Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Scum leder hele 3-1 borte mot Chelsea :) B) :( !!!!! Er det mulig? Spurver flyr jammen høyt for tiden. Men man ser faktisk noe positivt i dette. Yidsa tror de er verdens beste, men feiler resten av sesongen, og Chelski ryker ut av cupen og Mourinho får sparken ;)

 

Angående fotballkamper i dag, så følger jeg også med på Celtic-Rangers, der det var 4 langskudd(1 frispark) i løpet av et kvarter eller noe, som var stooore kjempesjanser. Hørt om det før Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke si spurvene har blitt bedre. De har møtt relativt "lette" motstandere i det siste, og da har yidsene fått blod på tann og kan plutselig klare UEFA-Cup finale, FA-cup finale osv. Dessuten har ikke Chelsea overbevist i de siste kampene.

 

 

Så lenge var scumsa i himmelen

Link to comment
Share on other sites

Sånt skjer når Jol hiver innpå det som er av defensivitet når de leder.

Har jo sett dette før i flere av kampene deres, og det blir som regel det samme utfallet hver gang.

 

Til en stund ut i andre omgang fløy nok yidsa høyt og trodde de skulle klare dette...men de lærer jo aldri.

 

Alt i alt et positivt utfall for oss, selv om jeg egentlig håpet Chelski skulle klare å hale inn en seier på overtid :)

 

Tøffere kampprogram for Chelski, mens vi bare har PL kampene å konse oss om.

Link to comment
Share on other sites

Det gjør de alltid når de taper :)

 

Hadde tottene greid dette, så ville Jol vært gud. Men når de gir bort en 2-måls ledelse, så må rett og slett folk som Maddas69 og Jerryguy lette litt på sløret:

Helvete, denne hadde vi og skusla den bort. De som fremdeles sier at Jol er rett mann bør putte hodet ned i sanden.

Vi hadde fortjent denne, men når Defoe bommer på åpent mål og deretter skyter i tverrligger blir det ikke lett. Men åpen og morsom kamp, vi tar dem på WHL.

Idioti å ta av Berbatov.

Enda mer idioti å ta av Lennon.

Jævlig skuffa over Jol idag.

Link to comment
Share on other sites

Jaja 3-3 . :)

 

Etter 1 omgang:

Ja vi er best

 

Etter kampen:

Maddas69 skrev ...

 

De som fremdeles sier at Jol er rett mann bør putte hodet ned i sanden.

 

De bølger opp å ned i denne kampen. Først er Jol Gud så blir han syndebukken til slutt. Glad jeg ikke er spursfan.

 

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Det var en spennende og svært underholdende kamp.

 

All ære til Spudz, men det som faktisk overrasker meg er hvor dårlige Chelsea er/var. Spesielt bakover var det mye rart.

 

For min del kunne gjerne Spudz ha tatt innersvingen på pengelaget. Hadde heller satset på en exit i neste runde. Ser helst at Chelsea ikke drar i land noe som helst.

 

Positivt med omkamp for begge lag.

 

Ellers så jeg Jol smile litt under kampen. Men hovedbeholdning er allikevel å se en sur mann i grilldress.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea og Tottenham overasker meg enormt. Hvor dårlige Chelsea er i forsvar! Er veldig glad for at Chelsea scorte to mål på slutten.. Hadde veddet med coachen 200kr,- han som er spurs-supporter veddet på tottenham og jeg Chelsea! I pausen fikk jeg denne meldingen "Ta med 200,- kroner på trening!!!" Kan tro jeg ble glad når Chelsea scorte! :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja, jasann; så var spudz bermen på gang igjen. Etter Chelsea kampen på Stamford Bridge. Angrep uskyldige pubgjester. Kunne de ikke i det minste ha angrepet noen som var av samme kaliber?

 

So there I was with my girlfriend at The White Horse which, as we all know

is a Chelsea Headhunters strong hold!!!!!

We were still getting to grips with our amazing comeback when the pub was

attacked at about 20:20 by Tottenham fans.... People sitting outside, mostly

locals, no colours, enjoying a quiet drink,were set upon by about 30

Tottenham fans with hockey sticks, baseball bats, wooden stakes, clubs with

nails in them & we saw at least 4/5 of them with carving knives.

The only thing the locals (or were they posh Headhunters........) could do

was defend themselves with were dustbins & the tables that had the barbecue

on it!!!!!!

They couldn't have chosen a softer or easier target if they tried!!! It is

sickening to think that these hooligans should feel that they have big

bo!!@cks because they attacked unarmed people, at a pub that isn't

recognised as a headhunters pub......

Me wonders why they didn't try The Jolly Malsters or The Wellington.......

oh yes, that's right, because they ARE Headhunters pubs & they would have

had three shades of shite kicked out of them.............

Thank you Tottenham for making it a day/night to remember for all the wrong

reasons....

 

Regards,

Martin

 

Old habits die hard.....

Link to comment
Share on other sites

Jaggu meg greier ikke vår gamle "venn" Petter`n å "nesten" lage et rosenrødt bilde av det hele:

 

De skaper en negativ publisitet i dine og mine øyne, men du må huske at det er flere titusener av engelskmenn som på et eller annet vis har en mer positivt holdning til fotballrelatert vold, og blant disse er Tottenham en meget respektert klubb pga. at vi har et av Englands desidert sterkeste "firms". Det er slik heder og ære disse gutta er ute etter, og let's face it, slik som det er idag foregår slik vold vekk fra stadion og uten uskyldige involvert, og dermed risikerer heller ikke THFC bøter eller utestengelse.

 

Av "nøytrale" engelske hooligans fra andre byer, så blir Tottenham regnet som det sterkeste firm'et i London per dags dato. Heldigvis så har Football Factory og Green Street gitt et skjevt bilde av at det er andre klubber som er mer aktive enn Spurs, men det er ganske så virkelighetsfjernt.

 

Det skal også nevnes at det nesten aldri er bråk i forbindelse med kamp på WHL. Det er kun Cardiff som har "turt" å vise seg i N17 på flere år. Ellers er det omtrent bare pä bortebane at Spurs er involvert i bråk fordi da får hjemmefansen samlet flere folk.

Link to comment
Share on other sites

Kostelig intervju med Martin Jol i The Mirror i dag.

 

Jol;

 

on suggestions that he wanted to rest the Bulgarian hitman because he is struggling with a groin injury but was overruled by the White Hart Lane board...

Jol blasted: "It's the same as if you said to my Missus that I was gay. It's nonsense. Nobody, nobody can change my mind or tell me what to do."

 

soon afterwards... "The only person who might be able to change my mind is my assistant Chris Hughton."......

 

on honesty... "At half-time I asked him (Berbatov) if he could play 10 minutes of the second half and he played 20."

 

on substitutions... "If someone died on the pitch you would have to take him off and yet still there would be people who think you should not do it."

 

on board relations... "I love the board and they love me."

 

on team selection (again)... "I am the one who decides who plays along with Chris and Clive Allen. "Everyone else can talk about football with me - even the chairman who knows nothing about football (..)".

 

 

Jol must stay!

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Jol skal heretter bli oversatt til "LOL".. Patetisk mann!!

 

Så også et intervju med J/Lol tidligere i dag.. der han endelig var blitt realistisk i tankegangen: "Jeg håper vi vinner alle kampene i ligaen, og ender opp som nummer fem." Der var det andre toner fra min kjære navnebror!

Link to comment
Share on other sites

Noe som er litt moro er at Arsenal hadde flere tilskuere på sin juniorkamp ( Arsenal - Man Utd) enn hva Tottenham hadde på sin Uefa-cupkamp.. Nesten 5000 flere også.. hehehe

Men det var også 39 000 på Villa Park da ;)

Er vel disse kampene Northbank1886 sikter til ;)

SCUM-Braga

Attendance: 33,761

 

 

A record FA Youth Cup crowd of 38,187 spurred Arsenal Under-18s to a 1-0 Semi-Final first-leg victory over Manchester United at Emirates Stadium on Wednesday.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...