Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Eg ser med skadefrod på tottenham mot bolton. Hahahaha...

 

Men igjen ser man tendensane... ein bolton spelar låg nede og det på Tottenhams eigen sekstenmeter, men igjen ignorerer Tottenham og spelar opp til dans... frå eige forsvar

 

Nye regler... forsvarer merkelig nok Spudz i denne situasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Det er for øvrig tydeleg at desse reglane ikkje fungerar. Når Eboue låg nede i dag og hadde store smertar i skuldra var det ikkje så mykje som eit blikk å få frå Graham Poll....

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH. Dette resultatet mellom Bolton og Bottenham veier opp for uavgjorten

 

Noen som forresten hørte hva kommentatoren sa før kampen startet mellom Bolton og Bott? Det gjorde jeg og den kommentatoren sa noe sånn som: "Skal Tottenham bevise at de kan holde seg i toppen sånn som i fjor eller skuffer de som vanlig?"

 

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Eg ser med skadefrod på tottenham mot bolton. Hahahaha...

 

Men igjen ser man tendensane... ein bolton spelar låg nede og det på Tottenhams eigen sekstenmeter, men igjen ignorerer Tottenham og spelar opp til dans... frå eige forsvar

 

Nye regler... forsvarer merkelig nok Spudz i denne situasjonen.

ok, har høyrt om det, men visste ikkje at det var iverksatt. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk åpning av den nye sesongen!

 

Høytflygende spurver krasjlander nok en gang. Der sitter de grønne av misunnelse og ler godt av 1-1 mot Aston Villa. Krasjlandingen er komplett når de ikke engang klarer å levere varene selv.

 

Fortjent tap mot Bolton, og Spudz ligger under streken. Nedre del av tabellen begynner å sette seg tidlig i år! :ph34r: ;)

 

Grei oppsummering fra TV som burde gi gjengen litt optimisme:

 

Zakora .... fyfaen før en skuffelse... Berbatov... ikke borti ballen,.... Robinson ustabil som vanlig... Davenport dårlig som vanlig... Nei dette var ikke bra
Link to comment
Share on other sites

Fra tv :Dette her kommer jeg ikke til å gidde... hvis ikke gutta skjerper seg, så finner jeg noe annet å bruke fritiden min på.

 

Zakora .... fyfaen før en skuffelse... Berbatov... ikke borti ballen,.... Robinson ustabil som vanlig... Davenport dårlig som vanlig... Nei dette var ikke bra

 

Dårligste tottenham kampen jeg har sett på leeeenge. Davids ræva. Davenport ræva. Zokora største skuffelsen. Robbo keepertabbe. uff uff. dette var ræva... Forsetter vi å spille sånn resten av sesongen blir det 10 plass på oss..

 

 

Tror 5 plassen ble for mye for dem . :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk åpning av den nye sesongen!

 

Høytflygende spurver krasjlander nok en gang. Der sitter de grønne av misunnelse og ler godt av 1-1 mot Aston Villa. Krasjlandingen er komplett når de ikke engang klarer å levere varene selv.

 

Fortjent tap mot Bolton, og Spudz ligger under streken. Nedre del av tabellen begynner å sette seg tidlig i år! :) :P

 

Tok en tur innom TV-forumet og oppdager Spudz-fansen virkelig klarer å vri mitt budskap i den retningen at jeg kaller årets start som fantastisk for Arsenal. Snakk om å krysskleppe.

 

TE har totalt misforstått, trolig med vilje. Det som er fantastisk, er hvordan hele Spudz-leiren kommer ned til hverdagen, kort tid etter våres kamp mot Aston Villa.

 

Artig ;)

Link to comment
Share on other sites

I am laughing my bloody bollocks off!!!! Har akkurat sett målene fra i går, og Campo`s skudd og mål var fra nærmere 40 meter. Robinson for England, ROBINSON FOR ENGLAND!!!! :D :P :D :P :D :P

 

Merkelig! For Robison skal i følge Spudz-leiren være en meget solid keeper. :blink:

 

Synes for øvrig at han er svært god på straffer.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Oooooh, what a beautiful morning, ooooh what a beautiful day!!!!! :D :D :D

 

Hadde vært litt høyere i hatten om vi hadde tatt alle poengene selv, men aldri negativt at spurvene går på en smell! :blink:

 

For all del Gooner6, men i nøden spiser fanden fluer, vettu! :P

Link to comment
Share on other sites

TV:

en trist åpning og et slag i tryne i forhold til vår optimisme.

 

vi vil nok erfare at denne sesongen blir betraktelig tøffere enn den forrige. det er selvfølgelig alt for tidlig å felle noen dom over årets lag, men jeg synes det er enkelte signaler som ikke er spesielt positive .

 

Blir nokk mange "blåveiser" etter hvert :blink:

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: Jermain Defoe and Jermaine Jenas are great examples of players with bags of potential and suitcases full of terrible performances.

 

The team is of average quality and the top teams Arsenal, Chelsea, Man United, Newcastle United and Liverpool posses much more quality.

 

We can conclude that Tottenham have a good chance of finishing in the top ten but even considering Champions League football is a very, very big joke.

 

 

mohahhaahahahahah

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...