Jump to content

Fellesturer


chojin

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply
reknar med å slenge meg med på fellesturen til kampen mot liverpool (3. fellesturen eg er med på i så fall). fleire her inne som skal vere med på den?

og kven er det som skal vere med som reiseleiarar?

32797[/snapback]

 

Har hørt "rykter" om tur da. En kompis som styrer og steller litt med saken, men om det blir noe av vet jeg ikke. Ikke vet jeg om det var fellestur han lurte på heller. Må kanskje ringe å høre etterhvert.......!!

 

Kunne være artig å treffes igjen Hr. Teddy Oh! ;)

Link to comment
Share on other sites

reknar med å slenge meg med på fellesturen til kampen mot liverpool (3. fellesturen eg er med på i så fall). fleire her inne som skal vere med på den?

og kven er det som skal vere med som reiseleiarar?

32797[/snapback]

Har peika meg ut denne som min kyskheitstakar. ;)

 

Når må ein normalt melde seg på denne, for å vere sikker på plass?

Link to comment
Share on other sites

Paddy, det går jo an å ringe/sende ein mail til Per Egil i Fotballturer og sjekke korleis det ligg an med plassar. Virkar som det er i ferd med å fyllast opp.

 

Kampen mot Liverpool er forøvrig flytta til søndag, så laurdagen kan evt brukast til å sjå ein av kampane Charlton-Boro, Reading-Watford, Luton-Leicester eller Brentford-Barnsley. Eller, gud forby, chelsea-spurs.

 

Og ja, sir John, det hadde vore gildt å treffast igjen. Stand up for the new signing :)

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

Då var eg påmeldt fellesturen til kampen mot Liverpool. Reiser frå Bergen, og flyr direkte til London. Nokre andre som skal gjere det same?

 

Spør som ted_uh kven som skal vere reiseleiar til denne turen? Ikkje det at det er så viktig, men greit å vite. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er reiseleder på den turen ja!

 

Ser at det kan bli hyggelig gjensyn med opptil flere gamle bekjente på denne turen. Nå gjenstår det bare å overvbevise Mr Iskald om at dette er turen han bør bli med på!

34764[/snapback]

 

høyrer du Toggen? <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg er reiseleder på den turen ja!

 

Ser at det kan bli hyggelig gjensyn med opptil flere gamle bekjente på denne turen. Nå gjenstår det bare å overvbevise Mr Iskald om at dette er turen han bør bli med på!

34764[/snapback]

 

Kjenner jeg Mr. Iskald rett, synes han det er feigt å reise til London med ferdig fikset kampbillett.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vurderer å dra på Villa- eller Wigan-kampen?

33985[/snapback]

Jeg, fattern og farfar skal på VIlla :o

35114[/snapback]

 

Eg skal på denne , reiser på sånn fellestur opplegg,( skulle egentlig på arsenal - tottenham, men måtte avlyse den på grunn av noe som kjem opp).

Nokon andre som har bestilt fellestur til denne kampen ? Eg reiser fr Bergen, blir min første tur over.

Link to comment
Share on other sites

reknar med å slenge meg med på fellesturen til kampen mot liverpool (3. fellesturen eg er med på i så fall). fleire her inne som skal vere med på den?

og kven er det som skal vere med som reiseleiarar?

32797[/snapback]

Då var eg påmeldt fellesturen til kampen mot Liverpool. Reiser frå Bergen, og flyr direkte til London. Nokre andre som skal gjere det same?

 

Spør som ted_uh kven som skal vere reiseleiar til denne turen? Ikkje det at det er så viktig, men greit å vite. :o

34484[/snapback]

 

Jeg er reiseleder på den turen ja!

 

Ser at det kan bli hyggelig gjensyn med opptil flere gamle bekjente på denne turen. Nå gjenstår det bare å overvbevise Mr Iskald om at dette er turen han bør bli med på!

34764[/snapback]

 

 

Skal på jobb i London på mandagen og har nå fått ordnet meg billett til kampen. Regner med at det blir noen kalde på x-antall puber på søndagen!

Link to comment
Share on other sites

reknar med å slenge meg med på fellesturen til kampen mot liverpool (3. fellesturen eg er med på i så fall). fleire her inne som skal vere med på den?

og kven er det som skal vere med som reiseleiarar?

32797[/snapback]

Då var eg påmeldt fellesturen til kampen mot Liverpool. Reiser frå Bergen, og flyr direkte til London. Nokre andre som skal gjere det same?

 

Spør som ted_uh kven som skal vere reiseleiar til denne turen? Ikkje det at det er så viktig, men greit å vite. :D

34484[/snapback]

 

Jeg er reiseleder på den turen ja!

 

Ser at det kan bli hyggelig gjensyn med opptil flere gamle bekjente på denne turen. Nå gjenstår det bare å overvbevise Mr Iskald om at dette er turen han bør bli med på!

34764[/snapback]

 

 

Skal på jobb i London på mandagen og har nå fått ordnet meg billett til kampen. Regner med at det blir noen kalde på x-antall puber på søndagen!

36942[/snapback]

 

Dette blir bra! Nå er forøvrig Liverpool-turen utsolgt.

 

Ser at det er Readingkamp på lørdag. Tror det blir en tur dit og. Noen som har vært der før?

Link to comment
Share on other sites

Guest semper fi

Skal foreta en siste pilgrimstur til Highbury før gutta flytter i ny stadion, og skal da være med på fellestur og se kampen mot A.Villa. Håper vi blir mange!! Er der noen som vet hvilken dag omvisningen på Highbury skal være? Kampen går jo lørdag, og må sans reise hjem søndag pga jobb..

Link to comment
Share on other sites

 

Dette blir bra! Nå er forøvrig Liverpool-turen utsolgt.

 

Ser at det er Readingkamp på lørdag. Tror det blir en tur dit og. Noen som har vært der før?

37131[/snapback]

Kjem dette i tillegg til den vanlige fellesturprisen? Må planlegge litt, er på eit stramt budsjett! :huh:

Link to comment
Share on other sites

 

Dette blir bra! Nå er forøvrig Liverpool-turen utsolgt.

 

Ser at det er Readingkamp på lørdag. Tror det blir en tur dit og. Noen som har vært der før?

37131[/snapback]

Kjem dette i tillegg til den vanlige fellesturprisen? Må planlegge litt, er på eit stramt budsjett! :huh:

37415[/snapback]

 

Det kommer utenom ja Paddy

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...