Jump to content

2006.01.03 Manchester United H


Andain

Recommended Posts

manutd.gif

Arsenal - Manchester United

Highbury, Tirsdag 3 Januar klokken 21:00

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

Manchester United:

 

Dommer:

 

TV kanaler:

SuperSport 3 SA

TV8 Turkey

Diema Xtra

Galaxie Sports

SKY Sports 1

C+ Blauw

C+ Deporte 1

Prem Sport Portal

Sport 1 HU

Digit Alb 5

ART Sport 4

C+ Sport (Poland)

SKY Sport IT 1

SKY Calcio 1

SuperSport 1

TPS Star

C+ Sport (D/F/N/S)

Sport TV

 

TV / Radio streams:

ESPN (PPLive, PPStream, SopCast, TVKoo)

Guandong (PPLive, PPStream, TVKoo)

Shanghai (PPLive, PPStream, TVKoo)

 

Skader/suspendert:

Ashley Cole (skadet)

Gael Clichy (skadet)

Fredrik Ljungberg (syk)

Robin van Persie (skadet)

 

Tidligere møter:

08.08.2004 Arsenal 3-1 Manchester United (FA Community Shield)

24.10.2004 Manchester United 2-0 Arsenal (Premier League)

01.12.2004 Manchester United 1-0 Arsenal (Carling Cup)

01.02.2005 Arsenal 2-4 Manchester United (Premier League)

21.05.2005 Arsenal 0-0 Manchester United (The FA Cup)

 

Før avspark:

Et av de største høydepunktene i sesongen er nettopp kampene mellom Arsenal og Manchester United. Men til forskjell fra tidligere kamper finnes det ingen Patrick Vieira eller Roy Keane på banen når kampen sparkes igang på Highbury i morgen klokken 21:00.

 

Alex Ferguson har tatt ut følgende mannskap som reiste til London: Van der Sar, Howard, Neville, Bardsley, Brown, Ferdinand, Silvestre, O'Shea, Richardson, Ronaldo, Park, Fletcher, Smith, Scholes, Giggs, Van Nistelrooy, Saha, Rooney, Rossi, Solskjaer.

 

Arsenl stiller med følgende tropp : Lehmann, Almunia, Lauren, Eboue, Cygan, Campbell, Toure, Senderos, Gilberto, Flamini, Fabregas, Song, Pires, Hleb, Reyes, Henry, Bergkamp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Etter 0-0 mot Aston-Villa dør vi skjerpe oss hvis vi i det hele tatt skal ta poeng her.

Dessverre må vi vel bruke pascal Cygan denne kampen.

Det er et STORT minus. dette er tingene han ikke er gode til:

 

- han er treig.

- han kan ikke legge pasninger.

- han klarer ikke å styre headingene sine.

- han er dårlig en mot en.

- han er dårlig til å lese spillet.

- han har Veldig dårlig teknikk(i forhold til de andre to venstrebackene.

 

Så jeg tror han kommer til å få slite VOLDSOMT mot Cristiano Ronaldo.

Her er en positiv ting:

 

- han har ganske gode taklinger.

Link to comment
Share on other sites

Etter 0-0 mot Aston-Villa dør vi skjerpe oss hvis vi i det hele tatt skal ta poeng her.

Dessverre må vi vel bruke pascal Cygan denne kampen.

Det er et STORT minus. dette er tingene han ikke er gode til:

 

- han er treig.

- han kan ikke legge pasninger.

- han klarer ikke å styre headingene sine.

- han er dårlig en mot en.

- han er dårlig til å lese spillet.

- han har Veldig dårlig teknikk(i forhold til de andre to venstrebackene.

 

Så jeg tror han kommer til å få slite VOLDSOMT mot Cristiano Ronaldo.

Her er en positiv ting:

 

- han har ganske gode taklinger.

32952[/snapback]

 

Må jo si han har gjort det overaskende bra som fotballspiller med alle tinga han

ikke er god til. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eg håpe Gilbert spele venstre back mot Man U. Han kan umulig gjera ein dårligare jobb enn Cygan

32957[/snapback]

 

Du slipper å bekymre deg for Cygan i denne kampen. Han fikk sitt 5. gule mot Villa og må stå over. Da er det trolig enten Eboue eller Toure som tar over for Lauren som igjen blir flyttet over på venstre back.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nok en thriller...og jeg føler den mer enn noen gang er preget av "hvis om at så fremst ifall"...

 

hvis MU spiller opp mot sitt beste, samt at dommeren lar G.Neville og Co. drive på med sin spisskompetanse - nedslakting bakfra - i denne kampen uten å slå kraftig ned på det med én gang, gjerne ved å gi gult kort ved første nedsabling bakfra, og vi spiller med like lite entusiasme som en del kamper i år...og Wenger nok en gang feiger ut mot MU og spiller 4-5-1.....da er vi heldige hvis vi tar poeng. Men jeg velger likevel å være optimist. Vi spiller hjemme på THOF, og selv om vår 100% røk mot Chelsea, så tror jeg ikke det blir å mangle tenning til denne kampen. Er alltid noe spesielt med disse møtene mellom AFC og MU. Litt spesielt at to av de største profilene fra foregående møter, PV4 og Keane er borte. Jeg anser det også å være positivt at Cygan er ute, han hadde nok fått en stri tørn mot Fake Ronaldo eller Shrek. Jeg er ikke den som vanligvis tipper noe lag...men gjør denne gangen et forsøk...slik jeg ønsker vi spiller.

 

Lehmann

 

Eboue - Kolo - Sol - Lauren

 

Pires - Gilberto - Cesc - Jose

 

Dennis - Thierry

 

Benk: v.Persie, Flamini, Senderos, Almunia, Hleb

 

Ljungberg er så langt fra formen at jeg vil ikke engang ha ham på banken. La han sitte på tribunen og vurdere om han vil ta et 100%-løp neste gang han får sjansen:p V.Persie var lite synlig mot AV, han kan kanskje komme inn som supersub. Vi sliter på backplass, men får håpe vi ikke blir straffet for hardt. Skummelt å se hvordan det fungerte mellom CR og WR i går...

Håper at ting fungerer, at Gilberto klarer å bryte opp midtbanen deres, Cesc klarer å spre baller som best, at TH14 har dagen og orker å engasjere seg. Og at Jose fortsetter sin fine form. Gjerne sørge for at G.Neville blir utvist. Direkte rødt kort i det 12. minutt for nedslakting bakfra:)

 

Så får vi håpe at MU ikke har dagen. Og at vi har den... pluss litt flaks. Mitt tips: 1-0 eller 0-0

Link to comment
Share on other sites

Noen som husker 1 februar i fjor? Gir fra oss en ledelse og går på et stygt tap. Ser ikke med så veldig positive øyne mot denne kampen. Uten Vieira mangler vi en innpisker til slike kamper som gir alle en ekstra glød. Hvem skal sparke de andre i baken når det butter i mot mot manure? Hvis vi havner bakpå frykter jeg det verste, men hvis vi får en god start og flyt i spillet fra avspark kan dette gå veien.

Og ja, at Cygan er ute svekker oss ikke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser langt lysere på denne kampen dersom vi stiller med en backfirer der Lauren og Toure bekler backposisjonene. Cygan mot Ronaldo i den formen Ronaldo er nå er rått parti. Cygan hadde vel aldri tørt å sette sin fot på en fotballbane etter en slik ydmykelse. Vil jo også påpeke at dersom Wenger hadde valget, ville han helt sikkert ha satt Cygan på backen, noe som så absolutt er kritikkverdig...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Til alle sammen:

 

Cygan må stå over denne kampen

 

Det betyr vel Lauren på venstreback, Toure på høyreback, og Campbell og Senderos som midtstoppere.

 

Helt grei backrekke dette, men jeg har faktisk lyst til å erstatte Senderos med Eboue, og at vi flyttet Toure inn som midtstopper, og Eboue som høyreback. Dette er ønsketenkning fra min side, og det er slettes ikke sikkert at det er det beste for laget.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

sies at cygan må stå over cupen og er klar for kampen mot man u. :D

 

jaja, uavgjort er nok det beste man kan håpe på. arsenal er i fritt fall og man u har et fryktelig sterkt grep om disse oppgjørene. satser på at reyes, toure og litt flaks kan gi arsenal ett poeng...

Link to comment
Share on other sites

Guest Wright Junior

Jeg tror på seier i denne kampen.

Ingen grunn til å være pessimist.

Chelsea hadde flaks som slo Arsenal.

Litt magi fra Henry og vi vinner kampen.

Enkelt og greit! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest wengerslad

Ser for meg et nytt nederlag her... La oss heller glemme denne kampen før den er spilt og snu kanona vår i retning Cardiff. Den kampen må vi vel klare både med og uten Cygan :D

 

Jeg for min del skal se kampen(Man Utd) med ryggen til. Snur meg ikke før jeg hører noen roper Henry magi e.l. Blir det et Man Utd mål først skrur eg av tv, og kaster dekoder og talerken i restavfalls dunken!

 

 

 

 

VI SKYTER SPURS MED KANON!

SALUT!

NELSON D. VIVAS Where art thou?!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...