Jump to content

2005.03.05 Portsmouth H


Internettansvarlig

Recommended Posts

Guest vosse

Noen som har oversikt over skader/karantener?

 

Pires er garantert ute, hva med Henry?

Og hvilke av spissene er ute med karantene? Går det mot en ny kamp med Quincy? Jippi!

Link to comment
Share on other sites

Van Persie spiller nok i denne. Henry er det vel 50-50 med, han blir hvertfall ikke tatt noen sjanser med. Håper på dette laget.

Lehmann(Ble plutselig usikker igjen på om han er bedre enn Almunia) :P

Lauren-Senderos-Cygan-Cole

Freddie-Fabregas-Vieira-Clichy?

Van Persie- Quincy/Aliadiere/Henry

 

Når Sol er borte, syns jeg Cygan-Senderos er det klart beste stopperparet. Midt-på-tabellen-lag på hjemmebane betyr alle mann i forsvar, derfor får Fabregas plassen på midtbanen, med mindre Edu skulle bli klar. Freddie tilbake på kanten, Van Persie får leke seg mot middelmådige forsvarspillere og Aliadiere/Quincy får sin PL debut,med mindre Henry spiller.

Link to comment
Share on other sites

Trur vel at Henry spelar, dersom har er skadefri. Pires, Bergkamp, Reyes og Van Persie(trur han automatisk får 3 kampar) er fortsatt ute.

Henry og Quincy på topp hadde vore ein artig kombinasjon. Quincy viste (for fyrste gong synes eg) i går at han har teke steget opp, og kan bli ein trussel for ka som helst premier league forsvar.

Synes også at Almunia bør få fornya tillit. Han har forhåpentlegvis spelt på seg litt sjølvtillit, og det er noko vi har mangla aller bakerst. ;)

 

Ser vel også ut som kampen IKKJE SKAL VISAST PÅ TV!!!!!!!!!! :P ;)

Det vert litt rart, men vi får dra fram den gode gamle Tandberg-radioen, og følga kampen på bbc five live.

Vi får håpa på 3 poeng, og setja litt press på united mpt 2.plassen.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen grunn til å forandre på midtstopperparet til denne kampen. Keeperplassen er eg meir usikker på. Personleg meiner eg at Almunia er eit betre alternativ enn Jensemann, mykje grunna det han viste i går, men og fordi Lehmann er ein fjollete klovn (Eg har ikkje for vane å rakke ned på Arsenalspelerar, men med Jens gjer eg eit unntak. Send han heim til Tyskerland for en middels sum grunkerr). Clichy og Cole bør vel ta seg av venstresida. Kven som spelar forsvar og midtbane er meg revnende likegyldig. Laurie på høgreback og Ljungberg som høgreving. Vieira og Fab sentralt på midten og Dr.Quinn(cy) på topp saman med ein totalt skadefri Henry. Eventuelt kan Ali få prøve seg frå start, med Henry i bakhånd om det skulle knipe.

 

Altså:

 

Manuel

Etame, Phillipe, Pascal, Ash/Gael

Prins Frederik, Patrick, Fab, Gael/Ash

Quincy, Va-Va-Voom/Jeremie

 

Tips: 2-0. Pottetett forsvar og god flyt i front. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Håper at Henry blir spart i denne kampen og at Quincy spiller på hans plass.

Jens kommer nok tilbake i målet til tross for heltedåden til Aluminium i går kveld.

Ashley Cole må for guds skyld spille venstre back (slett ikke venstre kant).

Da blir det vel:

Jensemann

Eboue-Senderos-Cygan-Cole

Ljungberg-Vieira-Flamini-Clichy

Quincy-Ali

 

På onsdag vil jeg ha med Bergkamp, Henry, Reyes og Edu.

I tillegg vil jeg ta med i aftenbønnen min at Sol må bli klar.

Link to comment
Share on other sites

Guest erling
Synes Eboue kan få starte på høyre kant jeg! han imponerte meg med det lille han spilte mot Sot'on!

2198[/snapback]

 

Dette er jeg faktisk enig i, Ljungberg burde få vile, han virker litt sliten og er en veldig viktig spiller å ha i topp form til CL kampen.

Van persie fikk vel to gule, å da er han vel klar til denne kampen, regner med at han spiller da, men sammen med hvem på topp er det vel bare Wenger som vet :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Vanskelig å velge lag til denne kampen.

Mitt rotete lag:

 

Jens/Manuel

 

Emmanuel- Philippe/Kolo/Pascal- Ashley

 

Freddie(Bør kanskje hvile)- Patrick- Mathieu/Cesc- Gael

 

Quincy- Arturo/Jeremie

 

Benken:

Taylor

Hoyte

Lauren(Bør egentlig også hviles)

Larsson

Robin

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen kommer til å bli jævlig vanskelig, vi får bare være sjeleglade for at Pompey har en så begredelig bortestatistikk, kanskje litt HARD kjemping fra samme guttene som spilte mot Shef U vil resultere seg?? Krysser fingrer og tær!!

 

Almunia

 

Lauren Senderos Cygan Cole

 

Freddie Fabregas Vieira Clichy

 

Quincy Henry

 

 

 

benk

 

RvP

Taylor

Kolo

Eboue

Flamini

Link to comment
Share on other sites

Guest aFc :)

njaa... Tipper det blir noe sånn her jeg :)

 

Jensemann

Lauren-Senderos-Cygan-Cole

Freddie-Fabregas-Vieira-Clichy(syns han er skikkelig god jeg)

Van Persie- Ali (hvis ikke Henry er 100%)

 

Kan jo være Wenger setter Almunia da, er jo kanskje like greit.

Håper snart Sola er tilbake! Merker det når Cambell er borte!

Link to comment
Share on other sites

Forventer seier på Lørdag. Det blir en mur avet forsvar å bryte gjennom. Men det er superviktig for arsenal å få en tidlig scoring. men unasett noen som vet om det er store sjanser å få se Quincy i trøya på lørdag?.

 

Jaja seier blir det garantert... jeg føler det på meg at Arsenal kommer råsterkt tilbake nå til Våren.:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen

Vi overbeviser mot Portsmouth, og vinner 4-0 med dette laget:

 

Almunia

 

Lauren - Senderos - Cygan - Cole

 

Ljungberg - Vieira - Flamini - Clichy

 

Quincy - Van Persie

 

 

res: Taylor, Toure, Eboue, Fabregas, Lupoli

 

 

Quincy skorer 3 og Senderos 1 (det er lov å drømme)!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Almunia står nok ganske sikkert mot pompey.. Mens kanskje Quincy får sjansen..Blir spennende å se. Bergkamp er vel ute med karantene så han står over. Henry syns jeg og bør bli spart..i så fall komme innpå senere i nød.

Så får vi bare håpe på at patrick leder oss til en seier på lørdag da.. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...