Jump to content

Det er i slike øyeblikk Arsenal skiller.....


Chaz

Recommended Posts

.....klinten fra hveten. Både på og utenfor banen. De som virkelig har hjertet i London N5, de biter dette i seg, og ser fremover. Og jobber enda hardere for å oppnå den suksessen klubben fortjener. Resten? You can get lost!

 

Arsenal vinner CL, sann mine ord. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply
Arsenal vinner CL, sann mine ord. ;)

37949[/snapback]

Har du drøkki nå Chaz? :unsure:

37958[/snapback]

 

Nope, men jeg kjenner meg igjen fra 93/94 sesongen hvor vi var rævva i alle turneringer bortsett fra cupvinner cupen. Og husk; tro flytter fjell. ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal vinner CL, sann mine ord. ;)

37949[/snapback]

Har du drøkki nå Chaz? :unsure:

37958[/snapback]

 

Nope, men jeg kjenner meg igjen fra 93/94 sesongen hvor vi var rævva i alle turneringer bortsett fra cupvinner cupen. Og husk; tro flytter fjell. ;)

37969[/snapback]

Sant nok B)

Så ikke kampen i dag, men d med tro er nok en vesentlig årsak til de dårlige resultatene rundt omkring på øya. Får tro du har rett mht Europa...

Link to comment
Share on other sites

Har en følelse av at noe etterlengtet kommer til klubben i år. Et etterlengtet trofe.. Jeg ligger å drømmer om Henry går opp på en pall og løfter trofeet, og rødhvite papirbiter regener ned fra himmelen. Har en fin følelse om at det skjer i år. Bare ha tro, som Chaz sier, det flytter fjell. Jeg har troen.

 

Og vi har fortsatt mye å se fram til. Vi skal ta manure på old stankford, vi skal gruse Tottenskinke på Highburys siste London-derby. Vi skal GRISE Wiggen på Highburys siste dag. Det skal bli et helluva party!!! Og ikke minst skal Henry signe ny kontrakt, og løfte et visst trofe.

 

 

Kall meg gjerne full, overtroisk, usannsynlig osv...

Men jeg er ingen av delene. Jeg er bare Arsenalsupporter, still proud and Gunning of glory :unsure:

Link to comment
Share on other sites

dere har helt rett, det kan bare gå fremover nå!

Men hvorfor har nesten ikke noen tro på at Arsenal vinner Champions league, det er jo real madrid vi skal spille mot. Dere må huske at de også har hatt en begredelig sesong.

De ligger et hav av poeng bak barcelona. I Cl har de tapt mot olympiakos, sluppet inn mål mot Rosenborg og spilt uavgjort mot lyon. Vi har gode sjanser til å slå dette real madrid laget.

Link to comment
Share on other sites

Har en følelse av at noe etterlengtet kommer til klubben i år. Et etterlengtet trofe.. Jeg ligger å drømmer om Henry går opp på en pall og løfter trofeet, og rødhvite papirbiter regener ned fra himmelen. Har en fin følelse om at det skjer i år. Bare ha tro, som Chaz sier, det flytter fjell.  Jeg har troen.

 

Og vi har fortsatt mye å se fram til. Vi skal ta manure på old stankford, vi skal gruse Tottenskinke på Highburys siste London-derby. Vi skal GRISE Wiggen på Highburys siste dag. Det skal bli et helluva party!!! Og ikke minst skal Henry signe ny kontrakt, og løfte et visst trofe.

 

 

Kall meg gjerne full, overtroisk, usannsynlig osv...

Men jeg er ingen av delene. Jeg er bare Arsenalsupporter, still proud and Gunning of glory :(

37985[/snapback]

 

Du har forstått det, Korslundinho. Du har VIRKELIG forstått det. ;)

 

Det er i motgang man får styrke. Hvis man er villig til å ofre alt for laget.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke bare den eldre garde som elsker Arsenal over alt vettu :(

38001[/snapback]

 

Det vet jeg, Korslundinho. Og takk og pris for det! ;)

 

Den troende "ungdommen" har min største respekt. Enkelte andre sliter jeg nok mer med.....

Link to comment
Share on other sites

Er ikke bare den eldre garde som elsker Arsenal over alt vettu ;)

38001[/snapback]

 

Det vet jeg, Korslundinho. Og takk og pris for det! ;)

 

Den troende "ungdommen" har min største respekt. Enkelte andre sliter jeg nok mer med.....

38003[/snapback]

Godt å høre, Chaz ;)

 

Desverre er det enkelte som lager et litt ueksisterende bilde på hvordan en standard Arsenal supporter av den yngre garde er, skriver, tenker og mener. Denne sesongen og kanskje til og med neste år blir det litt trutt kanskje med resultatene og vi unge har som regel ikke opplevd noe sånt før, men get up with it! Er du Arsenalsupporter så må du være tålmodig nå. Ikke komme med utbrudd som Wengerslad, King Kong og mange andre...

 

Er du ikke tålmodig nok, da kan du dra til Tottenham en tur. Ifølge flere yids har de noe stort på gang. Så får du heller komme tilbake i mai :(

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er av de tre virkelig store i engelsk fotball. Kun United og Liverpool er større. Vi er en klubb som har skapt vår egen suksess. Se på det siste underskuddet til Chelsea. Chelsea anno 2006, er direkte latterlige. 1.65 mrd i underskudd. Er det noen andre enn hjernvaskede Chelsea supportere, klysa Kenyon og idioten Arnesen som tror at dette underskuddsforetaket NOENSINNE vil gå i balanse?

 

Som alle etterhvert så inderlig vet; jeg misliker Tottenham til det ekstreme. Ikke hat, men jeg misliker klubben sterkt. Det samme med United, om enn ikke like sterkt. Men, og det er et STORT men, jeg respekterer både Spurs og United. Hvorfor? Jo, fordi de tross alt står for mye av det fantastiske og unike med engelsk fotball. Også Arsenal er også en slik klubb. Tradisjoner, ære, kvaliteter som få andre kan vise til. Chelsea? Etter russerens inntog kan jeg ikke annet enn å le. Jeg likte Chelsea før. En klubb med sjel, spesielle spillere, spesielt stadion, og unike supportere. På godt og vondt forøvrig. Nå? Kun rubler, og i en verden for seg selv.

 

Dead serious; jeg ser heller Arsenal i Conference League, enn at klubben, gud forby, skulle bli et nytt Chelsea anno 2006.

Link to comment
Share on other sites

Godt å høre, Chaz ;)

 

Desverre er det enkelte som lager et litt ueksisterende bilde på hvordan en standard Arsenal supporter av den yngre garde er, skriver, tenker og mener. Denne sesongen og kanskje til og med neste år blir det litt trutt kanskje med resultatene og vi unge har som regel ikke opplevd noe sånt før, men get up with it!  Er du Arsenalsupporter så må du være tålmodig nå. Ikke komme med utbrudd som Wengerslad, King Kong og mange andre...

 

Er du ikke tålmodig nok, da kan du dra til Tottenham en tur. Ifølge flere yids har de noe stort på gang. Så får du heller komme tilbake i mai :(

38006[/snapback]

 

Helt riktig. Arsenal`s historie er spekket med opp og nedturer. You just have to take the downs on the chin. Hvordan tror dagens ungdom at supporterne fra 1953 til 1970 hadde det? Ikke et eneneste jævla trofe! Klagde de? Ja, selvsagt gjorde de det. Stakk de av? Selvsagt ikke. Det vi har opplevd fra 1986 og frem til i dag er den mest suksessfyllte perioden i Arsenal`s historie. Og så skal vi henge oss, eller gi Wenger P45, fordi vi ryker ut av to cuper i løpet en uke?

 

Jeg sier bare en ting; stand up and be counted! If not, piss off!

Link to comment
Share on other sites

Ingen grunn til bekymring folken...

 

"Arsene knows" er en velbrukt klisjee....

 

men det er ofte slik at det er en grunn til at en klisjee eksisterer...

 

Vi er i et generasjonsskifte, hvor noen av de største talentene på balløya vokser opp i Arsenal og utvikles under mr wenger. Vi ser at en del av de eldre spillerene som feks Pires, Begkamp, og muligens Henry er på vei ut. Men tro meg, den beste fotballen i England vil spilles i Nord London i mange år fremover, i N5.

 

Så om det skulle gå totalt skeis resultatmessig dette året, vil vi fortsatt være vinneren, også i mange år fremover....

Link to comment
Share on other sites

Nå er ikke jeg en overtroisk person, så jeg prøver å se sesongen fra flere sider. Ja, man kan alltid trekke sammenligninger med sesonger fra både 10-15 og 20år siden:

Jeg skulle ønske Mr Chaz er en profet jeg vil følge 100% i fremtiden, men er redd for at det desverre ikke skjer.

Ikke for det at jeg ikke tror på laget i mitt hjerte og at cup er cup, men fordi jeg hele tiden prøver å ha et realistisk syn på hva KLUBBEN i mitt hjerte har av kvalitet i forhold til andre lag.

 

Vi har en ung gjeng som har en fantastisk fremtid, uansett om det blir gull eller ikke de neste årene. Er jo litt avhengig av rublene fra Russland osv, men vi er på vei (kanskje den eneste veien) for å skape et lag som IKKE KUN handler om å kjøpe kvalitet for milliarder av kroner på få år.

Arsenal er en klubb med sjel, en klubb som har satt sine spor i livet uansett resultat. En klubb man våkner opp til hver morgen, og en klubb man legger seg til om nettene.

 

Dette er ikke en sesong med nedgang, men en sesong hvor nye frø får næring for fremtiden. Vi har en annerledes sesong enn det vi har hatt de siste sesongene, men noen ganger må man forholde seg til realitetene. Vi er ikke så gode som Chelsea, og det er fakta. Vi kan gratulere laget for det de har prestert de siste 2sesongene, men vi skal være stolte av at Arsenal er fortsatt det samme laget som vi har alltid hvert. Klubben er den samme, styres av det samme, og vi har ikke endret sjel pga at vi IKKE har noen som LEKER siden de HAR uendelige penger.

 

Nei, vi har en historie som vi skal være stolt av. Tidene går opp og de går ned, men hjertet blir bare sterkere og sterkere uansett resultater til klubben.

 

Se på fremtiden:

Ny stadion, en fantastisk ung stall som bygges, og en manager som har gitt oss respekt verden over på FÅ år.

Vi er respekterte verden over, og vi blir sett opp til av mange andre.

 

Er stolt av å være en del av denne klubben, og jeg er er glad vær gang jeg møter en annen som elsker klubben Arsenal.

En stor familie med enorm stolt tradisjon, og en familie som står sammen uansett.

 

Det er klubben som er i fokus, og det er DER hjertet er.

 

Om profeten Chaz ikke treffer med sine spådommer, så må vi likevel IKKE klage på hverken han eller klubben. Det er MANGE der ute som prøver å vinne dette trofeet, og flere av dem har nok større ferdighetere enn oss.

Det som skiller oss fra andre er: vi er goonere, og det er ikke dem.

 

skål til alle mine brødre :(

Link to comment
Share on other sites

Godt å høre, Chaz ;)

 

Desverre er det enkelte som lager et litt ueksisterende bilde på hvordan en standard Arsenal supporter av den yngre garde er, skriver, tenker og mener. Denne sesongen og kanskje til og med neste år blir det litt trutt kanskje med resultatene og vi unge har som regel ikke opplevd noe sånt før, men get up with it! Er du Arsenalsupporter så må du være tålmodig nå. Ikke komme med utbrudd som Wengerslad, King Kong og mange andre...

 

Er du ikke tålmodig nok, da kan du dra til Tottenham en tur. Ifølge flere yids har de noe stort på gang. Så får du heller komme tilbake i mai :(

38006[/snapback]

 

Helt riktig. Arsenal`s historie er spekket med opp og nedturer. You just have to take the downs on the chin. Hvordan tror dagens ungdom at supporterne fra 1953 til 1970 hadde det? Ikke et eneneste jævla trofe! Klagde de? Ja, selvsagt gjorde de det. Stakk de av? Selvsagt ikke. Det vi har opplevd fra 1986 og frem til i dag er den mest suksessfyllte perioden i Arsenal`s historie. Og så skal vi henge oss, eller gi Wenger P45, fordi vi ryker ut av to cuper i løpet en uke?

 

Jeg sier bare en ting; stand up and be counted! If not, piss off!

38008[/snapback]

I'm standing ;)

Link to comment
Share on other sites

Good Korslundihno! :( Den jeg synes synd på i dag er yngste poden på snart 14 år. Jeg har dratt ham i inn dette. Har han fortjent å få ørten dritt-SMS`er fra United, Liverpool og Chelse kompiser? Ikke f***! Det er forøvrig fint lite fjortis yids! :-)

 

Men nok om det; jeg har prøvd å lære ham en ting eller to om hvordan det er å være Gooner i gode og onde dager; nyt suksessen når den er der, men vær ydmyk og stå oppreist når nedturene kommer, for som Arsenal supporter opplever du disse også. Si at det kommer en dag i morgen også. Og sist men ikke minst; greier du å leve etter dette, så kommer du styrket ut, både som fotballsupporter og menneske. Og gutten håndterer det! Denne slekta har holdt med Arsenal siden 1941, og vi stopper f*** ikke nå! ;)

Link to comment
Share on other sites

chaz:

 

Får poden sms'er fra United, Liverpool, og evt Chelski, er jo dette bare en styrke.

Det viser at andre respekterer oss, og benytter den minste anleding til å rakke ned på klubben i våre hjerter. Vi er 1 av 2 lag de siste 10årene som har satt fotballen på kartet i England, så man må bare heve seg over de som "prøver seg" om det skulle komme en liten nedgang.

 

Poden er 14år, og i denne perioden er det ikke mange lag som har mere trofeer enn Arsenal eller har spilt finere fotball. (INGEN har spilt finere fotball)

Tror poden din går men hodet høyt hevet :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...