Jump to content

Dårligste spiller i 2005


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Guest Höstad89_DB10

Hvem syns dere skuffa mest i føsrste halvdel av sesongen?? Jeg hadde forventa en del mer av Alberto Luque på Newcastle.. Syns han var god på Depotivo..

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10
;)  ;) han ble skada nesten med en gang han kom til klubben...var han ikke`??

34350[/snapback]

han har spilt en del i de siste.. så han i liga cup kampen mot wigan og da var han skikkelig elendig...

Link to comment
Share on other sites

jeg syns heller ikke at han gjenommførte det som var forventet av han, han var skadet en god del av sesongen, men når han spilte innfridde han ikke noe bra noe som han er i stand til og gjøre.

så Alberto Luque var helt klart den som ikke gjorde det noe bra i Newcastle ifjord, men han kan når han vil og det beviste han på Deportivo. ;)

Link to comment
Share on other sites

Peter Crouch har jo storspilt hele sesongen i Pool, og blitt en av publikumsfavorittene. Om du mener han har skuffet, tar du grundig feil. Han har overrasket meg kraftig. Trodde han bare var en høy staka som kun kunne nikke. Men der tok jeg feil. Fyren har faktisk utrolig god teknikk, er en god passningslegger, god avslutningsfot. Blant de beste spissene hittil i sesongen vil jeg ærlig talt si.

Link to comment
Share on other sites

Enig Korslundinho!

 

Han er en spiller som man ikke legger så godt merke til, men man merker det godt når han ikke spiller, for å si det slik...

 

Akkurat slik synest jeg det var med Edu når han spillte for oss også !

Link to comment
Share on other sites

Hva med Shaun Wright-Phillips??? Har ikke hørt mye fra han etter at han flyttet til London.

34525[/snapback]

 

Prisen tatt i btraktning så er nok det et godt alternativ ja...

Link to comment
Share on other sites

Hva med Shaun Wright-Phillips??? Har ikke hørt mye fra han etter at han flyttet til London.

34525[/snapback]

 

Prisen tatt i btraktning så er nok det et godt alternativ ja...

34532[/snapback]

 

Vil vel og si at denne sesongen må ha vært en skikkelig nedtur for han.

Spørsmålet er hvor lenge han blir i Chelski.

Ingen tvil en god kandidat.

Link to comment
Share on other sites

Hva med Shaun Wright-Phillips??? Har ikke hørt mye fra han etter at han flyttet til London.

34525[/snapback]

 

Prisen tatt i btraktning så er nok det et godt alternativ ja...

34532[/snapback]

 

Vil vel og si at denne sesongen må ha vært en skikkelig nedtur for han.

Spørsmålet er hvor lenge han blir i Chelski.

Ingen tvil en god kandidat.

34574[/snapback]

 

En veldig god kandidat. Too pity han ikke valgte Arsenal. Eller for å si det sånn: Synd at City var jo jæv**g griske.

Tror han kunne fått en god sesong på Highbury mtp. Freddies svake form.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Han hadde vært stor i gooners!

Dessverre har vi jo en kandidat til årets dårligste spiller selv da...Pasqual C! Ikke så mange gode kamper på den mannen... Og tenke på at han har blitt kåret til årets spiller i frankrike... ;)

Link to comment
Share on other sites

Shaun Wright-Phillips er en veldig god kandidat. Jeg hadde forventet mer av han. Nå betaler han han prisen for at han på død og liv skulle til Chelsea. Hadde nok vært mer fornuftig om han hadde blitt i City eller gått til en annen klubb.

 

Synes også vår egen Hleb kan også være en god kandidat.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Hvis vi tar med kun denne sesongen, så synes jeg Robert Earnshaw på West Bromwich har skuffet. Han har vært en målkonge i de foregående årene, denne sesongen har han så langt kun scoret 1(!) mål...

Link to comment
Share on other sites

Peter Crouch har skuffet meg store deler av sesongen. Bare på slutten av halvåret at han begynte å score litt.

34388[/snapback]

 

 

eg er faktisk enig her med deg, en spiss SKAL score mål og det var det det Benitez kjøpte han for at han skal score mål. han har sikkert spilt godt og har noen assist, men scorer ikke mål.

Ikke godt nok for en spiss som spiller i toppen av PL for øyeblikket! :D

Link to comment
Share on other sites

Peter Crouch har skuffet meg store deler av sesongen. Bare på slutten av halvåret at han begynte å score litt.

34388[/snapback]

 

 

eg er faktisk enig her med deg, en spiss SKAL score mål og det var det det Benitez kjøpte han for at han skal score mål. han har sikkert spilt godt og har noen assist, men scorer ikke mål.

Ikke godt nok for en spiss som spiller i toppen av PL for øyeblikket! :D

35947[/snapback]

 

Hah... :P :D

Han scorer jo nesten i hver eneste kamp! Merkelig hvordan du skal klare å ha oversett det!

Link to comment
Share on other sites

Peter Crouch har skuffet meg store deler av sesongen. Bare på slutten av halvåret at han begynte å score litt.

34388[/snapback]

 

 

eg er faktisk enig her med deg, en spiss SKAL score mål og det var det det Benitez kjøpte han for at han skal score mål. han har sikkert spilt godt og har noen assist, men scorer ikke mål.

Ikke godt nok for en spiss som spiller i toppen av PL for øyeblikket! :D

35947[/snapback]

 

Hah... :P :D

Han scorer jo nesten i hver eneste kamp! Merkelig hvordan du skal klare å ha oversett det!

36795[/snapback]

Hvis du ikke fulgte med i starten av PL så var Crouch en FLOPP. Og jeg skrev faktisk "Bare på slutten av halvåret at han begynte å score litt."

 

Dermed mente jeg at i nesten hele første halvdel av sesongen var Crouch dårlig og ikke verdt pengene.

Link to comment
Share on other sites

Peter Crouch har skuffet meg store deler av sesongen. Bare på slutten av halvåret at han begynte å score litt.

34388[/snapback]

 

 

eg er faktisk enig her med deg, en spiss SKAL score mål og det var det det Benitez kjøpte han for at han skal score mål. han har sikkert spilt godt og har noen assist, men scorer ikke mål.

Ikke godt nok for en spiss som spiller i toppen av PL for øyeblikket! :D

35947[/snapback]

 

Hah... :D :D

Han scorer jo nesten i hver eneste kamp! Merkelig hvordan du skal klare å ha oversett det!

36795[/snapback]

Hvis du ikke fulgte med i starten av PL så var Crouch en FLOPP. Og jeg skrev faktisk "Bare på slutten av halvåret at han begynte å score litt."

 

Dermed mente jeg at i nesten hele første halvdel av sesongen var Crouch dårlig og ikke verdt pengene.

36797[/snapback]

 

Hærlikeden... Jeg skrev ikke til deg... jeg skrev faktisk til Jazze, så jeg forstår ike hva du skal begynne å klage på iallefall. Du kan da i det minste vente på å klage til du har noe å klage på når du absolutt vil det hele tiden! :P

Link to comment
Share on other sites

Peter Crouch har skuffet meg store deler av sesongen. Bare på slutten av halvåret at han begynte å score litt.

34388[/snapback]

 

 

eg er faktisk enig her med deg, en spiss SKAL score mål og det var det det Benitez kjøpte han for at han skal score mål. han har sikkert spilt godt og har noen assist, men scorer ikke mål.

Ikke godt nok for en spiss som spiller i toppen av PL for øyeblikket! :D

35947[/snapback]

 

Hah... :D :D

Han scorer jo nesten i hver eneste kamp! Merkelig hvordan du skal klare å ha oversett det!

36795[/snapback]

Hvis du ikke fulgte med i starten av PL så var Crouch en FLOPP. Og jeg skrev faktisk "Bare på slutten av halvåret at han begynte å score litt."

 

Dermed mente jeg at i nesten hele første halvdel av sesongen var Crouch dårlig og ikke verdt pengene.

36797[/snapback]

 

Hærlikeden... Jeg skrev ikke til deg... jeg skrev faktisk til Jazze, så jeg forstår ike hva du skal begynne å klage på iallefall. Du kan da i det minste vente på å klage til du har noe å klage på når du absolutt vil det hele tiden! :P

36799[/snapback]

Da beklager jeg. Trodde du mente meg og siden du hadde sitert begge.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...