Jump to content

Stuart Taylor.. og Graham Stack


Parlour

Recommended Posts

Nå som det stormer rundt keeper plassen som aldri før er det på sin plass å foreslå Taylor som første keeper.

 

Det jeg har sett fra han tidligere forsvarer helt klart en plass i første ellveren til Arsenal denne sesongen. Selv om Wenger har sett han på treningsfeltet og reservelaget i flere år, så synes jeg helt klart det må være lov å stille spørsmålstegn ved Wengers evner til å vurdere keepere.

 

Gi Taylor den tillitten han aldri har fått før så tror jeg han vokser på det. Taylor som første keeper!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Guest Ric_IMITOP.COM

Har aldri skjønt hvorfor Taylor ikke får sjansen. Han har spilt flere ganger for oss og har vist at han duger.Bra overall keeper med ingen spesiella svakheter. Jeg er med dere .Stuart som 1 keeper

Link to comment
Share on other sites

Taylor har fått sjansen. Det er ikke sånn at han aldri har fått vist seg fram. Taylor har motorikk som et spett og er kronisk skadet. Et dårlig utgangspunkt.

 

Er det en keeper i Arsenal som er et alternativ til Lehmann så er det Graham Stack. Han er faktisk ikke bevegelseshemmet. Spørsmålet er heller om han kan holde seg utenfor fengselsportene.

 

Nei, ny keeper må nok innhandles og han blir ikke engelsk. Så lenge Robinsom, James, Green, Kirkland etc er kremen i landet antar eg de fleste skjønner at Lehmann er like greit!??!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Taylor har fått sjansen. Det er ikke sånn at han aldri har fått vist seg fram. Taylor har motorikk som et spett og er kronisk skadet. Et dårlig utgangspunkt.

 

Er det en keeper i Arsenal som er et alternativ til Lehmann så er det Graham Stack. Han er faktisk ikke bevegelseshemmet. Spørsmålet er heller om han kan holde seg utenfor fengselsportene.

 

Nei, ny keeper må nok innhandles og han blir ikke engelsk. Så lenge Robinsom, James, Green, Kirkland etc er kremen i landet antar eg de fleste skjønner at Lehmann er like greit!??!!

1342[/snapback]

 

 

Stuart har fått sjansen,ja,men det var årevis tilbake.Han kunnet ha spilt i år men ble lånt vekk.Håper han kommer inn som 1 keeper i løpet av sesongen

Link to comment
Share on other sites

Enig Sir John. Taylor har gjort enkelte gode kamper, men han har jaggu også vist klasseeksempler på motorikk på meget lavt nivå. På den annen side...han er vel strengt talt ikke noe verre enn de to vi sliter med nå :unsure: Stack virker dessverre en smule bevegelseshemmet i hjernen, så det beste er vel å kline til å kjøpe en ny klassekeeper med hue skrudd skikkelig sammen og motorikk over gjennomsnittet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

pøh, alt er bedre enn klovnen Lehmann. Stuart er uansett 3 ganger bedre enn Lehmann. Og ja stuart har sikkert gjort feil ,men ikke mens jeg så det. Han har imponert de gangene han har spilt noe ikke Lehmann har gjort. Jeg blir jo livredd hver gang ballen nærmer seg vårt mål og kikker på den dårlige statistikken til Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det var jeg som startet tråden her og synes det hadde vært spennende å se hva Taylor står for med tillitt, så synes jeg det blir for dumt å si at alt er bedre enn klovnen Lehmann. At alle er 3 eller 10 ganger bedre enn Lehmann er jo også så tåpelig at det egentlig ikke skulle vært brukt energi på å svare.

 

Sånne innlegg trekker jo ned nivået på forumet her till ett lavmål :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Selv om det var jeg som startet tråden her og synes det hadde vært spennende å se hva Taylor står for med tillitt, så synes jeg det blir for dumt å si at alt er bedre enn klovnen Lehmann. At alle er 3 eller 10 ganger bedre enn Lehmann er jo også så tåpelig at det egentlig ikke skulle vært brukt energi på å svare.

 

Sånne innlegg trekker jo ned nivået på forumet her till ett lavmål :D

1401[/snapback]

 

 

:lol: jeg kan love deg parlour at med en god keeper så hadde vi vært med å kjempe om gullet og hadde ikke vært ute av ligacupen, facupen kunne vi hatt en større sjans til å vinne og champions league hadde vært mulig. Men uansett så er Taylor bedre end han andre,end of case.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det var jeg som startet tråden her og synes det hadde vært spennende å se hva Taylor står for med tillitt, så synes jeg det blir for dumt å si at alt er bedre enn klovnen Lehmann. At alle er 3 eller 10 ganger bedre enn Lehmann er jo også så tåpelig at det egentlig ikke skulle vært brukt energi på å svare.

 

Sånne innlegg trekker jo ned nivået på forumet her till ett lavmål :lol:

1401[/snapback]

 

Spot on Parlour!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

spot on taylor? hva er det du snakker om? ingenting er bedre enn en god keeper, og hvis Almunia hadde vært god hadde det bare vært pluss for oss :lol:,men desverre, sånn er det ikke.Uansett så trekker jeg meg ettersom jeg og en venn holder på med en ny side. Så da slipper dere meg og jeg slipper dere som klager på meg.

Link to comment
Share on other sites

Som Sir John seier, så har Stuart Taylor fått plenty med sjansar til å vise seg fram.

Statistikken frå Arsenal.com viser:

 

P W D L F A

86 46 24 16 165 95

 

M.a.o så har Taylor hatt sjansen til å imponere Wenger (og alle andre) nesten 100 gongar,

og ikkje fått det til. At Wenger ikkje har trua på Taylor viser jo ikkje minst kjøp av Shaaban, Almunia og andre middelmådige keeperar som cover for førstekeeperen.

Konklusjonen må vel verte at Taylor aldri vil verte førsteval som keeper i Arsenal.

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

Jeg håpet lenge på Taylor, men leser også mellom linjene (Wengers kjøp av Shabby, Almunia, Lehmann og utlån av Taylor) at Taylor ikke ligger i fremtidsplanene. Ok keeper, det er jeg enig, men ikke noe mer. Nettopp det synes å være problemet når det dreier seg om keepere. Det er ikke mange lag som har en bedre keeper enn Arsenal. Lehmann er ikke noen stjernekeeper, men grei nok. Alle gode keepere gjør feil.

 

Hvordan Arsenal skal kunne skaffe seg en keeper i verdensklasse, blir for meg et stort spørsmål. Det er flere forsvarere, midtbanespillere og angripere enn keepere i denne verden. Keepere er det et fåtall av. Og enda færre er foran Lehmann i kvalitetskøen. Taylor ligger iallefall ikke der enda. Og jeg er usikker på om Arsenal skal "spille inn" en keeper.

 

Dersom det finnes noen bedre enn Lehmann tilgjengelig, håper jeg Wenger henter ham. Enten det er Borch eller Niemi, HEdelll fra Borussia eller en annen... men jeg synes ikke det høres ut som om Taylor har Wengers store interesse.

 

Forresten, har noen sett Taylor spille for Leicester i år ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Forskjellen med dere norske og mine engelske venner er at de ikke er fornøyd me keeperen og dere ser ut som om dere kunne gjerne beholdt ham.Men alle har sine meninger og jeg respekter dem. Men dere liker ikke når jeg snakker om Lehmann,,,,,han suger ,,,han suger,,han suger.Og vent til Lehmann kommer med sin neste blunder, da kommer dere til å skrike etter en ny keeper.Bare vent å se.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne tenke meg å sett Taylor få sjansen i mål resten av sesongen. Jeg har faktisk større tiltro til Bob Wilson når det gjelder keepere enn jeg har til Wenger, og hvis Wilson mener at Taylor er mannen, bare han får sjansen, så stoler jeg på det. Og det kan uansett ikke bli verre enn det har vært denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Ric_IMITOP.COM, språket ditt og måten du ellers skriver på gjør jo at ingen tar deg alvorlig her. Han suger han suger han suger passer bedre på ungdomskolen enn her.

1497[/snapback]

 

 

Jeg hører det ofte fra guttene jeg trener: han suger,,han suger,,han suger.Det verste av alt er at de har rett. Men greit nok du må bare mene hva du vil og la meg skrive hva guttene mine sier.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Jeg blir vel mobba i morgen av guttene mine :angry: Hvorfor kan ingen skjønne det? Vi har tapt så mange poeng pga han. I dag var det 2 nye poeng vi har tapt pga han. Jeg syns vi skal stå sammen og La alle andre Arsenal spillere være i fred, for den kampen var vunnet uansett om henry bomma på 15 sjanser eller vieira spilte som ei høne,Keeperen kostet oss nye poeng igjen. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Nå som det stormer rundt keeper plassen som aldri før er det på sin plass å foreslå Taylor som første keeper.

 

Det jeg har sett fra han tidligere forsvarer helt klart en plass i første ellveren til Arsenal denne sesongen. Selv om Wenger har sett han på treningsfeltet og  reservelaget i flere år, så synes jeg helt klart det må være lov å stille spørsmålstegn ved Wengers evner til å vurdere keepere.

 

Gi Taylor den tillitten han aldri har fått før så tror jeg han vokser på det. Taylor som første keeper!!!!!

1306[/snapback]

Etter å ha sett sheffield kampen har jeg en annen mening faktisk..greit nok, han tok to(egentlig tre) straffer, men han reddet også oss i sluttminuttene da john harley kunne avgjort. Men almunia var på plass

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Selv om Lehmann har spillt bra den siste tiden så jeg Bob Wilson uttalte at Taylor må få sjansen i Arsenal nå. Dog var dette noe jeg leste på den eminente side 295 på TV2's tekstTV, så det skal vel tas med en stor klype salt ;)

 

Men uansett kunne det vært interessant å høre hva han sa ellers. Jeg må si meg enig i Wilson, har ønsket å se Taylor som 1 valg lenge. Tror forøvrig Wilson har vel så godt grunnlag for å bedømme Arsenal's keepere som Wenger. Keepere har vel aldri vært Wengers sterkeste side.

Link to comment
Share on other sites

Ser vi på Wengers kjøp av keeper så har det vært svakt

for å si det mildt. Ingen av keeperen Wenger har kjøpt inn

har vært verdensklasse.

Syns egentlig det er rart at ikke Wenger benyttet Bob sine råd

bedre. Bob Wilson vet mer om keepere enn Wenger.

At Taylor ikke har fått en eneste sjanse denne sesongen

hvor vi har hatt så åpenbare keeperproblemer. Ja, det syns

jeg er betenkelig.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er betenkelig selv.

 

Nå fikk jeg desverre ikke sett noen av kampene Taylor spillte for Leicester, noen som gjorde det?? Såvidt jeg forstod spillte han ganske bra og gjorde ett godt intrykk.

 

At Wenger ikke har prøvd Taylor en enste gang denne sesongen kan vel egentlig bare bety 1 ting. Taylor er ferdig i Arsenal. Wenger mener at han åpenbart er altfor svak. Men som sagt litt rart at Wilson roser han tildels opp i skyene ved flere anledninger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...