Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

En gang yid, alltid en gris:

 

http://youtube.com/watch?v=DTRaS7ffyWg

 

Forferdelig. Hvis ikke dette fører til at FA endrer regelverket, vil ingenting gjøre det. Dette MÅ straffes. Dobbel straff siden han har spilt for yidsa :P

Link to comment
Share on other sites

Lo godt av Tottnumb i seks tida i dag. Men ler ikkje like godt no.

 

Ikke store trøsten i at spurvene taper i dag. Stygt å si det, men kunne faktisk tenkt meg et par av spillerene deres. King og Lennon hadde passet oss godt slik det ser ut nå!

Link to comment
Share on other sites

Norge U21-landslag har blitt matforgiftet før morgendagens viktige kamp mot Bosnia-Hercegovina. Her er kommentaren til landslagstrener Hallvar Thoresen:

 

- Vi får gjøre det beste ut av situasjonen

 

Hmm.. Interessant.. Mener å huske noen som tok en lignende situasjon på en litt annen måte :unsure: :)

Link to comment
Share on other sites

Beklager men i går greide jeg rett og slett ikke smile over at Tottenham tapte da vi står med færre poeng enn dem. Det er nesten utrolig å si det, men....

 

Det greide jeg! ;)

Hehe jeg tviler ikke Chaz, du smiler vel om Tottenham taper 1-0 neste helg og vi taper 5-0 mot manu. Men desverre har ikke alle den egenskapen. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Vi må gjerne sitte her å le av Tottenham, men faktum er at Arsenal er "the laughing stock of england" for øyeblikket

 

Det har de aldri vært Kim, og kommer heller aldri til å bli det. Og det tror jeg du vet inderst inne også.

 

Beklager men i går greide jeg rett og slett ikke smile over at Tottenham tapte da vi står med færre poeng enn dem. Det er nesten utrolig å si det, men....

 

Det greide jeg! :P

Hehe jeg tviler ikke Chaz, du smiler vel om Tottenham taper 1-0 neste helg og vi taper 5-0 mot manu. Men desverre har ikke alle den egenskapen. :P

 

Nei, det gjør jeg nok ikke. Men jeg ser nok i kampen i går til at vi kommer. Det vet jeg, ganske enkelt. Å kall Arsenal for "the laughing stock in England" er smått patetisk.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...