ted_uh Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 reknar med å slenge meg med på fellesturen til kampen mot liverpool (3. fellesturen eg er med på i så fall). fleire her inne som skal vere med på den? og kven er det som skal vere med som reiseleiarar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 reknar med å slenge meg med på fellesturen til kampen mot liverpool (3. fellesturen eg er med på i så fall). fleire her inne som skal vere med på den?og kven er det som skal vere med som reiseleiarar? 32797[/snapback] Har hørt "rykter" om tur da. En kompis som styrer og steller litt med saken, men om det blir noe av vet jeg ikke. Ikke vet jeg om det var fellestur han lurte på heller. Må kanskje ringe å høre etterhvert.......!! Kunne være artig å treffes igjen Hr. Teddy Oh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 reknar med å slenge meg med på fellesturen til kampen mot liverpool (3. fellesturen eg er med på i så fall). fleire her inne som skal vere med på den?og kven er det som skal vere med som reiseleiarar? 32797[/snapback] Har peika meg ut denne som min kyskheitstakar. Når må ein normalt melde seg på denne, for å vere sikker på plass? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Paddy, det går jo an å ringe/sende ein mail til Per Egil i Fotballturer og sjekke korleis det ligg an med plassar. Virkar som det er i ferd med å fyllast opp. Kampen mot Liverpool er forøvrig flytta til søndag, så laurdagen kan evt brukast til å sjå ein av kampane Charlton-Boro, Reading-Watford, Luton-Leicester eller Brentford-Barnsley. Eller, gud forby, chelsea-spurs. Og ja, sir John, det hadde vore gildt å treffast igjen. Stand up for the new signing mvh Stian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Noen som vurderer å dra på Villa- eller Wigan-kampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Noen som vurderer å dra på Villa- eller Wigan-kampen? 33985[/snapback] Det er det sikkert.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Då var eg påmeldt fellesturen til kampen mot Liverpool. Reiser frå Bergen, og flyr direkte til London. Nokre andre som skal gjere det same? Spør som ted_uh kven som skal vere reiseleiar til denne turen? Ikkje det at det er så viktig, men greit å vite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Har et spørsmål til de som ordner fellesturene; Kommer dere til å fortsette med omvisning på stadion når vi går over til Emirates Stadium? Skal trolig over til England neste år å se Arsenal-kamp igjen så kunne tenkt meg en omvisning på Emirates. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Om jeg ikke hugser feil så er det Christian som blir reiseleder til denne kampen. Når det gjelder omvisning på nye stadion når den står klar, så kommer det litt an å hvilket opplegg Arsenal kommer til å kjøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasserer Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Jeg er reiseleder på den turen ja! Ser at det kan bli hyggelig gjensyn med opptil flere gamle bekjente på denne turen. Nå gjenstår det bare å overvbevise Mr Iskald om at dette er turen han bør bli med på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Jeg er reiseleder på den turen ja! Ser at det kan bli hyggelig gjensyn med opptil flere gamle bekjente på denne turen. Nå gjenstår det bare å overvbevise Mr Iskald om at dette er turen han bør bli med på! 34764[/snapback] høyrer du Toggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 Jeg er reiseleder på den turen ja! Ser at det kan bli hyggelig gjensyn med opptil flere gamle bekjente på denne turen. Nå gjenstår det bare å overvbevise Mr Iskald om at dette er turen han bør bli med på! 34764[/snapback] Kjenner jeg Mr. Iskald rett, synes han det er feigt å reise til London med ferdig fikset kampbillett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojin Posted January 12, 2006 Author Report Share Posted January 12, 2006 No har eg bestilt meg tur til Arsenal-tottenham (ganske tidleg ute men..). Dette blir min første tur over, og eg glerder meg som bare det. Bestilte sånn fellestur sak, ettersom dette er min første tur over. Vil bare dele denne gleden med alle andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 Noen som vurderer å dra på Villa- eller Wigan-kampen? 33985[/snapback] Jeg, fattern og farfar skal på VIlla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Har bestilt fellestur til Bolton kampen nå.. Noen andre som har tenkt seg over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojin Posted January 23, 2006 Author Report Share Posted January 23, 2006 Noen som vurderer å dra på Villa- eller Wigan-kampen? 33985[/snapback] Jeg, fattern og farfar skal på VIlla 35114[/snapback] Eg skal på denne , reiser på sånn fellestur opplegg,( skulle egentlig på arsenal - tottenham, men måtte avlyse den på grunn av noe som kjem opp). Nokon andre som har bestilt fellestur til denne kampen ? Eg reiser fr Bergen, blir min første tur over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 reknar med å slenge meg med på fellesturen til kampen mot liverpool (3. fellesturen eg er med på i så fall). fleire her inne som skal vere med på den?og kven er det som skal vere med som reiseleiarar? 32797[/snapback] Då var eg påmeldt fellesturen til kampen mot Liverpool. Reiser frå Bergen, og flyr direkte til London. Nokre andre som skal gjere det same? Spør som ted_uh kven som skal vere reiseleiar til denne turen? Ikkje det at det er så viktig, men greit å vite. 34484[/snapback] Jeg er reiseleder på den turen ja! Ser at det kan bli hyggelig gjensyn med opptil flere gamle bekjente på denne turen. Nå gjenstår det bare å overvbevise Mr Iskald om at dette er turen han bør bli med på! 34764[/snapback] Skal på jobb i London på mandagen og har nå fått ordnet meg billett til kampen. Regner med at det blir noen kalde på x-antall puber på søndagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasserer Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 reknar med å slenge meg med på fellesturen til kampen mot liverpool (3. fellesturen eg er med på i så fall). fleire her inne som skal vere med på den?og kven er det som skal vere med som reiseleiarar? 32797[/snapback] Då var eg påmeldt fellesturen til kampen mot Liverpool. Reiser frå Bergen, og flyr direkte til London. Nokre andre som skal gjere det same? Spør som ted_uh kven som skal vere reiseleiar til denne turen? Ikkje det at det er så viktig, men greit å vite. 34484[/snapback] Jeg er reiseleder på den turen ja! Ser at det kan bli hyggelig gjensyn med opptil flere gamle bekjente på denne turen. Nå gjenstår det bare å overvbevise Mr Iskald om at dette er turen han bør bli med på! 34764[/snapback] Skal på jobb i London på mandagen og har nå fått ordnet meg billett til kampen. Regner med at det blir noen kalde på x-antall puber på søndagen! 36942[/snapback] Dette blir bra! Nå er forøvrig Liverpool-turen utsolgt. Ser at det er Readingkamp på lørdag. Tror det blir en tur dit og. Noen som har vært der før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest semper fi Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Skal foreta en siste pilgrimstur til Highbury før gutta flytter i ny stadion, og skal da være med på fellestur og se kampen mot A.Villa. Håper vi blir mange!! Er der noen som vet hvilken dag omvisningen på Highbury skal være? Kampen går jo lørdag, og må sans reise hjem søndag pga jobb.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Har vært og sett Reading en del ganger ærede kasserer. En bra plass å se fotball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Dette blir bra! Nå er forøvrig Liverpool-turen utsolgt. Ser at det er Readingkamp på lørdag. Tror det blir en tur dit og. Noen som har vært der før? 37131[/snapback] Kjem dette i tillegg til den vanlige fellesturprisen? Må planlegge litt, er på eit stramt budsjett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Dette blir bra! Nå er forøvrig Liverpool-turen utsolgt. Ser at det er Readingkamp på lørdag. Tror det blir en tur dit og. Noen som har vært der før? 37131[/snapback] Kjem dette i tillegg til den vanlige fellesturprisen? Må planlegge litt, er på eit stramt budsjett! 37415[/snapback] Det kommer utenom ja Paddy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasserer Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Men ingen tvinger deg til å følge meg..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Men ingen tvinger deg til å følge meg..... 37436[/snapback] Å dra på tur med kasserer er absolutt å anbefale. Ett meget hyggelig reisefølge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Har eg betalt for reiseleiar, så skal eg søren døtte meg utnytte han også.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.