Jump to content

2005.12.28 Portsmouth H


Dypvik #5

Recommended Posts

Guest fabregas
Ser Reyes går ut og in med Eboue, håper bare det ikkje er skade på gang, virker som er på vei mot topp formen.. Noen som veit om det er skade i bildet ?

32452[/snapback]

Det stod på BBC sin live oppdatering at det var eit taktisk bytte

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply
Ser Reyes går ut og in med Eboue, håper bare det ikkje er skade på gang, virker som er på vei mot topp formen.. Noen som veit om det er skade i bildet ?

32452[/snapback]

 

Da ville det vel stått at han hinker ut eller lignende. Han har heller ikke vært nede på bakken. Han har vel bare løpt seg tom fordi han jobber så bra :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

må rose city for at de fortsatt holder koken mot Chelsea. Selv om vi er kilometer unna dem på tabellen må det være lov å håpe.. Og nå kommer Bradley Wright Phillips inn for å spille skjorta av brorsan! =)

Link to comment
Share on other sites

må rose city for at de fortsatt holder koken mot Chelsea. Selv om vi er kilometer unna dem på tabellen må det være lov å håpe.. Og nå kommer Bradley Wright Phillips inn for å spille skjorta av brorsan! =)

32458[/snapback]

 

 

Et annet lag vi rose er Liverpool.. Makan til spill mot Everton.

 

Liverpool virker veldig sterke og jeg tror faktisk de kan true Chelsea.

 

Well done you fuckers!!

Link to comment
Share on other sites

Nå kommer sikkert Solskjær inn for United snart og smeller inn 2-3 målet. Noe som betyr kun Man Utd i VG og andre medier i morgen. Hadde ikke forundra meg om dette skjer.

 

Greit at vi tar det rolig i andre omgang. Vi har en tøff kamp på lørdag borte mot Aston Villa, så vil helst slippe unna skader etc. :D

32464[/snapback]

Bare det at gunnar sitter på benken er nok til å fylle opp alle norske medier :)

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å finne torrent til heile kveldens kamp i sin heilhet, andain?

32516[/snapback]

Ser vel for meg at det blir vanskelig, i alle fall enno, sidan den ikkje har vert vist på noko kanal, etter det eg har forstått. Men det er jo Andain som er eksperten her, så ikkje høyr på ein skarve bondegut.. :)

 

Gledelig å høyre at Reyes er involvert i mykje, og beviser nok ein gong at vingen er hans plass.

 

Vi er på gang..

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å finne torrent til heile kveldens kamp i sin heilhet, andain?

32516[/snapback]

Ser vel for meg at det blir vanskelig, i alle fall enno, sidan den ikkje har vert vist på noko kanal, etter det eg har forstått. Men det er jo Andain som er eksperten her, så ikkje høyr på ein skarve bondegut.. :)

 

Gledelig å høyre at Reyes er involvert i mykje, og beviser nok ein gong at vingen er hans plass.

 

Vi er på gang..

32519[/snapback]

Jeg er nok ingen ekspert når sant skal sies og som Paddy sier så ble ikke kampen streamet via nett idag. Derimot ble den vist på TV på ART og den ble tatt opp i sin helhet av en person. Om han tar seg bryet med å legge den ut i sin helhet derimot tør jeg ikke si.

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å finne torrent til heile kveldens kamp i sin heilhet, andain?

32516[/snapback]

Ser vel for meg at det blir vanskelig, i alle fall enno, sidan den ikkje har vert vist på noko kanal, etter det eg har forstått. Men det er jo Andain som er eksperten her, så ikkje høyr på ein skarve bondegut.. :D

 

Gledelig å høyre at Reyes er involvert i mykje, og beviser nok ein gong at vingen er hans plass.

 

Vi er på gang..

32519[/snapback]

Jeg er nok ingen ekspert når sant skal sies og som Paddy sier så ble ikke kampen streamet via nett idag. Derimot ble den vist på TV på ART og den ble tatt opp i sin helhet av en person. Om han tar seg bryet med å legge den ut i sin helhet derimot tør jeg ikke si.

32523[/snapback]

 

kanskje han bare legger ut førsteomgang :)

Link to comment
Share on other sites

For en kveld! Spurs taper, Man U spiller uavgjort og Arsenal herjer vilt med Portsmouth på THOF.. Bare tragisk at dette ikke blir sendt på Canal +.. Men hva gjør vel det når vi har Andain? :D

 

Kjempemorro at Bergkamp tegner seg på lista igjen og ikke minst at Reyes ser ut til å blomstre.. Og Henry er jo bare konge! :)

 

Aston Villa og United, watch out :D

Link to comment
Share on other sites

Dagbladet har for en gangs skyld kommet ut fort med spillerbørs og oppsummering fra kampen:

 

http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball...=5891&ligaid=85

 

Reyes ble banens beste med 9 :)

32533[/snapback]

 

Mulig det har gått litt fort i svingene: Arsenal hadde tapt sine siste to hjemmekamper... Men de skal ha ros for at de er raske med oppdateringen.

 

Ser også at Kanu fikk 9 på børsen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Burneyz

Endelig. Slik vi vil se Arsenal i aksjon, 4 - 0 fin seier og fin kveld! Bergkamp tilbake med 1 scoring også, akkurat dette vi trengte! Hilsen en fornøyd Arsenal Fan 14år :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
digg seier idag! noen som vet hvor jeg finner "higlights" fra kampen bortsett fra de som andain allerede har lagt ut

32536[/snapback]

 

Jeg tror Andain har fått med seg alle (!?) klipp og highlights som er tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

Guest kservik

Får ikke håpe dette bare var en "blipp" siden Viera var tilbake og at de følte seg ekstra trygge på bakgrunn av han.

 

Neida, var nok et tydelig tegn på at flere begynner å få tilbake troa og formen. Kanskje det ikke var så dumt å ha to defensive midtbanespillere i Flamini og Gilberto?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...