Jump to content

Jermaine Pennant


Dr. Phil

Recommended Posts

Dette er grunnen til at England ikke har det beste landslaget i verden. Vi har sett det med George Best, Gazza, vår egen Merson og diverse andre fylle/voldtekts-skandaler; man evner ikke å ta vare på de største og beste talentene og å forvalte deres talent på en fornuftig måte.

Pennant er dessverre bare en av mange i rekken som ikke har lært av fordums helters feiltrinn...

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/31/448032.html

 

Jermaine Pennant, vårt tidligere stjerneskudd møtte opp full på trening for Birmingham, og endte opp med å bli sendt hjem igjen av Steve Bruce!

Tror Wenger gjorde smart i å slippe denne rakkeren! Han gjør jo ikke annet enn ugang!

Pennant blir nok aldri en stor fotballspiller, ser ikke ut som problemene har noen ende. Synd å se at han kaste bort talentet sitt som tross alt er stort!!

 

 

Limt i i eksisterende tråd.

Mod

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pennant var og er en bråke maker...han var og er en dålig spiller og det kommer han altid til og være

Hæ? Pennant dårlig spiller?!

 

Så du noen gang han spille i Arsenal-trøya? Det kan du umulig ha gjort!

 

I unbeaten sesongen pluss året tidligere var han en fantastisk midtbanespiller etter min mening. Han scoret mange mål og var rett og slett fantastisk å se på. Han var faktisk en av favorittspillerne mine på den tiden(!)

 

Synes IKKE han var noen dårlig spiller.

Link to comment
Share on other sites

helt enig imers. Pennant var en god spiller. Men utenomsportslig dritten han dreiv med ødelgate masse. Er det ingen andre enn meg som har tenkt at vi kanche burde hjelpe gutten. At det ikke bare blir sånn kast og bruk greie. Vis vi hadde hjulpet han hadde vi hatt en kjempe god backup for Ljungberg, og dermed kunne vi brukt hleb i midten hele tiden. Pennant hadde alt det som skulle til for å lykkes, han hadde fart, blikk osv. Men det går ikke ann å kritisere han for at han BARE lager bråk. Han lagde ikke bare bråk. Jeg personelig tror Pennant kommer til å bli en god spiller i Premier League og han har forsatt fremiten foran seg, bare han legger vekk øl flaska og bokse hanskene.!!

Link to comment
Share on other sites

Hæ? Pennant dårlig spiller?!

 

Så du noen gang han spille i Arsenal-trøya? Det kan du umulig ha gjort!

 

I unbeaten sesongen pluss året tidligere var han en fantastisk midtbanespiller etter min mening. Han scoret mange mål og var rett og slett fantastisk å se på. Han var faktisk en av favorittspillerne mine på den tiden(!)

 

Synes IKKE han var noen dårlig spiller.

 

En sannhet med solide modifikasjoner, Imers. I "unbetaten" sesongen, 2003-04, var Jermaine Pennant på lån til Leeds og spilte INGEN kamper for Arsenal. Sesongen før spilte han 5 kamper og scoret 3 mål. I 2004/05 sesongen hadde han 8 kamper og 0 mål. Han var et talent, et stort talent faktisk, men så langt har han skuslet bort dette talentet.

 

Hans eneste STORE kamp i Arsenal drakten, var avslutningsmatchen i 2002/03 sesongen da Arsenal slo Soton 6-1, hvor både Jermaine og Robert Pires hadde hvert sitt hattrick.

Link to comment
Share on other sites

Ja, her må ein skilje klinten frå hveten. Liten tvil om at Pennant var klint i ein slik samanheng.

 

Talent i massevis, men ein verkeleg god fotballspelar blei han aldri - noko som kan tilskrivast hans noko svevande og utagerande livsstil. Han var aldri god nok, bortsett frå den eine kampen, for Arsenal, og har vel ikkje vist noko i verken Leeds eller Birmingham som skulle tilsei det heller. Han har gjort ein grei jobb, men verkar til å mangle mykje, både på og av bana, for å kunne spele for ein klubb som Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Har sett Pennant i B'ham og han er ikke i nærheten av å være like god

som Ljungen,Pires,Hleb og Reyes.

Nytter lite med talent så lenge det kun er talentet.

Ellers enig;Pennant hadde en god kamp for Arsenal og det var mot Soton.

 

Og ennå har han personlige problemer i B'ham....

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Pennant var og er en bråke maker...han var og er en dålig spiller og det kommer han altid til og være

Hæ? Pennant dårlig spiller?!

 

Så du noen gang han spille i Arsenal-trøya? Det kan du umulig ha gjort!

 

I unbeaten sesongen pluss året tidligere var han en fantastisk midtbanespiller etter min mening. Han scoret mange mål og var rett og slett fantastisk å se på. Han var faktisk en av favorittspillerne mine på den tiden(!)

 

Synes IKKE han var noen dårlig spiller.

 

Mange mål?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...