Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Bare å lese i kamptråden på TV. De er jo helt i ekstase etter å ha vunnet 6-4. De ser ut til å være virkelig stolte av å score 6 mål mot et lag som Reading og samtidig slippe inn 4.

 

Arsenal har jo vunnet tre 7-0 kamper de 4 siste sesongene eller noe, men jeg ser ikke at vi tar av så til de grader og kaller det "århundrets kamp" m.m.

 

Kanskje det er fordi vi er vant til å underholde? Tottene spiller begredelig fotball trutt og ofte, og dermed ikke like bortskjemte som oss ;). Og forsvaret dems lekker jo nesten værre enn Derby County.

 

Tottenham kan jo skryte av å ha scoret flest mål hittil i sesongen (de har scoret 41, vi har scoret 40). Men de har jo samtidig sluppet inn 20 flere mål enn oss, og ligger på delt 4.plass når det gjelder flest innslupne mål (Likt med Wigan. De som har sluppet inn flere mål er Reading, Sunderland og Derby). Litt morsomt å tenke på egentlig.

 

Men kos dere videre totter! Kanskje Canal+ begynner å prioritere dere nå snart, siden det er mål-regn (i begge ender) på Shite Fart Lane oftere og oftere

 

Edit: Men det mest imponerende med kampen idag når jeg tenker etter er jo at selveste Reading klarte å score 4 mål på bortebane!! Jeg ble "blendet" av resultatet, så jeg tenkte egentlig ikke over motstanderen på Shite Fart idag.

 

Det har jo skjedd før at de [tottene] har sluppett inn 4 mål på hjemmebane i denne sesongen. Da var det råsterke Aston Villa som var de besøkende.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...