt en samspilt førstetropp.

 

Keeperplassen og forsvaret har vist seg å være akilleshælen vår i år. Noe av årsaken til dette er savnet av en fast konstellasjon på sentral midtbane. Gilbertos grovarbeid, smarte løp og taklinger og dyktighet på dødballer imot har vært dypt savnet. I tillegg har Vieira i mindre grad enn før tatt ansvar defensivt, noe som han gjorde for noen år siden da han levde opp til stempelet som verdens beste defensive midtbanespiller. Samtidig bør det ikke være noen tvil om at Cygan, Lehmann eller Almunia ikke er gode nok.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

 

Angrepet er til tider av stor klasse. Men også her mangler vi en av den aller ypperste klasse ved siden av Henry. Reyes og Dennis er til tider gode men ikke noen goalgettere av rang.

Foreslår Torres, Robinho,Owen

3149[/snapback]

Robinho er så godt som klar for Real. Så han er nok uaktuell

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor folk maser om King.....Naivt å tro at Tottenham selger han til oss.

 

Det vi trenger er en toppkeeper. Senderos har overbevist som midtstopper, og derfor bør vi kanskje avvente stopper diskusjonen. Ellers trenger vi spillere som kan ta tak og heve oss når vi spiller i europa. Aleksander Hleb er en klassespiller og han bør vi ta en titt på!! Van persie vil vokse seg stor i Bergkamp rollen så glem owen!!

 

 

1. toppkeeper

2. klassespillere uansett ledd.

Link to comment
Share on other sites

Van persie vil vokse seg stor i Bergkamp rollen så glem owen!!

3616[/snapback]

 

Trur ikkje du skal stole på at van Persie vil bli ein hit i Arsenal. Tvert imot, så får det komme som ein bonus. Han har utvilsomt potensiale, men han har ikkje imponert meg nevneverdig så langt.

Link to comment
Share on other sites

Registerer med sjokk at flere arsenalsupportere ønsker og drømmer om flere innkjøp til klubben. Hvordan er dette mulig? Er det virkelig slik at dere ønsker å vrake halve av det allerede eksisterende laget vi har?  :D

 

Skal si meg veldig enig om at en ny keeper er virkelig noe som trengs. En alternativ midtstopper er heller ikke å forrakte, men her stopper det.

Hvor ligger behovet for en ny spiss? Hva med Reyes som fortsatt sliter med å tilpasse seg? Er ikke han en mann i deres øyne for fremtiden? Glem for all del alle rykter om mistrivsel og overgangsspekulasjoner!

Hva med franskmannen Alidiere? Eller Italieneren Lupoli?

Nei gi nå for guds skyld nåværende spiller sjangsen til å vise at dem duger. For det vet vi alle at dem har all verdens potensiale og muligheter til å bli klassespillere av rang. Dete r ikke uten grunn at dem fortsatt er med i reservetroppen..

 

La oss ikke håpe at Arsenal blir en reprise av Chelsea med drøssevis av nykommere. Jeg er helt enig i Wengers politikk når det gjelder økonomistyring. Å betale blodpris på en allerede ferdigutviklet spiller, fremfor å dyrke en frem selv til 20% av prisen er galskap!!

 

Melding slutt.

ERKJENN!  :D

3586[/snapback]

 

 

 

Civil, man snakker ikke om å få vrake halve laget her,man snakker om å bygge ut stallen! For hva skjer,hvis vi f.eks er i en kvartfinale i Cl og campbell,Henry,Vieira og Cole blir skadet? Er lupoli og Aliadiere gode nok for det? Nei! Det det er snakk om er jo å ha en stjernespiller som kan tre inn i steden for uslepne unggutter! For du må vel innrømme at Owen er en bedre spiss enn Lupoli,Van Persie og Aliadiere?

Link to comment
Share on other sites

Guest Iversen

Tror som det er sagt flere ganger før at det er en ny keeper verdens beste lag trenger. Senderos kan bli like god som Campbell, bare han får litt tid på seg, så det er ikke primært i forsvar vi trenger nye folk. Midtbanen er i verdensklasse med Vieira som den mest solide, vel og merke når han spiller. Pires og Ljungberg likedan. :D Hadde kanskje trengt en spiller ala Gattuso,Tacchinardi eller noe, men det er ingen umiddelbar bruk for de. Angrepet er vel også sårbart i enkelte punkter. Bergkamp er jo dessverre på vei nedover,og når han er vekk, noe jeg personlig håper er leeeeeeenge til,gi den mannen jobb i klubben etter endt karriere, da er vel Emirates Stadium et faktum, og hva ville vel vært bedre en og åpne et stadion med en "Big name signing" som spillere ala Ronaldinho, Inzaghi m.fl Men har ikke glemt Quinsy, Lupoli og de kommende stjernene, men de må jo ha hjelp fra etablerte folk, om de skal kunne utvikle seg videre. Men som jeg sa innledningsvis, keeper er hva Gunners trenger. Folk, som Isaksson, Casillas m.fl kunne vært interessante, men de koster sikkert en formue både lønns og overgangsmessig. Men uansett hvem det måtte bli, la oss konkludere med en ting.

 

 

ARSENAL ER OG BLIR BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST.F..K THE REST

Link to comment
Share on other sites

Guest civil

Tror du virkelig at de stjernespillerne som dere etterlyser godtar en rolle som 2-valg i klubben..? :D Geez!

 

 

RETTELSE; Denne melding var ment som en replay på meldingen til "4145".

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen
Håper han har bedre hell med seg enn tidligere. Wenger har

vært et geni på å finne talenter og 'billige' spillere, men ser vi på

de siste dyre innkjøp fra Wenger:

Wiltord 130 mill, Jeffers 100 mill og nå Reyes 130-160 mill så...

er jeg ikke optimist.

Men hadde vi fått King, Essien og Gattuso hadde jeg vært fornøyd...

det er jo lov å drømme. :D

3330[/snapback]

 

Ja, takk ! Jeg ønsker også King og Essien velkommen til klubben. Men tro det eller ei, jeg ønsker meg mest av alt Michael Owen og Shaun Wright Philips.

 

Jeg tror Philipe Senderos er vel så bra som Ledley King. Og på midtbanen er vi også sterke nok dersom Edu blir. Og det tror jeg faktisk han gjør!!!!!!!!!!!!!

 

Vi trenger en ny klassespiss som skorer mange mål, og en spiller som Shaun Wright Philips skal Arsenal og ingen andre lag ha i stallen!

Link to comment
Share on other sites

Tror du virkelig at de stjernespillerne som dere etterlyser godtar en rolle som 2-valg i klubben..?  :(  Geez!

 

 

RETTELSE; Denne melding var ment som en replay på meldingen til "4145".

3697[/snapback]

 

 

Nei men da blir det i det minste litt konkurranse i laget! Sånn som det er nå så er det ikke det..Tror du ikke Pires,Ljungberg,Campbell,Lauren++ hadde hatt godt av litt skikkelig konkurranse????

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne ha hatt Owen i troppen.

 

Tar også King dersom han går på billigsalg eller fri transfer!

4183[/snapback]

 

Å få Ledley King er en drøm og det er like stor sjanse at vi får som om at Liverpool tar 3. plassen i PL.

 

Owen derimot er det faktisk større sjanse til, men jeg er litt usikker for han har sagt at han trives i Real tross lite spilletid. Jeg tror ikke han er en spiller som bare flytter på seg hele tida. Liverpool har jo tross alt opsjon på han. Hvis han skal til en klubb i England så har Liverpool førsterett (så lenge de har penge da).

 

Men Owen hos oss...hvorfor ikke? ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...