Jump to content

2005.12.28 Portsmouth H


Dypvik #5

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply
Jens Lehmann

Lauren

Sol Campbell

Pascal Cygan

Kolo Toure

Robert Pires

Gilberto

Mathieu Flamini

Jose Reyes

Dennis Bergkamp

Thierry Henry

32298[/snapback]

 

Som vi ser av lagoppstillingen kommer vi til å komme til mange sjanser grunnet mange gode pasningsleggere, men kommer til å sløse mye pga mangel på avslutningsferdigheter. Lupoli hadde passet inn perfekt inn hvis han hadde spilt istedenfor bergkamp! Vi kommer likevel til å vinne "enkelt" mot dem.

Link to comment
Share on other sites

Jens Lehmann

Lauren

Sol Campbell

Pascal Cygan

Kolo Toure

Robert Pires

Gilberto

Mathieu Flamini

Jose Reyes

Dennis Bergkamp

Thierry Henry

32298[/snapback]

 

Som vi ser av lagoppstillingen kommer vi til å komme til mange sjanser grunnet mange gode pasningsleggere, men kommer til å sløse mye pga mangel på avslutningsferdigheter. Vi kommer likevel til å vinne "enkelt" mot dem.

32301[/snapback]

 

Håper ikke du sikter til den ballsikre og kreative sentrale midtbaneduoen vår?

Link to comment
Share on other sites

Jens Lehmann

Lauren

Sol Campbell

Pascal Cygan

Kolo Toure

Robert Pires

Gilberto

Mathieu Flamini

Jose Reyes

Dennis Bergkamp

Thierry Henry

32298[/snapback]

 

Som vi ser av lagoppstillingen kommer vi til å komme til mange sjanser grunnet mange gode pasningsleggere, men kommer til å sløse mye pga mangel på avslutningsferdigheter. Vi kommer likevel til å vinne "enkelt" mot dem.

32301[/snapback]

 

Håper ikke du sikter til den ballsikre og kreative sentrale midtbaneduoen vår?

32302[/snapback]

 

Jeg sikter på hele angrepet. Flamini og Gilberto er begge ekstremt gode fightere som løper mye, men når de først har ballen i beina er de ikke like gode. Ingen av de to er dessverre noen målscorere. Reyes er,som han har sagt selv, en tilrettelegger og ikke en målscorer. Han har ekstreme ferdigheter, men avslutningene hans mangler alltid det lille ekstra. Likevel er jeg helt sikker på at han vil bedre det også etterhvert, han er tross alt bare 22. Pires er nå mer en pasningslegger og de gamle gode løpene hans ser vi mindre og mindre av. Bergkamp er for treig til å gå på løp selv om han har er en god avslutter. PGA skaden kan ikke Henry ta de lange og super raske løpa sine, han kan bare løpe 90%. Hvis han presser seg for mye vil achilleses bli skikkelig ille og han vil miste Real kampene. Derfor skal han sende vingene og den andre spissen gjennom. Heldigvis er ikke Pompey kjent for å ha den beste målmannen i PL så jeg er helt sikker på at vi scorer en del mål til tross for mangel på avslutningsevne!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kampen nå, spesielt med tanke på at Reyes spiller venstre-kant. Bare synd at det ser ut til at jeg må nøye meg med VG-live/Nettavisen live.

32308[/snapback]

 

Enig! Jeg tror Reyes kommer til å storspille i dag og vise hvilken klasssespiller han er! Kanskje han klarer å bedre sin egen "score mål i kamper på rad"-rekord fra i fjor :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

håper reyes spiller på høyresiden og pires ute på venstrekanten. reyes er best på høyre og pires best på venstre. da burde det være ganske åpenbart hvem som bør spille hvor...

Link to comment
Share on other sites

Da er kampen igang og ingen link til stream er funnet. Er det da muligheter for å skaffe høydepunkter/mål av kampen imorgen?

32311[/snapback]

 

Legger ut høydepunkter/målene iløpet av kvelden

32313[/snapback]

 

Jeg er så glad for at du er gooner :P

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp allerede :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...