Jump to content

Ronaldinho!


Eboue

Recommended Posts

Henry er verdens beste fotballspiller, så enkelt er det... Men er det bare jeg som HATER Ronaldinho her??? jeg misliker han så sinnsykt ille at det nesten er skremmende, og ikke noen god forklaring på det egentlig...

er det flere, eller bare meg???

 

eg hater han ikke, men han virker altfor arogant + ka er vitsen med gull i skonene kan noen si meg det ???

Link to comment
Share on other sites

Henry er verdens beste fotballspiller, så enkelt er det... Men er det bare jeg som HATER Ronaldinho her??? jeg misliker han så sinnsykt ille at det nesten er skremmende, og ikke noen god forklaring på det egentlig...

er det flere, eller bare meg???

Henry er undervurdert spiss og bedre enn Ronaldinho! Om jeg hater primadonnaen tør jeg ikke si her :unsure: makan til oppsrytt dame skal mann lete lenge etter. Egoist av høy klasse. Hvem klarer ikke å sparke med helen eller å ta ei finte til ingen nytte? Kanskje det bare er Barca jeg misliker, den beste de har er Gudjohnsen, en lagspiller og ingen homo!

We've got the best player in the world... HENRY! At Henry ikke har blitt kåret til verdens beste er direkte latterlig... Beklager dette innlegget, men måtte bare si det! :D

Link to comment
Share on other sites

Eh - hallo? Mener dere virkelig det dere skriver om Ronaldinho? For det første er hat et sterkt ord som blir mer og mer misbrukt. Og så mot Ronaldinho? Og arrogant? Tja, mulig han har vist snev av det av og til. Men det har da også Henry. Skal vi like han mindre av den grunn? Nope!

 

Hadde jeg hatt ferdighetene til Ronaldinho eller Henry skulle jeg f... dundre meg vært arrogant jeg også. Folk skulle fått hate meg, og jeg skulle brydd meg midt bak, nettopp fordi jeg hadde vært best ;)

 

Jeg synes egentlig at det er ganske fantastisk hvor blid og tålmodig den godeste brassen er på banen. Han blir tatt hardt av andre (ja, taklet, ikke noe annet...) og har press og søkelys på seg hele tiden. Og hvis det ikke er den type spillere som Ronaldinho du ønsker å se på fotballbanen, ja følg med på sprangridning i stedet. Makan!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Wow! Så pass mye forskjell! :( :)

 

 

haha han har lagt på seg litt får man si :P

 

Var litt ekstra rundt magen der ja, men forskjellen er ikke så stor som journalistane vil ha det til.

For ser man på dei 2 bilda, så har han 2 forskjellige holdninger på bildet.

På det eldste er det inn med magen og og fram med brystkassa.

Mens på det andre har han ein mykje meir avslappa holdning, senka skuldra og nesten utblåst mage.

Link to comment
Share on other sites

Henry er verdens beste fotballspiller, så enkelt er det... Men er det bare jeg som HATER Ronaldinho her??? jeg misliker han så sinnsykt ille at det nesten er skremmende, og ikke noen god forklaring på det egentlig...

er det flere, eller bare meg???

Jeg misliker også Ronaldinho sterkt! Det som irriterer meg med han er at han kan bare drible, og det "fascinerer" liksom folk, og det er DERFOR han blir kåret til "verdens beste". Av den grunn igjen så blir andre spillere som vår egen TH14 ignorert, selv om Henry gjør mye mer enn Ronaldinho på banen, og han scorer også mer mål enn R10. Det er DET som gjør at jeg misliker denne brasilianeren.

 

Tar han etter sin landsmann Ronaldo, mon tro??

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mange meninger om det dere skriver over! Det meste vil jeg kalle pisspreik fra ende til annen!

Men jeg bryr meg ikke om det nå!

 

Det jeg vil skrive, det er at jeg sitter å ser på Barcelona - Athletico Bilbao der Ronaldinho spiller stort!

Han har en målgivende, og en der han er 3. sist på ballen før et mål, med en fin pasning.

Men først og fremst et raid han hadde vil jeg fremheve! Helt utrolig! Han går nesten fra egen banehalvdel, runder èn spiller og stormer mot feltet. Der finter han to spillere som kommer mot han rett på trynet, og kommer alene med keeper fra skrått hold. Deretter setter han ballen bra over keeper, men rett i tverligger!

 

Mannen er ikke feit, han er ikke homo, han er ikke idiot etc.. han er en stor fotballspiller, og det bør vi kunne akseptere uten å kalle ham allslags dritt!!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Korslundinho!

Førsteposten her er skrevet for sikkert 2 år siden eller noe.. Så ekstrem er jeg ikke lengre.

 

Ronaldinho er nok ikke best i verden. For øyeblikket ser det desverre ut som en viss Chelsea-spiss er det. Men han er svæært god, og det bør vi tåle å høre!

 

Og om han er best i verden eller ikke.. det kaster ingen skygge på det jeg skriver over her som han gjorde i går! Han spilte en bra kamp!!

 

Forstår ikke hvorfor alle alltid skal hate spillere som er gode i andre klubber! Det har blitt som en tradisjon det!

Link to comment
Share on other sites

Ikke snakk om hat, men han er utrolig oppskrytt. Han er en som spiller for seg selv, og mindre for laget. Greit han har ballegenskaper så det holder, men det har også Tor Vidar Leikvin og hvem faen har hørt om han? (Han er freestyler om noen skulle lure). Han lever for mye på navnet og det siste året synes jeg han har prestert under pari. Spesielt i VM var han jo elendig...

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Korslundinho!

Førsteposten her er skrevet for sikkert 2 år siden eller noe.. Så ekstrem er jeg ikke lengre.

 

Ronaldinho er nok ikke best i verden. For øyeblikket ser det desverre ut som en viss Chelsea-spiss er det. Men han er svæært god, og det bør vi tåle å høre!

 

Og om han er best i verden eller ikke.. det kaster ingen skygge på det jeg skriver over her som han gjorde i går! Han spilte en bra kamp!!

 

Forstår ikke hvorfor alle alltid skal hate spillere som er gode i andre klubber! Det har blitt som en tradisjon det!

 

 

Men du forstår hvorfor folk ikke utnevner Drogba som verdens beste? Mer usportslig fyr skal man lete lenge etter..Og da han i tillegg spiller for Russian Cash .. Han er ikke i nærheten av det Henry har vist .. Så gleder meg til Henry viser seg som verdens beste igjen. For det er han i form.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...