Jump to content

Stuart Taylor.. og Graham Stack


Parlour

Recommended Posts

I hvilken engelsk/europeisk toppklubb hadde Stuart Taylor fått være førstekeeper?

 

Så langt jeg kjenner til er det ingen som løper ned dørene på Highbury for å sikre seg denne fantastiske burvokteren. Jeg hadde heller ikke gjort det. Skal ikke utgi meg som noen allviter, men ut fra det jeg har sett (på tv/pc) han spille (og det begynner å bli en del etterhvert, både på A-lag og reservelag) er det absolutt ingenting som tilsier at Bob Wilson har rett.

 

Har sagt det før (og ingenting har skjedd som har fått meg på andre tanker) at i mine øyne har Stuart Taylor føgende pluss og minus:

+relativt reaksjonssterk - god på strek

+bra rekkevidde

-har dårlig motorikk, er keitete

-dårlig med ballen i beina

-tatt i betraktning størrelsen, merkverdig svak på crossere - tar lite ansvar i feltet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Må si meg enig i +/- du har satt opp Sir John.

 

Men er det lov å spørre om når du sist så han? Kan selv ikke huske å ha sett han spille på 2 år ca. Vil tro han har utviklet seg etter den tid!? Har desverre sett lite av reservelaget så mitt grunnlag for å uttale meg er jo relativt tynnt. Men på bakgrunn av Wengers tidligere bedømleses evne av keepere så kan jeg ikke skjønne at Wilson sitt kan være noe dårligere ihvertfall.

 

Ellers er vel mye av grunnlaget for ønsket mitt at jeg ønsker en yngre god englesk keeper, gjerne oppfostret i klubben. En som igjen gjør meg stolt av keeper'en vår, og som følger opp tidligere Arsenal legender på den bakerst plassen.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ingen ting å tape på å sette Taylor som 1.keeper i resten av sesongen og se hvordan det går, vi vet jo allerede hvor dårlig det går med Jens og manuel.

Link to comment
Share on other sites

Synes tydelig at Wenger viser hva han mener om Stuart Taylor sine fremtidsplaner. En rekke keepere er kjøpt inn og prøvd, noe som kan tolkes som tvil på Taylors ferdigheter. Han har fått muligheten tidligere, dog uten å være outstanding. Og selv om det er lenge siden han sist fikk muligheten, har neppe blitt mye bedre med tiden.

 

Joda, det er synd. Håpet var der tidligere. Nå holder jeg en knapp på Lehmann. Er positiv til en ny keeper, men det kommer veldig an på hvem som eventuelt hentes inn.

Link to comment
Share on other sites

Det som skjer nå er at Wenger er så frustrert over

keeperproblematikken at han innkaller David Seaman

som førstekeeper neste sesong. :D

4598[/snapback]

 

 

Ja det skulle jeg likt og sett :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da skjedde vel det de fleste har ventet på.

 

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...lla/4626853.stm

 

Personlig synes jeg det er fryktelig synd at Taylor forlater Arsenal. jeg har lenge håpet han skulle bli vår nye keeper etter Seaman. En ekte Arsenal gutt som jeg har hatt veldig sansen for.

 

Desverre er det lenge siden Wenger mistet troen på Taylor, til tross for at blant annet Bob Wilson haar anbefalt Taylor.

 

Ønsker Taylor lykke til i Aston Villa, kanskje det er dette han trenger for å ta steget helt opp!

Link to comment
Share on other sites

Et salg av Taylor ble mer og mer tydelig. I starten hadde jeg stor tro på denne keeperen. Men etter hvert som tiden har gått, har min tvil kommet snikende.

 

Noen førstekeeper i Arsenal ville han aldri bli slik utviklingen har vært. Pr i dag er Lehmann vår beste keeper. Et eventuelt nytt keeperkjøp ville ikke ha vært til Taylor sin fordel.

 

Ønsker Taylor lykke til i Aston Villa. Nå er det opp til han selv om danske Sørensen skal bli andrevalget.

Link to comment
Share on other sites

Bekymringsfullt :lol:

 

Synes Taylor er en god keeper som kunne gjort det bra som 1. keeper i Arsenal.

Men ønsker han lykke til i Villa.

Verste er at vi sitter igjen med Lehmann og Almunia som jeg synes ikke holder mål og ikke har imponert meg.

 

Vil det si at Wenger's andre verdensklassespiller som skal hentes, er en keeper?

Og hvem skal så det bli??

 

Vil også si at det er rart at S. Frey fikk gå nærmest ubemerket fra Parma til Fiorentina :D

Link to comment
Share on other sites

Og med dette sier nok AW at hsn satser på Stack av de unge (gitt at han ikke blir dømt i saken mot han). Fotballmessig er nok dette er godt valg. Det vil nok også si at Stack ikke blir sendt på utlån neste sesong. Coventry kan dermed glemme sine ønsker.

Link to comment
Share on other sites

Og med dette sier nok AW at hsn satser på Stack av de unge (gitt at han ikke blir dømt i saken mot han). Fotballmessig er nok dette er godt valg. Det vil nok også si at Stack ikke blir sendt på utlån neste sesong. Coventry kan dermed glemme sine ønsker.

12738[/snapback]

 

Viss ikkje Wenger då henter inn ein ny keeper.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene
Bekymringsfullt  B)

 

Synes Taylor er en god keeper som kunne gjort det bra som 1. keeper i Arsenal.

Men ønsker han lykke til i Villa.

Verste er at vi sitter igjen med Lehmann og Almunia som jeg synes ikke holder mål og ikke har imponert meg.

 

Vil det si at Wenger's andre verdensklassespiller som skal hentes, er en keeper?

Og hvem skal så det bli??

 

Vil også si at det er rart at S. Frey fikk gå nærmest ubemerket fra Parma til Fiorentina  B)

12726[/snapback]

 

Jeg har faktisk stor tillit til Wenger og hans stab i keeper spørsmålet. Taylor er en god keeper, javel, men det betyr ikke at han er god nok siste skanse for ett av verdens beste fotballag.

 

Lehmann er Arsenals desidert mest undervurderte spiller mener jeg. Vårsesongen var han kanskje vår bestemann.

 

Almunia ble vurdert som hakket bedre enn Taylor, det får vi bare godta. Tror ikke at trenerstaben i Arsenal eller Wenger førte en personlig vendetta mot Taylor. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Og med dette sier nok AW at hsn satser på Stack av de unge (gitt at han ikke blir dømt i saken mot han). Fotballmessig er nok dette er godt valg. Det vil nok også si at Stack ikke blir sendt på utlån neste sesong. Coventry kan dermed glemme sine ønsker.

12738[/snapback]

 

Så feil kunne man ta...

 

Graham Stack agrees to join Reading on loan

 

Overgangen blir etter all sannsynlighet permanent, med mindre Stack blir buret inne. Utfallet av voldtektssaken hans blir visst klar i september.

Link to comment
Share on other sites

Å da er det på tide å hente inn en skikkelig keeper Wenger. Almunia som backup holder ikke hvis vi skal vinne tilbake PL og ta steget videre i Europa. Vi trenger en keeper som har bedre kvaliteter enn hva Almunia har klart å vise. Selv om Lehmann hadde en fantastisk avslutning på forrige sesong, er jeg heller ikke sikker på om han holder det nødvendige nivået.

Link to comment
Share on other sites

Gi oss Andreas Isaksson.

13304[/snapback]

 

Ja, det hadde ikke vært meg imot. Men jeg tviler desverre på at det kommer til å skje. Jeg er litt skeptisk når det er snakk om Wenger og keepere. Denne delen av laget virker å være hans absolutte svakhet.

Link to comment
Share on other sites

Det var nok slutten på Stack i Arsenal ja.

 

Ellers helt enig med deg Kim. Er heller ikke voldsomt imponert av

Wenger's keeperkjøp.

Tror heller ikke Isaksson blir kjøpt. Han er for god....

Link to comment
Share on other sites

Trur faktisk at Wenger ikkje har planer om å hente inn ein ny keeper. Almunia og Lehmann blir for tynt.

13317[/snapback]

 

 

I og med salg av Taylor og utlån av Stack kommer det garantert en keeper til klubben. Om det kun er omtalte Vito Mannone gjensår å se.

Link to comment
Share on other sites

Og med dette sier nok AW at hsn satser på Stack av de unge (gitt at han ikke blir dømt i saken mot han). Fotballmessig er nok dette er godt valg. Det vil nok også si at Stack ikke blir sendt på utlån neste sesong. Coventry kan dermed glemme sine ønsker.

12738[/snapback]

 

Så feil kunne man ta...

 

Graham Stack agrees to join Reading on loan

 

Overgangen blir etter all sannsynlighet permanent, med mindre Stack blir buret inne. Utfallet av voldtektssaken hans blir visst klar i september.

13289[/snapback]

 

Antyder du at jeg ikke vet hva jeg skriver om. :) Vel, da må en vel tro at en ny keeper er på vei inn døren. Hvis ikke må man satse på Jordan og Howard som tredje keepere, det er vel tvilsomt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...