Jump to content

Fellesturer


chojin

Recommended Posts

Eg må ærleg innrømme at i periodar høyrte ein bortesupportarane best. Dei har likevel ein klar fordel i at alle dei hardbarka er samla på ein plass - og dermed er det lettare å få i gang dei skikkelige sangane.

Stod på Clock End og synes ikke at scouserne gav så mye lyd fra seg. Nå kan det nok hende at "Liiiiiveeeerpoooool-Hoof the ball" hørtes som "Liiiiiverpoooooool, Liiiiverppoooool" på andre siden av stadion, synes ikke de var noe særlig i denne kampen bortsett fra 5min etter scoringen.

 

"one team in europe..."

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Eg må ærleg innrømme at i periodar høyrte ein bortesupportarane best. Dei har likevel ein klar fordel i at alle dei hardbarka er samla på ein plass - og dermed er det lettare å få i gang dei skikkelige sangane.

Stod på Clock End og synes ikke at scouserne gav så mye lyd fra seg. Nå kan det nok hende at "Liiiiiveeeerpoooool-Hoof the ball" hørtes som "Liiiiiverpoooooool, Liiiiverppoooool" på andre siden av stadion, synes ikke de var noe særlig i denne kampen bortsett fra 5min etter scoringen.

 

"one team in europe..."

No er det klart at eg har svææææært lite samanlikningsgrunnlag. At ein høyrde heimesupporterane best, i gjennomsnitt er vel ei sjølvfølge med eit overtal på dryge 32000, men i ein liten periode i første omgang, og etter målet (men dette er vel også naturlig) så følte eg at Highburypublikumet var avventande..

Link to comment
Share on other sites

Da var endeleg alle reisedokument på plass, og det gjenstår berre å telle timane (dagane) som er igjen før eg sitter på Highbury for aller første gang. Det eg lurer på er om det er nokon andre som skal på denne kampen (Arsenal-Aston villa) ? Har aldri vært i London sjølv, så visst nokon andre skulle reise fra Bergen, så kunne eg berre hengt meg på ved ankomst i London.

 

Den andre tingen eg lurer på er, kampen crystal palace - watford som går på fredagskvelden, om nokon andre skal på denne, og eventuelt korleis ein får bilettar til den ?

Håper på svar og på forhand takk ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg drar over for egen maskin og skal overnatte hos familie i Brighton (ja, det er langt unna, men gratis). Lurer på om det er noe sted i London før/etter kamp vi nordbaggar kan møte? Hadde jo vært koselig og se dere andre også på tur :-) Jeg regner med å være i London hele lørdagen.

Link to comment
Share on other sites

Dette gjelder ikke fellestur, men tenkte at å lage en ny tråd var unødvendig. Så mod: slett denne om det ikke passer inn i denne tråden.

 

Skal over sammen med dama og et annet Arsenal par på WBA kampen, noen andre nordmenn som skal over?

Hadde jo vært hyggelig å tatt noen "pints" sammen med andre norske brødre på kampdagen, enten før eller etter på en pub i nærheten av fotballens mekka.

Vil være i London fra torsdag til mandag, så bare si ifra.

 

Kevin

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om matta på Emirates er betydelig større enn Highbury?

 

Betydelig større. 113m x 76m, samanlikna med 105m x 70m.

 

Det er vel ikke særlig betydelig. 8meter i lengden og 6 i bredden.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om matta på Emirates er betydelig større enn Highbury?

 

Betydelig større. 113m x 76m, samanlikna med 105m x 70m.

 

Det er vel ikke særlig betydelig. 8meter i lengden og 6 i bredden.

 

Jo, det er betydelig større.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Legger nå av 500 spenn hver måned til tur over i desember, skal treffe Chaz inne på et av etablissementene på Emirates for et lite glass eller to. Han vil nok fort innse hvor viktig det er for en klubb av Arsenals størrelse å flytte fra det trange Highbury til et moderne stadion når vi møter andre topplag fra Europa. Og der sa jeg det, jeg vil ha min debut på The Stadium of Emirates mot et storlag fra Europa og ikke mot lag som Sheffield United eller Reading. Klarer vi ikke CL-plass i år fortsetter jeg sparingen om så ett år til. :D

Link to comment
Share on other sites

Legger nå av 500 spenn hver måned til tur over i desember, skal treffe Chaz inne på et av etablissementene på Emirates for et lite glass eller to. Han vil nok fort innse hvor viktig det er for en klubb av Arsenals størrelse å flytte fra det trange Highbury til et moderne stadion når vi møter andre topplag fra Europa. Og der sa jeg det, jeg vil ha min debut på The Stadium of Emirates mot et storlag fra Europa og ikke mot lag som Sheffield United eller Reading. Klarer vi ikke CL-plass i år fortsetter jeg sparingen om så ett år til. ;)

 

Du vil med andre ord ikke på Emirates hvis ikke det er Champions League?? Hvis vi ikke kvaler til CL de neste 4-5 årene da, hva da??

 

Wenger sa for noen måneder siden (fritt oversatt etter hukommelsen..) :

Det er greit at ungguttene kommer igjennom nå når alt ikke er Rolls Royce, that toughens them up!

 

Det utsagnet kunne like gjerne gjelde for et par unge supportere...

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Betyr det å gjøre dem tøffere (thougens them up)?

Når jeg først skal over på nystadionet så vil jeg debutere med en storkamp. Ser at Real Madrid ligger på 4. plass, så det er jo schanche for å møte dem i UEFA til neste sesong dersom vi ikke kvaller til CL. Behøver jo ikke akkurat å være i desember, men det er nå da jeg har avtalt med Chatz om et overtalesesmøte inne

på Emirates. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...