Dypvik #5 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Kan noen si meg hvordan jeg bruker steam?? Må jeg laste ned noen program for å bruke det?? Plis hjelp meg 32261[/snapback] Les chojin's forklaring litt ovenfor. (Kanskje den var på forrige side også.) 32263[/snapback] Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Det er snart 25 min. til kampstart og det fins ikke en eneste link! også akkurat idag da når jeg først har fått til disse stream greiene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockyRocastle Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 ArsenalTV er direkte inne fra oppvarmingen.. En mager trøst.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Er Hleb skadet eller blir han bare hvilt? Mitt tips: 2-0 (Henry 2) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Jens Lehmann Lauren Sol Campbell Pascal Cygan Kolo Toure Robert Pires Gilberto Mathieu Flamini Jose Reyes Dennis Bergkamp Thierry Henry 32298[/snapback] Som vi ser av lagoppstillingen kommer vi til å komme til mange sjanser grunnet mange gode pasningsleggere, men kommer til å sløse mye pga mangel på avslutningsferdigheter. Lupoli hadde passet inn perfekt inn hvis han hadde spilt istedenfor bergkamp! Vi kommer likevel til å vinne "enkelt" mot dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Jens Lehmann Lauren Sol Campbell Pascal Cygan Kolo Toure Robert Pires Gilberto Mathieu Flamini Jose Reyes Dennis Bergkamp Thierry Henry 32298[/snapback] Som vi ser av lagoppstillingen kommer vi til å komme til mange sjanser grunnet mange gode pasningsleggere, men kommer til å sløse mye pga mangel på avslutningsferdigheter. Vi kommer likevel til å vinne "enkelt" mot dem. 32301[/snapback] Håper ikke du sikter til den ballsikre og kreative sentrale midtbaneduoen vår? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Tror ikke Hleb akuratt har vist arsenal og fansen hva han er god for.. Spillt bra, men ikke gjort noe Magisk for å si det sånn.. Tror arsenal vinner 3-0, men er skikkelig forbannet over at det ikke finnes noen stream links:(!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 ... se det, Pires på høyrekanten! Takk og lov for at Reyes nå ser ut til å få spille noe fast på venstre kant! Da skal jeg klare meg med vg live i kveld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Jens Lehmann Lauren Sol Campbell Pascal Cygan Kolo Toure Robert Pires Gilberto Mathieu Flamini Jose Reyes Dennis Bergkamp Thierry Henry 32298[/snapback] Som vi ser av lagoppstillingen kommer vi til å komme til mange sjanser grunnet mange gode pasningsleggere, men kommer til å sløse mye pga mangel på avslutningsferdigheter. Vi kommer likevel til å vinne "enkelt" mot dem. 32301[/snapback] Håper ikke du sikter til den ballsikre og kreative sentrale midtbaneduoen vår? 32302[/snapback] Jeg sikter på hele angrepet. Flamini og Gilberto er begge ekstremt gode fightere som løper mye, men når de først har ballen i beina er de ikke like gode. Ingen av de to er dessverre noen målscorere. Reyes er,som han har sagt selv, en tilrettelegger og ikke en målscorer. Han har ekstreme ferdigheter, men avslutningene hans mangler alltid det lille ekstra. Likevel er jeg helt sikker på at han vil bedre det også etterhvert, han er tross alt bare 22. Pires er nå mer en pasningslegger og de gamle gode løpene hans ser vi mindre og mindre av. Bergkamp er for treig til å gå på løp selv om han har er en god avslutter. PGA skaden kan ikke Henry ta de lange og super raske løpa sine, han kan bare løpe 90%. Hvis han presser seg for mye vil achilleses bli skikkelig ille og han vil miste Real kampene. Derfor skal han sende vingene og den andre spissen gjennom. Heldigvis er ikke Pompey kjent for å ha den beste målmannen i PL så jeg er helt sikker på at vi scorer en del mål til tross for mangel på avslutningsevne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Gleder meg til kampen nå, spesielt med tanke på at Reyes spiller venstre-kant. Bare synd at det ser ut til at jeg må nøye meg med VG-live/Nettavisen live. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Gleder meg til kampen nå, spesielt med tanke på at Reyes spiller venstre-kant. Bare synd at det ser ut til at jeg må nøye meg med VG-live/Nettavisen live. 32308[/snapback] Enig! Jeg tror Reyes kommer til å storspille i dag og vise hvilken klasssespiller han er! Kanskje han klarer å bedre sin egen "score mål i kamper på rad"-rekord fra i fjor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Fortsatt ingen som har funnet en stream? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Da er kampen igang og ingen link til stream er funnet. Er det da muligheter for å skaffe høydepunkter/mål av kampen imorgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Beelzebot Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 håper reyes spiller på høyresiden og pires ute på venstrekanten. reyes er best på høyre og pires best på venstre. da burde det være ganske åpenbart hvem som bør spille hvor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Da er kampen igang og ingen link til stream er funnet. Er det da muligheter for å skaffe høydepunkter/mål av kampen imorgen? 32311[/snapback] Legger ut høydepunkter/målene iløpet av kvelden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Da er kampen igang og ingen link til stream er funnet. Er det da muligheter for å skaffe høydepunkter/mål av kampen imorgen? 32311[/snapback] Legger ut høydepunkter/målene iløpet av kvelden 32313[/snapback] Jeg er så glad for at du er gooner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Dere kan finne ALLE KAMPER/Highlights osv på www.fbtz.com!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Bergkamp allerede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Da er kampen igang og ingen link til stream er funnet. Er det da muligheter for å skaffe høydepunkter/mål av kampen imorgen? 32311[/snapback] Legger ut høydepunkter/målene iløpet av kvelden 32313[/snapback] Tusen takk Andain. You are simply the best! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Bergkamp, Reyes assist Herlig start! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 JADDA! Dutch maestro scores! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojin Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Bergkamp!!!!!!!! Assis Reyes !!! Lekker start !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Oh jess! Imerslundinho: Reyes glimter allered Faen, Hesten Rooy putta også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tommmy Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Jeg klikker visst dette blir som 7-0 kampen mot everton og jeg ikke får sett den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Beelzebot Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 reyes med sin 13. assist i år(inkludert straffesparkene han har skaffet laget)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.