Jump to content

Dirk Kuyt


ben lakris

Recommended Posts

Så på forumet at det også tidligere har vært spekulasjoner om denne karen.

Han hevder selv at Arsenal er interessert i ham. Everton og Tottenham var interessert i sommer, men budene var for lave, 12 mill£..

Dette er en spiller som skårer mye mål og vi har sett at folk fra nederland tilpasser seg arsenal fortreffelig. Så tror dere at dette kunne være et alternativ på topp?

Det er en del rykter for tiden med hensyn til spiss. dette kan vel kanskje tyde på at dette er en plass Arsene vil forsterke i januar. I så fall blir vi svært sterke på topp.

 

http://www.sportinglife.com/football/overs...&TEAMHD=holland

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Jeg vil mye heller ha Torres. Dessuten er det ingen som vet om Wenger var der for å se kuiyt, ryktene sier at han kikket på Kalou, Ghaly, De Guzman, Kuiyt... Spekulasjoner, ingen vet noe sikkert.

Disse artiklene sier vel egentlig at Wenger så en feyenoord kamp, og Kuiyt håper Arsenal er interesert i han, for Arsenal ville vært en fin klubb å spille for.

Link to comment
Share on other sites

Wenger betaler ikke 12 mill for stallfyll. Dersom denne spilleren blir kjøpt, er det fordi han skal spille! Når Van Persie er så til de grader på trappene, tviler jeg på at denne nederlenderen er på vei. Vel, dersom det ikke blir Henry-avgang utpå sommeren, da. Da blir det kanskje to nederlendere på topp!

Link to comment
Share on other sites

Wenger kjøper både Kuyt, Kalou og Torres. Slår til skikkelig nå har jeg på følelsen. ;) Kuyt er en god spiller og det hadde vært spennende å fått han til klubben! Vi har jo vært veldig heldige med nederlandske spillere før, så hvorfor ikke denne gang. :D

Link to comment
Share on other sites

Wenger betaler ikke 12 mill for stallfyll. Dersom denne spilleren blir kjøpt, er det fordi han skal spille! Når Van Persie er så til de grader på trappene, tviler jeg på at denne nederlenderen er på vei. Vel, dersom det ikke blir Henry-avgang utpå sommeren, da. Da blir det kanskje to nederlendere på topp!

26543[/snapback]

 

Enig med deg i at vP er på vei, men vi må ha flere alternativer på topp, det er ikke nok med to gode spisser, vi må ha to til. Kanskje vi kan ta opp en fra egne rekker, men uansett må det forsterkes på denne plassen. På samme måte som vi trenger et alternativ til Lauren.

Er du redd for at Henry forsvinner, gjør han det ikke om vi kjøper to spisser til, men heller om vi ikke kjøper. Det er slik jeg oppfatter situasjonen. Skal vi spille med to på topp bør vi ha fire gode spisser. En stor klubb må ha dobbel dekning for å henge med, slik er ekstremfotballen.

Link to comment
Share on other sites

Aldri sett han spille og jeg er litt skeptisk, siden den hollandske ligaen ikke holder så veldig høyt nivå. Ikke den vanskeligste ligaen å score i.

f.eks. Kezman pumpa inn mål i PSV. Fikk til ingenting i Chelskijj.

 

Men bevares, Kuyt er sikkert en god spiss.

Hvis han er sterk, rask og god på hodet og har målteft, kan det jo være noe.

£12 mill er derimot for mye for han synes jeg.

 

Foretrekker fortsatt Carew eller Torres!

Link to comment
Share on other sites

Blir litt oppgitt når jeg ser hva som blir skrevet. Jeg vil heller ha Torres bla bla...... Jeg vil heller ha Robhinio,Ronaldinio,Lampard..... Tull,tull og atter tull.

 

Wenger er mer realistisk enn som så. Kyut kan være en riktig mann,ikke noe vits å brenne alle penga på et kort.

 

Kanskje ikke den nederlandske serien har det høyeste nivå,men produsert et utrolig antall topp spillere

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Blir litt oppgitt når jeg ser hva som blir skrevet. Jeg vil heller ha Torres bla bla...... Jeg vil heller ha Robhinio,Ronaldinio,Lampard..... Tull,tull og atter tull.

 

Wenger er mer realistisk enn som så. Kyut kan være en riktig mann,ikke noe vits å brenne alle penga på et kort.

 

Kanskje ikke den nederlandske serien har det høyeste nivå,men produsert et utrolig antall topp spillere

26608[/snapback]

Jeg er fullstendig enig.

Ronaldinho, Robinho og disse får vi aldri. De kan vi glemme.

Kuyt kan være en knallgod spiller. Ganske ung er han også.

Link to comment
Share on other sites

Blir litt oppgitt når jeg ser hva som blir skrevet. Jeg vil heller ha Torres bla bla...... Jeg vil heller ha Robhinio,Ronaldinio,Lampard..... Tull,tull og atter tull.

 

Wenger er mer realistisk enn som så. Kyut kan være en riktig mann,ikke noe vits å brenne alle penga på et kort.

 

Kanskje ikke den nederlandske serien har det høyeste nivå,men produsert et utrolig antall topp spillere

26608[/snapback]

Jeg er fullstendig enig.

Ronaldinho, Robinho og disse får vi aldri. De kan vi glemme.

Kuyt kan være en knallgod spiller. Ganske ung er han også.

26609[/snapback]

Hvor gammel er han egentlig??????

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser folk enten vil ha Torres eller Kuyt... Ja takk begge deler spør du meg!

 

Uten at jeg kjenner spesielt til noen av disse spillerne, så har jeg en antagelse om at dette er rene spisstyper. Etter min mening er det akkurat dette vi trenger.

 

Angrepsrekka består i dag av følgende:

 

Henry - verdens beste

Bergkamp - over the top...legger opp etter årets sesong

Reyes - bevegelig og teknisk...ingen målgjører...men skaper rom for de andre

van Persie - stort potensial...tror han kan få sitt definitive gjennombrudd i år

Ljungberg - passer best i en fri rolle bak angriperne

Pires - passer også best i en fri rolle bak angriperne...kanskje litt på hell

Aliadiere - på utlån...blir ikke noe av i Arsenal ihvertfall

Bentley - på utlån...kommer ikke tilbake

Quincy - stort potensial...men får ikke sjansen...litt merkelig?

Lupoli - blir for lett

 

Min vurdering er at Henry, Reyes og van Persie er fremtiden. Alle disse er bevegelige typer som trives godt i frie roller. Et lag med Arsenals ambisjoner bør ha hard konkurranse på spissplassene... To nye inn er helt greit for meg.

 

Men blir ikke overrasket om Wenger velger helt andre navn.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at begge kunne vært bra, men tviler på det.

Vi snakker om en £35 mill. og jeg har litt problemer med å se

Wenger bruke så mye på 2 spisser.

Får vi Torres er jeg fornøyd. Van Persie er fremtiden og jeg er

usikker på om Kuyt er noe forsterkning kontra han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...