Jump to content

Ronaldinho!


Eboue

Recommended Posts

Jeg måtte bare lage en tråd om denne vidundermannen! :D

 

Han er virkelig verdens beste fotballspiller også, og et sånt humør som han har kan du lete lenge etter: Han gliser jo uansett hva som skjer!

 

Nå har han kjøpt seg nye sko til ca 30000 pr STK!!! Det er faktisk ekte gull på de! :ph34r:

Vel, når han har blitt kåra til verdens beste fotballspiller så må han vel fremstå som det også! :P

Men etter å nettop ha sett Barca 2-2 Zaragoza så tror jeg egentlig ikke at de funket. Han fyrte av 3 frispark; 1 over mål og 2 i muren. Men så smelte han inn 2 straffespark etter at han måtte ta det første på nytt... De skoene må legges på hylla!

 

Men denne mannen er vedt og huske, og han er og blir verdens beste spiller! B)

Link to comment
Share on other sites

Ronaldinho er en stor fotballspiller, men han er ikke verdens beste fotballspiller. Det jeg misliker sterkt med denne spilleren er at han flere ganger filmer til seg straffer. Det er uverdig, og gjør at han kommer langt ned på denne listen. ER han god nok kommer han seg forbi forsvarerene slik som Thierry.

 

Thierry Henry- Verdens beste fotballspiller

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian
Var det ikke 13-karats gullsko, hvis jeg ikke husker helt feil...?

22154[/snapback]

det var nok 24 karat gull i skoene.

Det er jo bare dumt at en fotballspiller skal ha sko med gull på. Han blir jo ikke noe bedre av den grunn.

Link to comment
Share on other sites

Theierry Henry er og forblir den beste fotballspilleren i verden.

 

men hva er vitsen i å lage så mye oppstyr rundt disse "Gullskoene" til Ronaldinho. så i avisa at det også sto om de, men det blir jo bare helt dumt og uinterresant.

 

ville heller sett et innlegg om hvordan det gikk med skaden til Henry. det er f.eks. mye mer interresant. men det finner man ikke i aviser som VG som er helt anti-Arsenal. Ronaldinho klarer jo heller ikke å score med de skoa.

 

nei, syns det blir artikler som begynner å ligne på de Beckham lager. han kan jo ikke gå i joggebukse uten å få en avis til å skrive om det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Thierry Henry er verdens beste fotballspiller.

22130[/snapback]

Helt enig!

22151[/snapback]

Jeg er også enig!

22160[/snapback]

Enig.

Henry er mye bedre enn Ronaldinho!

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke 13-karats gullsko, hvis jeg ikke husker helt feil...?

22154[/snapback]

det var nok 24 karat gull i skoene.

Det er jo bare dumt at en fotballspiller skal ha sko med gull på. Han blir jo ikke noe bedre av den grunn.

22182[/snapback]

Beklager, da var det jeg som husket feil!

Link to comment
Share on other sites

Ronaldinho er en stor fotballspiller, men han er ikke verdens beste fotballspiller. Det jeg misliker sterkt med denne spilleren er at han flere ganger filmer til seg straffer. Det er uverdig, og gjør at han kommer langt ned på denne listen. ER han god nok kommer han seg forbi forsvarerene slik som Thierry.

 

Thierry Henry- Verdens beste fotballspiller

22157[/snapback]

 

Hvis du følger med på denne mannen når han spiller så forstår du meg. Jeg mener at Ronaldinho er verdens beste spiller på grunn av at han er en så veldig bra persong og selvfølgelig spiller også da. Når jeg sitter og ser en fotballkamp så ser jeg ikke bare på stillingen liksom, jeg ser på hvordan enkeltspillerne presterer og hvordan laget spiller sammen. Og nå har jeg jo ikke sett hvordan Henry hadde spilt på Barca eller Brasil. men etter at jeg har sett nokså mange kamper av begge disse lagene og sett hvor god Ronaldinho er så må jeg (kanskje desverre) si at han er verdens beste fotballspiller! Men så har han Deco, Eto'o, Puyol, Bronchorst, Larsson osv. som tilretteleggere i Barca, mens han har kanskje enda bedre tilretteleggere i Brasil i Kakà, Adriano, Robinho, Baptista, Carlos ++. Ikke det at f.eks Henry ikke har mange gode i Arsenal eller Frankrike heller da.

Henry ligger på en helt sikker 2. plass, men det er ennå Ronaldinho som troner på toppen. Nå ser jeg egentlig ut i fra det som har blitt prestert så langt denne sesongen også da, og nå har jo Henry vært skada, og er jo enda det, så jeg kan nok skifte mening ettersom.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Sorry for jeg drar opp denne gamle tråden!

 

MEN:

Inter er iferd med å legge ett gigant bud på Ronaldinho. Bude skal være på 765 millioner, samt 450 millioner kroner til spilleren i lønn over tre og et halvt år. Jeg håper ikke dette skjer. De skal kjøpe han, for de feirer 100.års jubileum.

 

Tviler strekt på at Barcelona vil selge han. Og ikke minst at Ronaldinho liker seg i Barcelona i Spania! :)

 

 

Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165627

Link to comment
Share on other sites

Sorry for jeg drar opp denne gamle tråden!

 

MEN:

Inter er iferd med å legge ett gigant bud på Ronaldinho. Bude skal være på 765 millioner, samt 450 millioner kroner til spilleren i lønn over tre og et halvt år. Jeg håper ikke dette skjer. De skal kjøpe han, for de feirer 100.års jubileum.

 

Tviler strekt på at Barcelona vil selge han. Og ikke minst at Ronaldinho liker seg i Barcelona i Spania! ;)

 

 

Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165627

Kunne kjøpt han i fjor, da hadde vi sikkert vunnet Champions-League ;)

Men om Dinho spiller for Inter eller Barca...jeg bryr meg egentlig ikke, bare han ikke kommer til en klubb i England foruten om Arsenal :D

Link to comment
Share on other sites

Ronaldinho reiser ikke for under milliarden. Det er jeg sikker på!

Og selv om dette er et milliardbeløp, så er det ikke milliarden som går til Barca, og det vil de nok kreve.

 

Men jeg tror Ronaldinho trives i Barca jeg..

Link to comment
Share on other sites

Ronaldinho reiser ikke for under milliarden. Det er jeg sikker på!

Og selv om dette er et milliardbeløp, så er det ikke milliarden som går til Barca, og det vil de nok kreve.

 

Men jeg tror Ronaldinho trives i Barca jeg..

 

Ifølge VG krever de ikke så mye for han.. Ikke ut fra slik jeg tolker teksten i alle fall:

 

"Ronaldinho skal være mest interessert i å bli i Barcelona, men det er satt en prislapp for ham og denne skal altså Inter være villig til å innfri."

Link to comment
Share on other sites

greit nok ronaldinho er god men den siste prisen han fik får "verdens"beste spiller fikk han kunn på grunn av navnet sitt. henry fortjente den mye mer en han . all ære til TH14

Hva? Fekk Ronaldinho prisen verdens beste spelar p.g.a namnet. Det er det dummeste eg har hørt.

Ingen får ein pris p.g.a namnet, då er det dårlege prisutdelerer.

Link to comment
Share on other sites

greit nok ronaldinho er god men den siste prisen han fik får "verdens"beste spiller fikk han kunn på grunn av navnet sitt. henry fortjente den mye mer en han . all ære til TH14

Hva? Fekk Ronaldinho prisen verdens beste spelar p.g.a namnet. Det er det dummeste eg har hørt.

Ingen får ein pris p.g.a namnet, då er det dårlege prisutdelerer.

Tror at det Rosicky07 mener er at Ronaldinho fikk prisen fordi han er så kjent spiller lissom og ikke fordi han er en så god spiller. Jeg mener selv at Ronaldinho er en god spiller men at Henry er bedre.

Link to comment
Share on other sites

greit nok ronaldinho er god men den siste prisen han fik får "verdens"beste spiller fikk han kunn på grunn av navnet sitt. henry fortjente den mye mer en han . all ære til TH14

Hva? Fekk Ronaldinho prisen verdens beste spelar p.g.a namnet. Det er det dummeste eg har hørt.

Ingen får ein pris p.g.a namnet, då er det dårlege prisutdelerer.

Tror at det Rosicky07 mener er at Ronaldinho fikk prisen fordi han er så kjent spiller lissom og ikke fordi han er en så god spiller. Jeg mener selv at Ronaldinho er en god spiller men at Henry er bedre.

 

får all del han er god men i mine øyner thierry henry en bedre fotball spiller .men du har rett l.fantastico det er det eg mener.

Link to comment
Share on other sites

Henry er verdens beste fotballspiller, så enkelt er det... Men er det bare jeg som HATER Ronaldinho her??? jeg misliker han så sinnsykt ille at det nesten er skremmende, og ikke noen god forklaring på det egentlig...

er det flere, eller bare meg???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...