Internettansvarlig Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Diskuter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vosse Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Noen som har oversikt over skader/karantener? Pires er garantert ute, hva med Henry? Og hvilke av spissene er ute med karantene? Går det mot en ny kamp med Quincy? Jippi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted March 2, 2005 Author Report Share Posted March 2, 2005 Enig, Ljungberg på ut på kanten, bidro ikke mye som spiss i kampen mot United. Morro å sett Aladiere igjen, og selvsagt Quincy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Van Persie spiller nok i denne. Henry er det vel 50-50 med, han blir hvertfall ikke tatt noen sjanser med. Håper på dette laget. Lehmann(Ble plutselig usikker igjen på om han er bedre enn Almunia) Lauren-Senderos-Cygan-Cole Freddie-Fabregas-Vieira-Clichy? Van Persie- Quincy/Aliadiere/Henry Når Sol er borte, syns jeg Cygan-Senderos er det klart beste stopperparet. Midt-på-tabellen-lag på hjemmebane betyr alle mann i forsvar, derfor får Fabregas plassen på midtbanen, med mindre Edu skulle bli klar. Freddie tilbake på kanten, Van Persie får leke seg mot middelmådige forsvarspillere og Aliadiere/Quincy får sin PL debut,med mindre Henry spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paddy4 Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Trur vel at Henry spelar, dersom har er skadefri. Pires, Bergkamp, Reyes og Van Persie(trur han automatisk får 3 kampar) er fortsatt ute. Henry og Quincy på topp hadde vore ein artig kombinasjon. Quincy viste (for fyrste gong synes eg) i går at han har teke steget opp, og kan bli ein trussel for ka som helst premier league forsvar. Synes også at Almunia bør få fornya tillit. Han har forhåpentlegvis spelt på seg litt sjølvtillit, og det er noko vi har mangla aller bakerst. Ser vel også ut som kampen IKKJE SKAL VISAST PÅ TV!!!!!!!!!! Det vert litt rart, men vi får dra fram den gode gamle Tandberg-radioen, og følga kampen på bbc five live. Vi får håpa på 3 poeng, og setja litt press på united mpt 2.plassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Det er vel ingen grunn til å forandre på midtstopperparet til denne kampen. Keeperplassen er eg meir usikker på. Personleg meiner eg at Almunia er eit betre alternativ enn Jensemann, mykje grunna det han viste i går, men og fordi Lehmann er ein fjollete klovn (Eg har ikkje for vane å rakke ned på Arsenalspelerar, men med Jens gjer eg eit unntak. Send han heim til Tyskerland for en middels sum grunkerr). Clichy og Cole bør vel ta seg av venstresida. Kven som spelar forsvar og midtbane er meg revnende likegyldig. Laurie på høgreback og Ljungberg som høgreving. Vieira og Fab sentralt på midten og Dr.Quinn(cy) på topp saman med ein totalt skadefri Henry. Eventuelt kan Ali få prøve seg frå start, med Henry i bakhånd om det skulle knipe. Altså: Manuel Etame, Phillipe, Pascal, Ash/Gael Prins Frederik, Patrick, Fab, Gael/Ash Quincy, Va-Va-Voom/Jeremie Tips: 2-0. Pottetett forsvar og god flyt i front. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Håper at Henry blir spart i denne kampen og at Quincy spiller på hans plass. Jens kommer nok tilbake i målet til tross for heltedåden til Aluminium i går kveld. Ashley Cole må for guds skyld spille venstre back (slett ikke venstre kant). Da blir det vel: Jensemann Eboue-Senderos-Cygan-Cole Ljungberg-Vieira-Flamini-Clichy Quincy-Ali På onsdag vil jeg ha med Bergkamp, Henry, Reyes og Edu. I tillegg vil jeg ta med i aftenbønnen min at Sol må bli klar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Synes Eboue kan få starte på høyre kant jeg! han imponerte meg med det lille han spilte mot Sot'on! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest erling Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Synes Eboue kan få starte på høyre kant jeg! han imponerte meg med det lille han spilte mot Sot'on! 2198[/snapback] Dette er jeg faktisk enig i, Ljungberg burde få vile, han virker litt sliten og er en veldig viktig spiller å ha i topp form til CL kampen. Van persie fikk vel to gule, å da er han vel klar til denne kampen, regner med at han spiller da, men sammen med hvem på topp er det vel bare Wenger som vet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Vanskelig å velge lag til denne kampen. Mitt rotete lag: Jens/Manuel Emmanuel- Philippe/Kolo/Pascal- Ashley Freddie(Bør kanskje hvile)- Patrick- Mathieu/Cesc- Gael Quincy- Arturo/Jeremie Benken: Taylor Hoyte Lauren(Bør egentlig også hviles) Larsson Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 3, 2005 Report Share Posted March 3, 2005 Ashley Cole må trolig stå over. Tipper på: Lehmann Lauren-Senderos-Cygan-Clichy Fabregas-Flamini-Vieira-Ljungberg van Persie-Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 3, 2005 Report Share Posted March 3, 2005 Tipper laget laget blir: Lehmann Lauren Senderos Cygan Cole Fabregas Vieira Flamini Clichy Van Persie Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted March 3, 2005 Report Share Posted March 3, 2005 Denne kampen kommer til å bli jævlig vanskelig, vi får bare være sjeleglade for at Pompey har en så begredelig bortestatistikk, kanskje litt HARD kjemping fra samme guttene som spilte mot Shef U vil resultere seg?? Krysser fingrer og tær!! Almunia Lauren Senderos Cygan Cole Freddie Fabregas Vieira Clichy Quincy Henry benk RvP Taylor Kolo Eboue Flamini Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aFc :) Posted March 3, 2005 Report Share Posted March 3, 2005 njaa... Tipper det blir noe sånn her jeg Jensemann Lauren-Senderos-Cygan-Cole Freddie-Fabregas-Vieira-Clichy(syns han er skikkelig god jeg) Van Persie- Ali (hvis ikke Henry er 100%) Kan jo være Wenger setter Almunia da, er jo kanskje like greit. Håper snart Sola er tilbake! Merker det når Cambell er borte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernille Posted March 3, 2005 Report Share Posted March 3, 2005 Det var noen som sa at denne kampen ikke gikk på tv, er det sant?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted March 3, 2005 Report Share Posted March 3, 2005 Supporters will see the real Almunia says Wenger Men spiller han på lørdag mon tro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted March 3, 2005 Report Share Posted March 3, 2005 Går den ikke på tv? Huffameg. her er laget. Almunia Lauren - Toure/Senderos/Cygan - Cole Ljungberg (bør hvile) Cesc Vieira Reyes Quincy Aliadiere/Henry Lehmann midtstopper Eboue Flamini spiss Håper virkelig Quincy spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted March 3, 2005 Report Share Posted March 3, 2005 Forventer seier på Lørdag. Det blir en mur avet forsvar å bryte gjennom. Men det er superviktig for arsenal å få en tidlig scoring. men unasett noen som vet om det er store sjanser å få se Quincy i trøya på lørdag?. Jaja seier blir det garantert... jeg føler det på meg at Arsenal kommer råsterkt tilbake nå til Våren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rufsen Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 Vi overbeviser mot Portsmouth, og vinner 4-0 med dette laget: Almunia Lauren - Senderos - Cygan - Cole Ljungberg - Vieira - Flamini - Clichy Quincy - Van Persie res: Taylor, Toure, Eboue, Fabregas, Lupoli Quincy skorer 3 og Senderos 1 (det er lov å drømme)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 Henry er klar til lørdag. Eg ser helst at han blir spart, med tanke på Bayern-kampen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 Almunia står nok ganske sikkert mot pompey.. Mens kanskje Quincy får sjansen..Blir spennende å se. Bergkamp er vel ute med karantene så han står over. Henry syns jeg og bør bli spart..i så fall komme innpå senere i nød. Så får vi bare håpe på at patrick leder oss til en seier på lørdag da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 Føler på meg at Pompeys keeper blir MOM!! På tide å overbevise igjen. Tipper at Henry ikke er med fra start, i og med at Persie er tilbake igjen. Noe lag for kampen vil jeg ikke foreslå. Det er jo nærmest umulig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 nei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 5, 2005 Report Share Posted March 5, 2005 går ikke kampen på hverken canal+ eller canal+ sport? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.