Jump to content

Stuart Taylor.. og Graham Stack


Parlour

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Har vel ikke så mye å si for keeper situsjonen på første laget, men det er veldig hyggelig for gutten. Nå får vi bare håpe dommern/juryen i van Persie saken kommer til samme konkusjon....

22084[/snapback]

 

Etter hva jeg har hørt av venner i Nederland bruker de vanligvis veldig kort tid på å behandle den slags saker hvis det er sterk mistanke om at noe har skjedd. Bruker også å være veldig strenge på at man ikke får forlate landet. Tolker dette som at saken vil bli henlagt og at RvP kun er skyldig i utroskap- noe som i mitt hjem hadde ført til langt hardere konsekvenser enn fengselstraff ;) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Etter å ha sett Stuart Taylor spele for Aston Villa i går, er eg i alle fall glad han drog. Den karen er ikkje i nærleiken av førstelagsmateriale.

25696[/snapback]

 

Wenger gjorde med andre ord rett, til tross for våres håp angående Stuart Taylor. Håpet og troen hos oss supportere var dermed farlig høyt.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel sånn det er når det er local lads. Vi håper, men ser vel

at nåløyet bare blir vanskeligere.

Det er vel ikke usannsynsynlig at Ali,Hoyte og Bentley også

blir solgt slår de ikke til i de respektive utlånsklubber.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett Stuart Taylor spele for Aston Villa i går, er eg i alle fall glad han drog. Den karen er ikkje i nærleiken av førstelagsmateriale.

25696[/snapback]

 

What else is new?

25720[/snapback]

Ingenting, eigentleg. Dette har jo eg meint heile tida. Ikkje alle som har det..

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett Stuart Taylor spele for Aston Villa i går, er eg i alle fall glad han drog. Den karen er ikkje i nærleiken av førstelagsmateriale.

25696[/snapback]

 

Ihvertfall ikke i Arsenal...! Vi har pr. i dag en av PL's beste keepere! Lehmann har virket trygg og sikker, lenge siden han har gitt meg et nesten-infarkt... ;) Men han begynner å dra på årene Jens også, så ingen tvil om at vi trenger en habil erstatter til neste år! Hadde foretrukket Given eller Isaksson... ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett Stuart Taylor spele for Aston Villa i går, er eg i alle fall glad han drog. Den karen er ikkje i nærleiken av førstelagsmateriale.

25696[/snapback]

 

What else is new?

25720[/snapback]

Ingenting, eigentleg. Dette har jo eg meint heile tida. Ikkje alle som har det..

25727[/snapback]

 

Jeg har.

:-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...