Jump to content

2006.01.03 Manchester United H


Andain

Recommended Posts

Guest fabregas
Eg håpe Gilbert spele venstre back mot Man U. Han kan umulig gjera ein dårligare jobb enn Cygan

32957[/snapback]

 

Du slipper å bekymre deg for Cygan i denne kampen. Han fikk sitt 5. gule mot Villa og må stå over. Da er det trolig enten Eboue eller Toure som tar over for Lauren som igjen blir flyttet over på venstre back.

32980[/snapback]

Det var betryggande å høyra. Ronaldo vs Cygan hadde blitt stygt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply
Egentlig jævla mange pessimister her...

33062[/snapback]

 

Ikke pessimister..: Realister! Vi må se ut i fra det som er mulig og ikke mulig her. Og mer enn ett poeng her er U-mulig må jeg nesten si.... D-E-S-V-E-R-R-E.... :D

Link to comment
Share on other sites

Neville søster prøver å fucke opp allerede. Hvem hvem skal han gjemme seg

bak når Keane ikke er der?

 

Søster Neville uttaler seg

 

Tap er ikke akseptabelt her. Her må vi krige til oss poeng.

 

Hadde vært interessant å se Gilbert på backen snart. Men dette er kanskje ikke

rette kampen.

Link to comment
Share on other sites

Håper på en stygg kamp der slåssing og kort dominerer. Viktig å få inn noen fæle tacklinger på Rooney og Ronaldo slik at underholdningen er sikret.

33123[/snapback]

 

En slik kamp er jo vi dømt til å tape.... La United isåfall stå for slåssinga, kortene og de fæle tacklingene, så får vi ta oss av festfotballen... :D

Link to comment
Share on other sites

Ny utrolig viktig kamp, med tanke på Cl plass.

 

Har egentlig ikke noen spesiell følelse om hvordan denne kampen ender. Var skråsikker på at vi skulle slå Chelsea hjemme, men ett stolpeskudd og en feilaktig annulert offside satte en effektiv stopper for det.

 

Også usikker på hvilket lag man bør velge i denne kampen. Stort sett så sier laget seg selv, men før denne kampen er det mange plasser det er usikkerhet rundt.

 

Mitt lag blir:

 

Lehmann

 

Toure Senderos Sol Lauren

 

Pires Flamini Cesc Reyes

 

Bergkamp

Henry

 

Van Persie har mistet litt av toppformen, og kommer inn som super sub. Reyes og Pires MÅ være kantene våre. Hverken Hleb eller Ljungberg har vært inærheten av den formen som kreves i denne kampen. Synes det er rart Hleb ikke får mer kritikk her inne. Klart han trenger tid til å venne seg til spillestil og tempo, men han har vært fryktelig svak i det siste. Han har også mange farlige tverrsover pasninger og balltap på egen bane halvdel.

 

Tips 1-1

Link to comment
Share on other sites

Defensivt er Hleb livsfarlig. Tror aldri jeg har sett en spiller

i Arsenaldrakt som lager så farlige situasjoner som han.

Enten dribler han en mann av og slår neste pasning til en motspiller.

Toppen på kransekaka tok han likevel da han begynte å drible ved 16 meteren vår

og satte Cygan i en vanskelig posisjon.

Må innrømme at totalt sett har Hleb skuffet. Han er bra offensiv,men

utrolig svak defensivt.

 

Jeg vil gjerne ha farten til Toure på stopperplass.

Men det blir gjerne litt tøft med Eboue i forsvaret også.

Dette blir krig tror jeg og Senderos og Sol kan vinne kampen

for oss.

 

Hesten og spesielt Shrek er i storform om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Håper på en stygg kamp der slåssing og kort dominerer. Viktig å få inn noen fæle tacklinger på Rooney og Ronaldo slik at underholdningen er sikret.

33123[/snapback]

 

Hvilken dårlig innstilling er det du har??!! Vi kan ikke vinne en sånn kamp mot Manu som du sier. Dette må gjøres med stil om vi skal ha sjangs... Vi må spille god fotball, og vi må ikke spille feilpasninger og sånt.

 

Men jeg er kjempefornøyd med uavgjort jeg, og en seier, med den formen vi er i nå, blir utenkelig! Tipper vi taper! Jeg kommer nærmere resultatet senere...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har stor sjangs til å vinne den kampen her... Man u er ikke i så god form for tida de heller... :P

33147[/snapback]

 

JO! :P

 

Men SE på Fergusons uttalelser før kampen da... Ufattelig så frekk det går an å bli.

 

Og se på Kommentarene nedenfor der også da. For noen rasshøl!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har stor sjangs til å vinne den kampen her... Man u er ikke i så god form for tida de heller... :P

33147[/snapback]

De banker Bolton 4-1, vi taper 2-0. Ja de er jo i dårlig form...

33152[/snapback]

 

De klarte jo bare 2-2 mot Birmingham som Arsenal vant 1-0 mot

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har stor sjangs til å vinne den kampen her... Man u er ikke i så god form for tida de heller... :P

33147[/snapback]

 

Er det 8-2-0 United har på de 10 siste kamper. Ikke så bra form det nei.... :P

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har stor sjangs til å vinne den kampen her... Man u er ikke i så god form for tida de heller... :P

33147[/snapback]

 

Er det 8-2-0 United har på de 10 siste kamper. Ikke så bra form det nei.... :P

33155[/snapback]

 

United er i meget bra form... Men vi skal ikke glemme at det faktisk er United som har mest å tape her! Og fallhøyden for Sur Alex & co er stor!

Link to comment
Share on other sites

At det er Man U som har mest å tape på denne kampen er jeg overhodet ikke enig i. Om Man U blir 10 eller 13 poeng bak Chelsea til slutt er av mindre betydning enn om Arsenal ikke skulle klare å kvalifisere seg til CL.

 

Dessuten er det hjemmekamp. Arsenal skal ikke tape for noen hjemme!

Link to comment
Share on other sites

Egentlig jævla mange pessimister her...

33062[/snapback]

 

Ikke pessimister..: Realister! Vi må se ut i fra det som er mulig og ikke mulig her. Og mer enn ett poeng her er U-mulig må jeg nesten si.... D-E-S-V-E-R-R-E.... :P

33103[/snapback]

Men etter Pompey kampen, var ikkee Arsenal tilbake mente mange her a? Synes det er veldig overedrevet, etter kun et uavgjort mot Villa. Manu spilte uavgjort mot Birmingham samme dag som pompeykampen. Kanskje mange spillere var slitne mot Villa, og kke orket å ta ut de 110%ene som jeg vet de kommer til å fordoble mot manure. Ett tap i morgen, på manures kanskje siste kamp på Highbury, er det siste Wenger og gutta vil skal skje.

 

Arsenal har stor sjangs til å vinne den kampen her... Man u er ikke i så god form for tida de heller... :P

33147[/snapback]

De banker Bolton 4-1, vi taper 2-0. Ja de er jo i dårlig form...

33152[/snapback]

Å herregud......... Ja, for da betyr det at vi taper 6-1 da liksom? :P

Anyway, så er bolton ett helt forskjellig lag hjemme enn de er borte.

 

Og sånn helt ut av det blå.... Vi var vel ikke i vår dårligste form før vi tapte mot manu på old trafford i fjor vi, hæ? Det var i runde nr.10 av PL, Arsenal hadde vel 8seire og 1 uavgjort, om jeg ikke husker feil? ;) Så skjedde det ingen trodde. Vi tapte mot manu, som lå rundt 10 poeng bak oss på tabellen....

Link to comment
Share on other sites

Ljungberg og RvP ute for kampen. Kjett, for jeg tror begge hadde passet godt inn her. Ljungberg med en fin vane med å score mot manure, og ville nok gitt alt. RvP, målfarlig som bare det.

 

FInt at Gilberto er tilbake igjen da. Får håpe at spillerne gir 120%+++ i denne kampen, Vi SKAL VINNE!

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så mange pessimister her! Man U vant mot et Bolton lag som hadde en svaaaaak kamp. De jobba ikke like mye wsom de gjorde mot Arsenal. Det første målet til Man U var faen meg et selvmål. Og som vi alle vet så er det MYE lettere å vinne når man først får hull på bylla. Arsenal er vel det beste eksemplet på det. Enten vinnet vi 1 - 0 eller så knuser vi lag med 3/4 mål. Vi er det nest beste hjemmelaget i PL så vi skal fiiiint ha sjans mot de ekle. Man U tapte 1 - 4 mot boro som vi bare tapte 1 - 2 mot i en kamp som vi egentlig skulle ha vunnet! Hesten er ikke god mot forsvar som klarer å følge han. Rooney, derimot, er den store trusselen. Han er sterk og kan score fra alle posisjoner på alle tenkelige måter. Den STORE svakheten til Man U er at forsvaret er råttent nå som Heinze er skada. Siden skaden til Heinze har Man U nesten sluppet inn minst ett mål i hver kamp! Det må vi utnytte. Vi må være offensive mot Man U for de er ikke gode hvis lag presser dem. Hvis Man U får dominere, derimot, er de av europeisk klasse. Hvis vi er aggressive og får mange man oppover slik som i Pompey kampen skal vi klare dette! Dette er en kamp Man U ikke må vinne, mens det er en kamp som vi MÅ vinne for å kunne ta 2. plassen! Med et tap her kan det fort også bli en down periode!

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så mange pessimister her! Man U vant mot et Bolton lag som hadde en svaaaaak kamp. De jobba ikke like mye wsom de gjorde mot Arsenal. Det første målet til Man U var faen meg et selvmål. Og som vi alle vet så er det MYE lettere å vinne når man først får hull på bylla. Arsenal er vel det beste eksemplet på det. Enten vinnet vi 1 - 0 eller så knuser vi lag med 3/4 mål. Vi er det nest beste hjemmelaget i PL så vi skal fiiiint ha sjans mot de ekle. Man U tapte 1 - 4 mot boro som vi bare tapte 1 - 2 mot i en kamp som vi egentlig skulle ha vunnet! Hesten er ikke god mot forsvar som klarer å følge han. Rooney, derimot, er den store trusselen. Han er sterk og kan score fra alle posisjoner på alle tenkelige måter. Den STORE svakheten til Man U er at forsvaret er råttent nå som Heinze er skada. Siden skaden til Heinze har Man U nesten sluppet inn minst ett mål i hver kamp! Det må vi utnytte. Vi må være offensive mot Man U for de er ikke gode hvis lag presser dem. Hvis Man U får dominere, derimot, er de av europeisk klasse. Hvis vi er aggressive og får mange man oppover slik som i Pompey kampen skal vi klare dette! Dette er en kamp Man U ikke må vinne, mens det er en kamp som vi MÅ vinne for å kunne ta 2. plassen! Med et tap her kan det fort også bli en down periode!

33185[/snapback]

Word.

Link to comment
Share on other sites

Vi må komme til flere sjanser i denne kampen enn vi klarte mot Aston V . Pasnings spillet var utmerket stort sett hele kampen , men det def. må være skjerpet endel . Ønsker å se at det JOBBES steinhardt av gutta denne kampen . Rooney burde passes ekstra godt på , da har han en tendens til å miste fatningen , gå sur , få kort eller bli byttet ut, og det er bra for oss .

 

Ellers synes jeg at samspillet har kommet seg i laget , noe som er gledelig å se . La oss ha marginene på vår side denne gangen og send dem hjem til Manchester med tårene i øynene .

 

 

Lykke til folkens

Link to comment
Share on other sites

1 Chelsea 21 11 0 0 28 6 8 1 1 18 4 36 58

2 Man Utd 20 6 3 1 20 6 7 2 1 20 11 23 44

3 Liverpool 19 8 1 1 16 4 4 4 1 12 7 17 41

4 Tottenham 20 7 3 1 17 7 3 4 2 12 11 11 37

5 Wigan 21 6 1 4 16 14 5 0 5 9 12 -1 34

6 Arsenal 19 8 0 1 20 4 2 3 5 7 11 12 33

7 Bolton 19 5 3 1 11 4 4 2 4 14 16 5 32

8 Man City 20 5 2 3 13 7 3 2 5 14 15 5 28

 

Slik ser tabellen ut etter at Liverpool og Bolton har spilt uavgjort i ettermiddag. Jeg synes denne ser veldig bra ut, jeg! Selv med tap mot United, er ikke løpet kjørt i forhold til fjerdeplassen. Bolton og Tottenham ser ut til å være våre værste fiender fremover.

 

Jeg kjenner at jeg har nullstilt meg foran kampen i morgen. Jeg vil juble for seier, være fornøyd med uavgjort og ta det "lungt" om vi taper.

 

At Ljunberg og Van Persie står over, er ikke noen krise. Vi setter inn Pires og Bergkamp, og vips er vi minst like vanskelige å slå. Ja, for vi er faktisk vanskelige å få mål på om dagen!

 

Lykke til og GO FOR THEM!

Link to comment
Share on other sites

1    Chelsea      21 11 0 0 28 6 8 1 1 18 4 36          58

2    Man Utd      20 6 3 1 20 6 7 2 1 20 11 23          44

3    Liverpool    19 8 1 1 16 4 4 4 1 12 7 17          41

4    Tottenham  20 7 3 1 17 7 3 4 2 12 11 11        37

5    Wigan        21 6 1 4 16 14 5 0 5 9 12 -1          34

6    Arsenal      19 8 0 1 20 4 2 3 5 7 11 12          33

7    Bolton        19 5 3 1 11 4 4 2 4 14 16 5          32

8    Man City    20 5 2 3 13 7 3 2 5 14 15 5          28

 

Slik ser tabellen ut etter at Liverpool og Bolton har spilt uavgjort i ettermiddag. Jeg synes denne ser veldig bra ut, jeg! Selv med tap mot United, er ikke løpet kjørt i forhold til fjerdeplassen. Bolton og Tottenham ser ut til å være våre værste fiender fremover.

 

Jeg kjenner at jeg har nullstilt meg foran kampen i morgen. Jeg vil juble for seier, være fornøyd med uavgjort og ta det "lungt" om vi taper.

 

At Ljunberg og Van Persie står over, er ikke noen krise. Vi setter inn Pires og Bergkamp, og vips er vi minst like vanskelige å slå. Ja, for vi er faktisk vanskelige å få mål på om dagen!

 

Lykke til og GO FOR THEM!

33213[/snapback]

 

Som du også ser er 2. plassen innen rekkevidde dersom vi slår Man u! Dersom Spurdz får en lengre skade på king, robinson eller carrick kan de glemme CL plass. Bolton er gode, men de har ikke det lille ekstra som skal til for å få CL plass. Wigan kommer nå inn i en down periode og kommer tilslutt til å ende på 8 plass.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...