jule3 Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Molde leder Cupfinalen 2005 jeg håper de vinner, noen andre som er enig med meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan-birger Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 jeg håper også at molde vinner...i hvert fall hadde det vært veldig fortjent etter 1.omgang og bedømme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pires Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Søpple dommer hva f... blåser han straffe for der?? Er jo ikke noe verre det her enn det har vært i resten av kampen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Søpple dommer hva f... blåser han straffe for der??Er jo ikke noe verre det her enn det har vært i resten av kampen.. 26342[/snapback] Han blåser for hands, og det har det ikkje vert før i kampen. Grunnen til at det er hands er jo heilt klart at Magnus P. dytter Magnus K. Føler med Moldenserane no. Snytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 jaah! 4-2! herlig å se fjeset til Rösler etter kampen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Grattis til Molde, fint å se at pip-pip'ene ble uten pokal i år også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Imponerende av Molde! Nå gjelder det å nullstille seg. Årets to viktigste kamper gjenstår. Ellers imponerer landlagsarenaen med en usedvanlig flott gressmatte. Flaut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Gratulere alle Molde-fans! Fortjent seier i gjørma! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Hurra for Molde! Hehe, lurer på åssen Tsjekkia tenker når de ser Ullevaal! De tror sikkert at vi har gjort det sånn med vilje for at de ikke skal få briljere med teknikken de har! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Hehe, lurer på åssen Tsjekkia tenker når de ser Ullevaal! De tror sikkert at vi har gjort det sånn med vilje for at de ikke skal få briljere med teknikken de har! 26354[/snapback] Fordel Norge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 må bare gratulere Molde med seieren. var det kalrt beste laget gjennom hele kampen. men neste år så blir ODD cupmestere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Herlig at Molde vant! Unner ikke fugla en dritt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Gratulerer Molde og Molde-supportere. Gressmatta så ikke ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Gratulerer Molde..........Synd att Cupvinnerne rykker ned da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Trivelig match, god stemning. Don`t get pissed Tusmo!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 men molde kommer fortn ned på jorden når de taper mot moss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 Trivelig match, god stemning. Don`t get pissed Tusmo!!! 26403[/snapback] Så denne meldingen akkurat nå, så jeg fikk ikke tatt imot det rådet. Gjorde det stikk motsatte, og festet som om det var 1999 igjen. Så herlig dette var! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 Trivelig match, god stemning. Don`t get pissed Tusmo!!! 26403[/snapback] Så denne meldingen akkurat nå, så jeg fikk ikke tatt imot det rådet. Gjorde det stikk motsatte, og festet som om det var 1999 igjen. 26461[/snapback] 1994 meina du vel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 Herilig at Molde vant! Håper også at de grisebanker Moss og da! 4-2 er et respektabelt resultat. Herlig! Unner ikke fugla en dritt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 God kamp, og en spesiell mann utmerket seg: Stian Ohr! Han jobba og jobbe og løp og løp. Sånt liker jeg. Han viser forresten også god teknikk! Ellers så skulle det ikke vært straffe, grunnet at Powell dro ned han andre(?) før han handset... GO MOLDE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan-birger Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 jeg syns det var bra at molde vann cupfinalen jeg undret dem virkelig og vinne etter og ha sett kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.