Jump to content

Det er i slike øyeblikk Arsenal skiller.....


Chaz

Recommended Posts

 

Hva mener du med kun sitt eget ønske? Jeg har selvfølgelig mine forventninger til klubben, og blir naturligvis skuffet når disse ikke blir innfridd. Slik er det med den saken. Det er perspektivet mitt.

 

Du har tydeligvis gått glipp av noe veldig viktig her, ja - vi taper fotballkamper. Mange kamper - viktige kamper. Hvor mange år tilbake i tid må vi gå før man finner den sesongen Arsenal ikke hadde en realistisk mulighet til å vinne en eneste turnering i England i midten av januar? Og måten vi taper kampene på, rett og slett skammelig...

38097[/snapback]

 

Slike innlegg får meg til å skjemmes på vegne av Gooner standen. Spesielt den siste setningen. Spillerne som til enhver tid er ute på banen gir alt. Det garanterer jeg for. Enten de heter Campbell, Cygan, Henry, Gilbert eller Ljungberg.

 

Forøvrig, når det gjelder når var vi sist ute av "alt" i hjemlig turneringer, les en annen tråd......

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Jeg har ikke vært innom denne siden på lenge, og mye av det kan forklares med diskusjonestråder som "klagemuren" og andre som svartmaler alt vi står for. Jeg har rett og slett mistet respekten for mange som diskuterer på denne siden, og det er synd, ettersom jeg kjenner mange Arsenal supportere som boikotter siden nettopp på grunn av dette......Derfor var det så uendelig godt å lese linken som Chaz (big up yourself) startet, og at såpass mange kastet seg på denne. Det er nemlig eneste måten å komme seg ut av uføret på... Knallhard jobbing og troen på det vi driver med er viktig, og jeg er sikker på dette snur... Syns forøvrig Diaby minnet voldsomt om en viss Vieira i går. Tenker på driv og vendinger.... Nei, Arsene knows, og vi kommer tilbake. Ingen kan forvente slik suksess som vi har hatt, det er bare utopisk. Vær glad når den kommer, og støtt laget når den uteblir. Det er DET en Arsenal supporter handler om.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke vært innom denne siden på lenge, og mye av det kan forklares med diskusjonestråder som "klagemuren" og andre som svartmaler alt vi står for. Jeg har rett og slett mistet respekten for mange som diskuterer på denne siden, og det er synd, ettersom jeg kjenner mange Arsenal supportere som boikotter siden nettopp på grunn av dette......Derfor var det så uendelig godt å lese linken som Chaz (big up yourself) startet, og at såpass mange kastet seg på denne. Det er nemlig eneste måten å komme seg ut av uføret på... Knallhard jobbing og troen på det vi driver med er viktig, og jeg er sikker på dette snur... Syns forøvrig Diaby minnet voldsomt om en viss Vieira i går. Tenker på driv og vendinger.... Nei, Arsene knows, og vi kommer tilbake. Ingen kan forvente slik suksess som vi har hatt, det er bare utopisk. Vær glad når den kommer, og støtt laget når den uteblir. Det er DET en Arsenal supporter handler om.

38103[/snapback]

 

Takk for at også du forstår poenget, IanWright. De tre siste setningene dine sier egentlig alt om hva det å være Arsenal supporter innebærer. Og som du så korrekt påpeker, det er godt å se at så mange, både unge og gamle er enige i dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke vært innom denne siden på lenge, og mye av det kan forklares med diskusjonestråder som "klagemuren" og andre som svartmaler alt vi står for. Jeg har rett og slett mistet respekten for mange som diskuterer på denne siden, og det er synd, ettersom jeg kjenner mange Arsenal supportere som boikotter siden nettopp på grunn av dette......Derfor var det så uendelig godt å lese linken som Chaz (big up yourself) startet, og at såpass mange kastet seg på denne. Det er nemlig eneste måten å komme seg ut av uføret på... Knallhard jobbing og troen på det vi driver med er viktig, og jeg er sikker på dette snur... Syns forøvrig Diaby minnet voldsomt om en viss Vieira i går. Tenker på driv og vendinger.... Nei, Arsene knows, og vi kommer tilbake. Ingen kan forvente slik suksess som vi har hatt, det er bare utopisk. Vær glad når den kommer, og støtt laget når den uteblir. Det er DET en Arsenal supporter handler om.

38103[/snapback]

 

We`re up for it! Be sure! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest wengerslad

Nei for all del, ikke still spørmål ved noe av det Wenger, eller ledelsen i Arsenal gjør.... FOR DA ER DU IKKE EKTE SUPPPORTER!!!!!!!!!!

 

Yeah RIGHT!

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

 

Hva mener du med kun sitt eget ønske? Jeg har selvfølgelig mine forventninger til klubben, og blir naturligvis skuffet når disse ikke blir innfridd. Slik er det med den saken. Det er perspektivet mitt.

 

Du har tydeligvis gått glipp av noe veldig viktig her, ja - vi taper fotballkamper. Mange kamper - viktige kamper. Hvor mange år tilbake i tid må vi gå før man finner den sesongen Arsenal ikke hadde en realistisk mulighet til å vinne en eneste turnering i England i midten av januar? Og måten vi taper kampene på, rett og slett skammelig...

38097[/snapback]

 

Slike innlegg får meg til å skjemmes på vegne av Gooner standen. Spesielt den siste setningen. Spillerne som til enhver tid er ute på banen gir alt. Det garanterer jeg for. Enten de heter Campbell, Cygan, Henry, Gilbert eller Ljungberg.

 

Forøvrig, når det gjelder når var vi sist ute av "alt" i hjemlig turneringer, les en annen tråd......

38101[/snapback]

 

Don`t care, don`t care...

Link to comment
Share on other sites

Nei for all del, ikke still spørmål ved noe av det Wenger, eller ledelsen i Arsenal gjør.... FOR DA ER DU IKKE EKTE SUPPPORTER!!!!!!!!!!

 

Yeah RIGHT!

38108[/snapback]

 

Jeg stiller masse spørsmål jeg, men i likhet med mange andre har jeg troen på det å kjempe for det man virkelig tror på. Noe også Arsene Wenger gjør. Han har en klokkeklar fotballfilosofi som har gitt både ham og Arsenal utrolig suksess de siste knappe 10 årene. Det er ikke slik at man velger minste motstands vei. I vårt tilfelle hadde det vært å kvitte seg med Wenger, og finne en ny manager. Det er ganske enkelt ikke slik livet fungerer. Av og til må man grave dypt, og VIRKELIG jobbe for det man tror på. Arsenal som klubb er i en slik situasjon nå. Tror du virkelig at ArseneWenger og spillerne hadde det lett under hjemturen i går kveld? Eller supporterne på vei fra Reebok? Ikke f***! Det er tøft, det er pokker så tøft! Men det er i slike stunder man må stå sammen og virkelig jobbe for det vi, og med vi mener jeg alle; styret, manageren, trenerteamet, spillerne og ikke minst supporterne tror på. Man kødder ikke med "the Arsenal spirit". Gjør man det, ja da kan man i mine øyne like godt finne seg en annen klubb. Enten man er manager, spiller eller supporter.

Link to comment
Share on other sites

Don`t care, don`t care...

38113[/snapback]

 

Nei Alexander, jeg vet det. Det er derfor du heller aldri, hvis du ikke endrer holdning, vil oppnå min respekt. Ikke det at jeg tror det bryr deg, men det er likefullt greit å få sagt det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nevnt det før; som supporter bør man også være en smule ydmyk. Innse at ting går opp og ned. Arsenals historie har ikke bare vært en dans på roser, men også perioder med nedturer.

 

I min Arsenal-tid har jeg fått oppleve en rekke store øyeblikk. Med dette i bakhodet går det greit med noen nedturer innimellom.

 

Ligamesterskap: 1988/89, 1990/91, 1997/98, 2001/02, 2003/04.

FA Cup: 1993, 1998, 2002, 2003 og 2005

Ligacup: 1993

Cup Vinners' Cup: 1994

 

“Glemt” er finaletapene mot Real Zaragoza, Galatasaray og Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Guest wengerslad

Å vinne ligamesterskapet back-to-back er noe som skiller mus fra menn... Har Wenger klart d noen gang? Manure klarte d flere ganger... og nå ser d jammen meg ut til at chelski klarer d og!

 

Bare et tankekors!

Link to comment
Share on other sites

Å vinne ligamesterskapet back-to-back er noe som skiller mus fra menn... Har Wenger klart d noen gang? Manure klarte d flere ganger... og nå ser d jammen meg ut til at chelski klarer d og!

 

Bare et tankekors!

38133[/snapback]

 

Kjære mus, du må så fort du kan skifte klubb til Chelsea.

Da kan du som andre her inne på forumet oppnå å bli mann over natten!

 

Jeg derimot, ønsker å bruke den tiden det tar å vinne noe med Arsenal igjen. Og Wenger er sjefen min, -han vet hva han gjør!

Link to comment
Share on other sites

Å skifte klubb er ikke akktuelt. desseverre for noen av dere da  :D

 

Men et managerskifte.... JA, d er jeg 100% for...

38137[/snapback]

 

Et managerskifte? Jaha, hvem har du på blokka da? og hvem av de tror du vil vise seg å være en bedre manager enn Wenger? For du tror vel ikke vi kommer til å få henta Mourinho feks? Eller Ferguson? Kanskje du vil ha Frank Rijkaard istedet?

 

Det finnes ingen manager i verden akkurat nå, som vi har sjans på å få hentet, som kan gjøre en bedre jobb enn Wenger! Så et managerskifte er bare idiotisk å tenke på! Hva har ikke Wenger gjort for klubben vår? fortjener han ikke respekt og at vi har troa på ham? Bare se hva han har gjort de årene han har vært her! Flere pokaler, bare 1. og 2. plasser i PL fram til i år, gått en sesong uten tap i ligaen, bare året etter at han ble mobbet fordi han trodde laget kunne klare det, og nå står snart en ny stadion klar for oss til bruk neste sesong!

Jeg blir sur av å lese alle slike innlegg hvor folk rakker ned på Wenger, og vil ha ham bort fra klubben!!!

Link to comment
Share on other sites

Å vinne ligamesterskapet back-to-back er noe som skiller mus fra menn... Har Wenger klart d noen gang? Manure klarte d flere ganger... og nå ser d jammen meg ut til at chelski klarer d og!

 

Bare et tankekors!

38133[/snapback]

 

Sant nok, og i den engelske fotball finnes det ikke mange menn, men noen er det da! Preston i 1888/89 og 1890/91, Sunderland i 1891/92 og 1892/93, Aston Villa 1895/96 og 1896/97 og igjen i 1898/99 og 1899/00, Sheffield W i 1902/03 og 1903/04, Liverpool 1921/22 og 1922/3, Huddersfield tre på rappen fra 1923/24, Arsenal ditto fra 1932/33, Pompey 1947/48 og 1948/49, United 1955/56 og 1956/57, Wolves 1957/58 og 1958/59, Liverpool 1975/76 og 1976/77, Liverpool 1978/79 og 1979/80, Liverpool tre på rappen fra 1981/82, United 1992/93 og 1993/94, og til slutt United tre på rappen fra 1998/1999.

 

Med andre ord; Arsenal er et av kun fire lag som har greid 3 mesterskap på rapten. Dette greide vi lenge før både Liverpool og United. Mener du med andre ord wengerslad at Arsenal er mus, eller er de menn????

 

Forøvrig; slutt å skrive SMS språk.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal MENN!

 

Wenger MUS!

 

Han har ikke klart det!

38154[/snapback]

 

Greit, men fy f*** så mye annet han har greid. Alt måles ikke opp mot back-to-back titler. Det bør selv DU forstå! Gedditt?????

 

Arsene Wenger, mer mann enn enhver person på dette forumet!

Link to comment
Share on other sites

Klart at Wenger har mesteparten av æren for d vi har klart de siste årene, men CL trofeet mangler han. I år kommer d. Sann mine ord! Wenger vet hva han gjør, og med hjertet utpå drakta kommer vi til å nedkjempe Real Madrid, og ta trofeet med hjem der det hører hjemme

Link to comment
Share on other sites

synes det er en tøff periode som supporter nå, det må jeg innrømme

 

jeg er langt nede

38164[/snapback]

 

Det forstår jeg Ola, men tro meg, etter nedturer kommer oppturer. :) Hvordan tror du det har vært å være Spurs supporter de siste 15-20 årene?

 

Arsenal er noe helt unikt i fotballens verden. Det er derfor det er så herlig å holde med denne klubben, selv om nedturene er tøffe å håndtere. Det er slikt du kommer til å vokse på.

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå må dere jammen gi dere! Hva slags nedtur er det vi snakker om?

Vi har jammen vunnet titler i en haug de seneste årene. At vi ikke skal vinne noe i år må vel ikke bety det samme som om vi ikke skal vinne noe de neste 20 årene. Jeg vil nesten ikke være med på at vi snakker om nedtur. Allerede neste år kan vi vinne både serie og andre turneringer.

 

Nei, vi er inne i en tid hvor vi fornyer oss. Gamle spillere skal erstattes med nye fordi de gamle ikke er hos oss lenger eller trenger å erstattes. Vi sitter med en gullgruve av talenter, nytt stadion, en av verdens beste managere og et lederskap jeg har forferdelig stor tillit til.

 

Selvsagt gjør det litt vondt å ikke ha kontrollen. Men slik er det for oss som ikke spiller CM. Da finnes det ingen raske løsninger, og mulighet for å begynne på nytt igjen dersom en taper en kamp eller to. Nei, vi må fortsette. Fortsette til vi får resultater. Det kan skje allerede på onsdag!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan tror du det har vært å være Spurs supporter de siste 15-20 årene?

38166[/snapback]

 

En sammenhengende nedtur, som trolig vil fortsette!

38170[/snapback]

 

Om ikke annet; ethvert positivt tegn blandt yids`en blir oppfattet som den største opptur. Ingen skal i hvertfall si at de gutta ikke er optimister by nature! :)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan tror du det har vært å være Spurs supporter de siste 15-20 årene?

38166[/snapback]

 

En sammenhengende nedtur, som trolig vil fortsette!

38170[/snapback]

 

Om ikke annet; ethvert positivt tegn blandt yids`en blir oppfattet som den største opptur. Ingen skal i hvertfall si at de gutta ikke er optimister by nature! :)

38171[/snapback]

 

Nei, og flere av dem har sikkert et godt fotballiv! Det unner jeg dem!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...