Jump to content

VM i Tyskland 2006


Imerslundinho

Recommended Posts

Forferdelig at en gjeng med usympatiske Italienere stikker av med VM-pokalen. Laget består av en gjeng med juksemakere, og kvalmen blir stor når jeg ser spillere som matearazzi og Cannavaro løpe rundt å være glade. Kjedelig fotball, og ekle usympatiske, og ikke minst rasistiske Italienere er j...... å se.

 

 

Vanvittig ufortjent, spesielt ettersom Frankrike rundspilte Italia i store deler av kampen. Det ryktes at Materazzi sa ting som: "du er en terrorist" eller "Moren din er en Hore" osv til Zidane.

 

Dette VM-gullet unner jeg absolutt ikke Italienerne.

 

skammelig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

.....men jeg er langt fra overbevist om at det Zidane gjorde egentlig var "grovere" en hva det enn er Materazzi har gjort (psykisk vold).

 

Det begynner å tegne seg et ganske tydelig bilde av ekstremt dårlig oppførsel fra Matearazzi. Vil på ingen måte forsvare det Zidane gjorde, men det ser ut til at faktisk Matearazzi i høyeste grad har sine svin på skogen. Om det er tilfelle, så burde han ha en viss bismak når gullet skal nytes.

Link to comment
Share on other sites

Leser diverse steder at selveste Sepp Blatter muligens vil ta fra Zidane gullballen som han fikk.

 

FIFAs styre har rett til å intervenere om det blir begått handlinger som går imot idrettens etiske regler.

 

Og det var den rette ræva som feis. Han og FIFA-pampene skal liksom være de rette til å snakke om etikk... :-|

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...