Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

FRA NORSK TIPPING:

 

Hva driver spissene med i Spurs?

Tottenham har en tropp som burde gjort dem til et av de mest målfarlige lagene i Premier League.

Likevel har de kun maktet å score i 2 av sesongens 7 kamper så langt!

 

 

Tottenhams spisser i PL 06/07 Mål

Berbatov 1

Defoe 1

Keane 0

Mido 0

 

(Jeg må nesten bare le!)

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

 

Arti statistikk! fortsetter de å lage så mange mål blir det en arti sessong :) hehe... Makalaust!

Link to comment
Share on other sites

Det sies at denne mannen er en bedre keeper en Lehmann:

 

Paul_Robinson__Engl_273829c.jpg

 

Det må vel være mangfoldige år siden Spudz hadde så mange spillere i den engelske troppen. Tror jeg begynner å se tegningen.. :)

Han e jo heilt på bærtur :) . At han får spille på landslaget foran div andre er ganske rart , og det etter en drøss av dårlige prestasjoner. Flott at spurvene har en slik keeper som de mener er i verdensklasse , lol.

Vår egen Jens er jo i en helt annen liga en dette , og kan ikke sammenlignes .

 

På tv var dette ingen tabbe men bare litt "uheldig" av Robbo

Link to comment
Share on other sites

:D Du store allverden. Spurs har virkelig matchvinnere i begge ender av banen i år, jmfr. spisstatistikken og world-class goalkeeper Robbo over. The future's so bright :lol: :lol:

 

Når det er sagt, jeg er tildels enig med tv-gjengen. Denne robbo er uheldig på scoring nr.2. Den første derimot er det ingenting uheldig ved. Det er kun svakt keeperspill. Selvfølgelig...

Link to comment
Share on other sites

Uheldig på mål nummer to. Det er vel ingen som tviler på det.. Likevel er det vel slikt man skal ta høgde for? Ikkej spele på små marginar i eige felt. (Som i øvrigheita Neville gjer med tilbakepasninga mot eige mål.) Keepertabbe. Liten tvil om det.

 

Well, here's to you Misses Robinson, cookokachoo!:lol:

Link to comment
Share on other sites

Og yids`en lo av David Seaman???? Go fuck a duck for noen idioter! Og for en tragedie av en målmann!

 

Snakker vi om å kaste kampestein i glasshus? Legendarisk!! :P :)

 

Amatører! :D

 

ja, er det ikke besynderlig; når en Arsenal-spiller gjør en tabbe, som yidsen skriker opp om, så går det som regel ikke lang tid før en Tottenham-spiller gjør noe som er mye verre! :D :D

 

Når skal yidsen lære seg at det kan lønne seg å ligge litt lavere i terrenget for å unngå å møte seg sjøl i døra? :D :D Ikke det at jeg tror at de noen gang vil lære seg dette men likevel....! :P

Link to comment
Share on other sites

Og yids`en lo av David Seaman???? Go fuck a duck for noen idioter! Og for en tragedie av en målmann

 

Går ut frå at han snakkar om Sædmann når han nevner ein tragedie av ein målmann... Og lo? Vi ler da framleis, gjer vi ikkje?

 

Tv holder høy kvaltitet som vanlig :P

Link to comment
Share on other sites

"Yids`en lære"?!?!? Nå må du bruke vett Piscator; den gjengen evner ingenting, aller minst å lære.....

 

jeg skrev jo at jeg ikke trodde de ville lære, så der er vi vel ganske så enige tenker jeg...! :) Og alle inkonsekventheter og "selvmotsigelser" som kommer fra yids må jo påpekes! Det er jo en viktig del av denne tråden, og vi har et uuttømmelig materiale å ta av! :D :P

Link to comment
Share on other sites

Verste selvmål jeg har sett, 7 umarkerte Villa spillere,

keeperen hadde full kontroll på ballen så skyter Angel ballen i mål,

2 minutt eller no etter han bomma på straffe, han kunne jo like godt hatt hvit drakt i dag.

Men tusen takk til Gareth Barry og hans fine mål.

SCUM ARE GOING DOWN!!!

Link to comment
Share on other sites

Nydelig!! Alt er som det skal! :D

 

Hadde vært for jævlig om de hadde stukket av med alle tre poengene. Takk til Barry!

 

Spudz klarer å dra i land et poeng etter et selvmål, for deres egne ser ut til å ha store problemer med å finne mål. Satser alt på at spissene deres fortsetter i samme stil.

Link to comment
Share on other sites

...og tottene holder fortsatt på med engelskmenn-på-laget tullet sitt:

 

ThomasEdwardsen skrev:

Lehmann, Djourou, Gallas, Toure, Hoyte, Walcott, Fabregas, Silva, Rosicky, Adebayor, Henry.

 

Reserver

Almunia, Van Persie, Hleb, Song Billong, Clichy.

 

Jøss,Wenger må ha satt rekord.Hele to Engelske spillere i troppen og begge spiller fra start.

 

Utrolig!

 

Keane4ever skrev:

Hoyte teller bare som halvt engelsk, siden ingen på TV utenom deg Thomas husker han er 100% engelsk

Link to comment
Share on other sites

...og tottene holder fortsatt på med engelskmenn-på-laget tullet sitt:

 

Virker som hele gjengen har feil fokus. Kanskje på tide å fokusere mer på det sportslige? B)

 

Ser at optimismen er tilbake for fullt på TV-forumer nå som Lennon er tilbake. Han alene redder nok sesongen. B)

Link to comment
Share on other sites

...og tottene holder fortsatt på med engelskmenn-på-laget tullet sitt:

 

Virker som hele gjengen har feil fokus. Kanskje på tide å fokusere mer på det sportslige? B)

 

Ser at optimismen er tilbake for fullt på TV-forumer nå som Lennon er tilbake. Han alene redder nok sesongen. :)

 

...og de sa at vi bare bygde på en spiller i fjor! [Og de skal bygge på en 19-21[?] åring?! B) ]

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...